MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.182

kijk maar eens de eerste 2 delen en luister naar die man. 95% van wat hij zegt neem ik serieus en denk ik over na. het maakt je sterk, sterk om je dromen achter na te gaan. die laatste 2 reps te maken terwijl je al zo zuur bent. omdat je weet waarom je het doet. omdat het je brengt waar je wilt zijn.

think about it

suc6 brah. Ze gaan dus gewoon nu verder kijken wat t probleem is?

Als dr iets is of iemand nodig hebt, je weet me te vinden

Sja ieder zn mening. T is geen film die je kijkt met vrienden om te chillen, maar een film om te inspireren en motiveren. Groot verschil

• #4.184
suc6 brah. Ze gaan dus gewoon nu verder kijken wat t probleem is?

Als dr iets is of iemand nodig hebt, je weet me te vinden

ja nu is het gewoon testen, testen en testen. en dan maar hopen dat er iets uit komt.

yes i know ;)

Oei! Sterkte met je ma Tymen!

Hopelijk komt alles in orde!

tymen ga je nog wat logge?

• #4.187

sorry de laatste tijd weinig zin om te loggen en mijn trainingen/dieet is ook een beetje een rommeltje... de zomer komt eraan :(

vanmorgen geschoten.
64i249.jpg

Wel goeie traps :D

sorry de laatste tijd weinig zin om te loggen en mijn trainingen/dieet is ook een beetje een rommeltje... de zomer komt eraan :(

vanmorgen geschoten.
64i249.jpg

kan aan mij liggen, maar volgens mij heb je betere fotos gehad toch of ligt t aan de belichting, want je borst valt aardig weg ??? terwijl ik dat in t echt niet zie :)

• #4.191
kan aan mij liggen, maar volgens mij heb je betere fotos gehad toch of ligt t aan de belichting, want je borst valt aardig weg ??? terwijl ik dat in t echt niet zie :)

ligt aan de pose. ik probeer op deze pose echt mijn schuine abs uit te laten springen. doordat ik met mijn armen naar achteren kantel rek ik me borst. hetzelfde geld ook een beetje voor mijn rug die iets wat raar wegvalt.

Ziet er weer goed uit Tymen! Mooie mid sectie en goede wheels!

Je hebt een prima fysiek alleen t jammere is, is dat er geen progressie is..

Wat zeggen ze daar bijj de flex cup challenge van?

• #4.195
Je hebt een prima fysiek alleen t jammere is, is dat er geen progressie is..

Wat zeggen ze daar bijj de flex cup challenge van?

dont get me started :P
ja het is wel waar wat je zegt maar dat eten. dat zal altijd een probleem blijven. ik ben inmiddels op een niveau aangekomen waar ik niet meer zonder echt goed dieet kan.

haha rene gaat standaard haten hahahah

• #4.196
weer ff een updatetje.

eten gaat niet echt veel beter door de wat zomerse temperaturen en stress van mijn examen etc. maar sta er nog wel aardig bij ;)

zaterdag geschoten op WiSH outdoor

30auj9y.jpg

staat er goed bij en wish? was dat geen house feest..ben jij toch niet zo van of toch wel nu?

op een of andere manier blijf je er altijd goed bij staan

• #4.199
staat er goed bij en wish? was dat geen house feest..ben jij toch niet zo van of toch wel nu?

thanx koen ;)

er was ook een hele dikke hardstyle stage. daarnaast ook hardcore, DUBSTEP (L) en wat foute muziek :P

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 16:24 ----------

op een of andere manier blijf je er altijd goed bij staan

vergeleken met vorig jaar vind ik nu mijn traps erg mooi bijgetrokken :) ja en erg vet word ik nooit :P

aah zo zit dat dus dacht al van 'i don't want to lift on this planet anymore' - shape is zowiezo beter dan vorig jaar contest > fact

Terug
Naar boven