XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Lijkt me echt super om een beetje poseerles van je te krijgen! ik denk dat ik veel potentie heb en dat wil ik komende flexcup graag waarmaken. ga niet zo hard van de toren blazen als bepaalde atleten die aan de flexcup meededen dit jaar :rolleyes:

Je bent van harte welkom.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.523
een foto uit mn shoot :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker kontje

• #4.525

je ziet ook een stukje glutes. vandaar dat ik hem ook hier post :eyebrow:

gisteren eigenlijk alweer te enthousiast, te snel. was gaan trainen, benen. wil zo graag mezelf verbeteren en kan niet wachten om hiermee te beginnen. maar vergeet alleen wel heel ff dat de wedstrijd een aanslag is op je lichaam en dus moet je eerst ff een beetje rust nemen. tot die conclusie kwam ik na mn squats... dus klein beetje bloed in me hams en kuiten gepompt en naar huis gegaan, waar ik alle foto's heb bekeken :)

nog voor dat ik het eigenlijk in de gaten had, had ik al 10x110 gesquat met redelijke ease hahahaha. belooft veel goeds voor de komende tijd!

Mooi atleet idd, verdiende plaatsing!

Ik heb nog wat foto's van je op mijn camera staan, zal vanavond eens kijken of ik je ze toe kan sturen ;)

• #4.527
Mooi atleet idd, verdiende plaatsing!

Ik heb nog wat foto's van je op mijn camera staan, zal vanavond eens kijken of ik je ze toe kan sturen ;)

ik heb al heel veel foto's maar wellicht heb jij dat perfecte plaatje! dus graag!
mijn mail adres stuur ik je wel in een karmabericht.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 18:47 ----------

nog een erg mooi shot!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is overigens mijn FB banner geworden :D

• #4.528
vandaag maar weer eens voorzichtig mijn dieet opgepakt. eens kijken wat ik op de rebound mee kan pakken.

vanaf volgende week weer trainen. ik ga denk de eerste week/weken iets van en split draaien waar ik de antagonisten in een training pak. 8-12 reps en 3-4 sets. grote spiergroepen (quads, hams, chest, back) 3-4 oefeningen en kleine (delts, bi,tri, abs, calfs) 2-3.

voeding zal ik eerst op 3800 kcal zetten met 35-50-15% afhankelijk wat mijn lichaam ermee doet verhogen of andere verhoudingen.

ben btw pas 4 kilo aangekomen. had een veel ergere gewichtstoename verwacht. mijn bf is ook amper gestegen en heb toch aardig gejunkt afgelopen dagen :D

vandaag maar weer eens voorzichtig mijn dieet opgepakt. eens kijken wat ik op de rebound mee kan pakken.

vanaf volgende week weer trainen. ik ga denk de eerste week/weken iets van en split draaien waar ik de antagonisten in een training pak. 8-12 reps en 3-4 sets. grote spiergroepen (quads, hams, chest, back) 3-4 oefeningen en kleine (delts, bi,tri, abs, calfs) 2-3.

voeding zal ik eerst op 3800 kcal zetten met 35-50-15% afhankelijk wat mijn lichaam ermee doet verhogen of andere verhoudingen.

ben btw pas 4 kilo aangekomen. had een veel ergere gewichtstoename verwacht. mijn bf is ook amper gestegen en heb toch aardig gejunkt afgelopen dagen :D

lucky you.
ik ben vandaag maar begonnen met mijn dieet :P ik kreeg klompvoeten haha

• #4.530
lucky you.
ik ben vandaag maar begonnen met mijn dieet :P ik kreeg klompvoeten haha

zag bij sommige atleten dat ze maandag er al weer bij stonden alsof ze op 10% stonden. heb hier totaal geen last van. gisteren in me vreet kick 7 eieren met kaas gegeten, een zak pombar, 0,5l AA, flesje Grolsch, speculaastaart en drop xD

• #4.531
werd net alweer aangesproken door me zus met ruftkanon, dus alles is weer snel naar het oude :D

morgen weer een beetje meer op dieet.

van deze foto kan ik jullie niet onthouden. de meest bad ass pic die ik heb gevonden. deze gaat in A3 of zelfs A1 formaat aan de muur!

1ooqh1.jpg

geweldige pic !!

Mooie foto inderdaad.
Voordat je het laat uitprinten, bewerk de achtergrond eerst of laat het bewerken.
Daarmee highlight je meer je eigen fysiek.

zoiets of maak het donkerder...

• #4.536
Verdomme tymen, die laatste foto is echt masterlijk, ik wil die ook boven mijn bed :D

zeer nice!

werd net alweer aangesproken door me zus met ruftkanon, dus alles is weer snel naar het oude :D

morgen weer een beetje meer op dieet.

van deze foto kan ik jullie niet onthouden. de meest bad ass pic die ik heb gevonden. deze gaat in A3 of zelfs A1 formaat aan de muur!

1ooqh1.jpg

sicko deze is idd meest hardcore

• #4.540
2qjdu04.jpg

krijg van die harde lijnen langs me lichaam.

photoshop pro's moge zicht melden om met deze pic te stoeien. zal de originele foto sturen als je wilt.

Terug
Naar boven