Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Super gedaan kerel!

Your welcome friend!!
Ik had nog een lange terugreis, zodoende dat ik op tijd terug reed.
Ik heb trouwens nog een mooie foto van jullie backstage. Zal ik snel posten.

Tymen jongen, ongelooflijk goede en indrukwekkende prestatie!!
Ga je aankomend season alles zelf regelen of schrijf je je weer in voor de challenge??
Ik hoop je nog eens in real life een keer te spreken man, of desnoods een keer samen te trainen! Volgend jaar sta ik er ook :thumb:

Tymen, zag er goed uit net filmpje gezien. Stond er mooi bij terechte prijs. Hoewel 1ste ook goed gekund had.

Mooi stuk kerel! Leuk om te weten hoe het bij jou verlopen is. Ik ga straks onder het genot van een appeltaartje ook alle herinneringen omhoog halen :)

Mooi stukje en geweldige prestatie

Top prestatie tymen!! voordat je begon aan de flex cup had ik mijn twijfels of er wel iets vam je zou overblijven on stage maar je hebt absoluut het tegendeel bewezen! je staat er top bij en zeker die foto hierboven waar je op je knie zit is bruut

deze jonge stond zo hard
en ik mocht hem insmeren hmmmm

omdat je genaaid ben door de jury?

Goed man, kan ook niet anders met zo'n naam.
Gefeliciteerd!

Hier staan nog wat super foto's van ons
[Link niet meer beschikbaar]

klasse gedaan Tijmen! Je stond er erg goed bij dude.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.497
ook alle nieuwe felicitaties en complimenten worden erg gewaardeerd!!!

ben net bij de mac geweest en daar mijn overwinningsmeal gegeten: 2 grote friet, 9 mcnuggets, mckroket, chocomelk en een mcflurrie mars :D

morgen weer gewoon stage en het dagelijks leven weer in. ergens deze week weer mijn rebound dieet op en weer lekker trainen. ik denk dat ik iets van in de eerste 2 weken 8-12 reps met 3-4 sets ga draaien op compounds en daarna 5x5 met veel onderstel.
vandaag btw gewogen en woog maar 76 kilo. even zwaar toen ik klaar was met depleten en zout/water laden.

• #4.498
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste totaalplaatje imo
ook mooie tan, niet overdreven brons ofzo

• #4.500
trouwens de winnaar van mijn klasse (in de gele slip, nummer 23, Rinus Boon) is 174 cm, 74 kg en 19(!)
ik was 178 cm, 72 kg en 21 jaar :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven