MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

jij was er zaterdag ook? wtf...

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.167
im still going! het is stil in me topic maar gaat nog steeds goed :)

het is weer ff wennen met dit warme weer. eten gaat nog moeizamer dat het al was :P en trainen is gewoon erg slopend met deze warmte. maar ben alweer wat aangekomen, nu weer 72,5.

nu ga ik een onderwerp aansnijden waar volgens mij nog al verdeeldheid over heerst op dbb.
nu heb ik op de FIBO een gewone gewichthefriem gekocht. deze moet je eerst in werken door hem de eerste 2 weekjes bij elke training te dragen. maar met riem om trainen bevalt me zo goed dat ik hem nu nog steeds elke training om heb. t goed gewoon veel lekkerder met trainen omdat je wat makkelijker spanning op je core kan zetten.
maar heeft dit ook nog nadelig effect op bijvoorbeeld de kracht van je core? of zijn er andere dingen waarom ik hem niet dagelijks zou moeten dragen? motiveer je antwoord of post wat handge linkjes als je wilt :)

maakt niks uit
arnie droeg hem zelfs met fietsen :P
arnold-bike.jpg

• #4.170
inmiddels alweer ff geleden sinds de laatste update.

train nog steeds hardcore en het dieet gaat ook steeds beter.

alles sinds gisteren is het weer hommeles...

gisteren morgen om 8 uur door mijn pa brutaal gewekt: ja de ambulance die voor de deur staat is voor ma. ik: huh wat? what de ****?! ik snel kleren aan en naar beneden. kom ik de woonkamer ligt ma voor pampes op de bank met allerlij draden aan haar. verder stond de kamer vol met ambulance personeel en de dokter etc. ze had ernstig last van het hart en moest mee naar het ziekenhuis.
nou lekker dan. beetje verward blijf je dan achter met je zus. moest gewoon naar school dus maar ff op bed gelegen en wat mensen ingelicht. daarna naar school en smiddags in alle haast toch ff getrained.

s avonds ff bij ma op bezoek gegaan want ze moest de nacht daar blijven. gelukkig maakte ze het al een stuk beter. alle onderzoeken wezen nog op niks concreets uit, helaas. maar het leek op een long embolie. alleen bleek vandaag na de CAT scan dat het dat ook niet is. dus voorlopig is ze nog niet thuis.
vandaag slecht gegeten maar toch ff geprobeerd te trainen. ergens na de 2e oef stortte ik een beetje in. ik was boos! had zin om vanalles te slopen. was al naar de kleedkamer gelopen om naar huis te gaan. maar daar mezelf weer bij elkaar geraapt. maar gelukkig mijn woede in het ijzer weten te sussen. dus toch lekker op mijn eigen manier mn training af gemaakt, voor me moeder.
morgen ga ik er weer naar toe. feelsbadman.

damn bro.... sterkte. Ik snap je gevoel, mijn moeder is mijn alles kerel!

Hopelijk is ze snel weer gezond thuis!

Idd sterkte..

Sterkte Tymen.

• #4.174
Sterkte Tymen.

Sterkte man
Echt klote volgens mij ging het net zo lekker

Damn das ff schrikken man, sterkte en beterschap voor je moeder.

inmiddels alweer ff geleden sinds de laatste update.

train nog steeds hardcore en het dieet gaat ook steeds beter.

alles sinds gisteren is het weer hommeles...

gisteren morgen om 8 uur door mijn pa brutaal gewekt: ja de ambulance die voor de deur staat is voor ma. ik: huh wat? what de ****?! ik snel kleren aan en naar beneden. kom ik de woonkamer ligt ma voor pampes op de bank met allerlij draden aan haar. verder stond de kamer vol met ambulance personeel en de dokter etc. ze had ernstig last van het hart en moest mee naar het ziekenhuis.
nou lekker dan. beetje verward blijf je dan achter met je zus. moest gewoon naar school dus maar ff op bed gelegen en wat mensen ingelicht. daarna naar school en smiddags in alle haast toch ff getrained.

s avonds ff bij ma op bezoek gegaan want ze moest de nacht daar blijven. gelukkig maakte ze het al een stuk beter. alle onderzoeken wezen nog op niks concreets uit, helaas. maar het leek op een long embolie. alleen bleek vandaag na de CAT scan dat het dat ook niet is. dus voorlopig is ze nog niet thuis.
vandaag slecht gegeten maar toch ff geprobeerd te trainen. ergens na de 2e oef stortte ik een beetje in. ik was boos! had zin om vanalles te slopen. was al naar de kleedkamer gelopen om naar huis te gaan. maar daar mezelf weer bij elkaar geraapt. maar gelukkig mijn woede in het ijzer weten te sussen. dus toch lekker op mijn eigen manier mn training af gemaakt, voor me moeder.
morgen ga ik er weer naar toe. feelsbadman.

Sterkte man. :(

he Tymen sterkte ..en beterschap voor je ma natuurlijk

• #4.180

Sterkte man
Echt klote volgens mij ging het net zo lekker

Damn das ff schrikken man, sterkte en beterschap voor je moeder.

he Tymen sterkte ..en beterschap voor je ma natuurlijk

ook jullie hartelijk dank voor je reactie!

ben de dvd van nick Vujicic aan het kijken. reality check :)
http://www.youtube.com/watch?v=snDQe3tWwRQ&feature=relmfu

Terug
Naar boven