MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Was ik maar een Midget :(

Geweldig hoor hou vol

jullie D?
u mad??

Goede shape bro. Enig idee wat je guns meten?

waarom kun je nooit gewoon een compliment geven?
zie dat heel vaak bij jou. wanneer iemand een vette foto post vraag je om benenfoto, of zeg je dat het een midget is etcc

staat er zeker goed bij Tymen!

Zijn humor. Zeer grappig!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Damn, je staat er goed bij! Succes op de flex!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.374
zie dat heel vaak bij jou. wanneer iemand een vette foto post vraag je om benenfoto, of zeg je dat het een midget is etcc

hij is gewoon beetje jelly :)
thanx tom :D

Damn, je staat er goed bij! Succes op de flex!!

dankje thomas, ik heb het vandaag nodig. vandaag heb ik het zwaar... valt me echt zwaar de honger en de zin in lekkere dingen... voel me ook vreselijk zwakjes, zeker in de benen.

heb een best zieke foto geschoten vandaag maar hij is te gay om te posten. maar korte omschrijving. je kunt nu me glutes strak zien aanhechten in me rug en lichte strepen op me glutes en goede strepen in de onderrug. krijg ze alleen niet op de foto die strepen :D:D

vandaag even volledig rust en morgen nog een weekje knallen met elke dag cardio. dan depleten (week vakantie genomen), laden en het podium op.

Vind een post waar ik vraag om een benen pic, dan krijg je karma!

Maar ik ben nou eenmaal niet zo'n konten likker, maar ik geef genoeg complimentjes hoor.

Strong selectief lezen skills are strong

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.376
Vind een post waar ik vraag om een benen pic, dan krijg je karma!

Maar ik ben nou eenmaal niet zo'n konten likker, maar ik geef genoeg complimentjes hoor.

Strong selectief lezen skills are strong

waar blijft mijn complimentje nou?

:D

niet zon kontenlikker.... alleen die van ibo dan :heart:

Hoe kom je nu zon dag door als vandaag als je het zwaar hebt? En hoe onthoud je aan junk?

Terug
Naar boven