XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

in8jnl.jpg

Oh en ik had meer verwacht van je bulkmode met maar 2 grote friet :D

Laatst bewerkt:
xD

Vind jou totaalplaatje een stuk beter dan de winnaar, denk als je posing iets verfijnder was dat je zowieso die 1ste plaats had gepakt. Wel een mooie plaatsing, denk als je onder de 70kg was gekomen hoge ogen had gegooid nog!

Petje af voor je dedication ook, resultaat is beter dan ik had verwacht omdat je al zo snel op die 6% stond.
Benen zijn dit jaar ook een STUK voorruitgegaan als je terug kijkt naar de DBB contest van 2011 :thumbs:

Als ik de foto's zo zie had ik jou eigenlijk eerder op 1 gezet

Sent from my Radar C110e using Board Express

Gaaf man, goede prestatie en een mooi fysiek gebouwd.

Bij veel poses komt de borst en middel van die gele slip wel beter uit, jij was alleen droger op de benen alleen dit liet je niet goed zien.

Hehe gaaf man. Leuk verhaal ook om door te lezen, je geeft mij bijna ambitie om te gaan trainen voor het podium..

Hoelang train je eigenlijk al? Wel supernet gedaan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dem arms

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.515
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dem glutes mmmm...

al zoveel pix terug gezien van mezelf maar het grappige is. ik kan geen perfecte shot vinden.... en dat is kenmerkend voor deze sport. ik zie verbeter punten ipv een ongelofelijk goed fysiek waar velen voor zouden ruilen :P.

oh ook nog leuk om te vertellen. ik was helemaal klaar om voor het eerst onstage te gaan. stond al backstage klaar en ineens vraagt Dennis van Megen: waar is je nummer dan?! ik zo, ****. ff pakken. ik snel terug en kan ik hem niet vinden xD slighty paniced. me hele tas onderste boven gegooid, alles eruit, maar nee hoor nergens te vinden. ik nog eens alles afzoeken maar nee. mn wereld stortte een klein beetje in elkaar :P. toen schoot me te binnen, mn vest. links, niks, rechts, finally good lord! snel op gedaan en met een opgelucht gevoel de line up weer in :D

haha dat vertelde je inderdaad! Snap dat je dan ff schrikt ;)

• #4.517
haha dat vertelde je inderdaad! Snap dat je dan ff schrikt ;)

pure paniek sloeg toe toen ik hem nergens kon vinden xD

wil te graag weer trainen. vandaag al weer begonnen aan een beentraining toen ik besefte dat het helemaal niet handig was. ik moet me lichaam eerst rust geven! dus de training afgebroken... maar had ondertussen al wel 10*110 gesquat, feltgoodman!

pure paniek sloeg toe toen ik hem nergens kon vinden xD

wil te graag weer trainen. vandaag al weer begonnen aan een beentraining toen ik besefte dat het helemaal niet handig was. ik moet me lichaam eerst rust geven! dus de training afgebroken... maar had ondertussen al wel 10*110 gesquat, feltgoodman!

ik heb gister en vandaag UB op high rep getraind, leek me wel verstandig met al die junk lol, LB laat ik wel ff zitte nog

• #4.520
Nou neem Tymen de volgende keer gewoon mee, kan hij meteen mee poseren.

Lijkt me echt super om een beetje poseerles van je te krijgen! ik denk dat ik veel potentie heb en dat wil ik komende flexcup graag waarmaken. ga niet zo hard van de toren blazen als bepaalde atleten die aan de flexcup meededen dit jaar :rolleyes:

Terug
Naar boven