- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker die aderen op je quads Tymen. Hoe ga je dat depleten en laden aanpakken?
Gewoon laden met complex carbs? Of heb je daar nog fancy shit voor.

. in de namiddag vertrek ik naar eindhoven om daar de seminar van berry bij te wonen en in te wegen. dan is het rustig terug trekken in me hotel kamer met JelmerF en ff chill voor bereiden op de wedstrijd. ik hou jullie on the go wel up to date.Bij deze wil ik vragen of ik bij jullie mag slapen, ibo wilt een 2 persoonsbed voor zichzelf![]()
hahahah killy is geen probleem. je mag gewoon de schandknaap van mij en jelmer zijn. breng wel een potje vaseline mee anders kan je zondag niet meer lopen.
thanx thanx
donderdag vrijdag en zaterdag. zondag is het gewoon chil aan doen.
jaja ik heb het gered! ik ben vandaag begonnen met laden. kiloos rijst naar binnen proppen hahahah en alle voorbereidingen treffen.
morgen alles scrubben en ontharen. alles kwa eten op orde maken en spullen pakken. want zaterdag heb ik een leuke shoot in me gym. in de namiddag vertrek ik naar eindhoven om daar de seminar van berry bij te wonen en in te wegen. dan is het rustig terug trekken in me hotel kamer met JelmerF en ff chill voor bereiden op de wedstrijd. ik hou jullie on the go wel up to date.
Alvast succes dikke! Nog maar een paar dagen volhouden