MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.841
Pff, goed geschoold volk is wat dat betreft ook niet meer te vinden! Wel zwaar geld cashen, maar echt helpen ho maar!

Welke klote van al die pijntjes Tymen! Heb je overigens ook geen goede kuiten apparatuur in je gym of doe je kuiten gewoon graag op de legpress?

het is gewoon een moeilijke plek om de vinger op de zere plek te leggen. er zit ook zo veel. en daarbij is de plek van de pijn ook moeilijk aan de wijzen voor mij. vandaar dat ik laatst al tijdens de training kruisjes heb gezet op mijn schouder tijdens het trainen.

ze hebben helemaal GEEN apparatuur voor kuiten .... waarom denk je dat ik zulke midget kuiten heb :P jk
en die calf press doe ik op een leg extention. dan ga ik er voor zitten, zet ik een steps onder de balk, en dan de balk op de benen/knieën.

Nette kuit training tijmpie:p.

iig hoop dat je weer snel van de blessures afbent en weer volgas kan gaan.

I wise man once said "je mag dan wel breed zijn maar zonder knap hoofd scoor je geen chicks"

thanx jelmer :)
ja ik ben al begonnen met zilvervlies rijst eten ipv basmati, want daar zitten meer vezels en dan kijk ik niet alsof ik moet poepen :)

he buffel, nogmaals gefeliciteerd ;) aan van het jaar flex?

dat weet hij zelf nog niet eens zeker. hij denkt dat het de bicepspees die geïrriteerd is. maarja of dat het is moet nog maar blijken met de behandelingen. want bij de eerste fysio waar ik me heb laten behandelen was het volgens haar een van de delts. de sportmasseur die me ook heeft behandeld zei dat het wss de borst aanhechting is...

ya feel me?!

I feel ya. Mooi ****ed dus.. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!

• #4.844
I feel ya. Mooi ****ed dus.. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!

morgen ben ik weer aan de beurt

vandaag was chest aan de beurt, oldskool: monday chestday HHHNNNNGGG

bank
15*40
10*60
5*80
5*90
5*90
5*85
5*85 (not bad!)

incl db press
10*32
10*28
8*28(not bad)

incline cable fly
12*25
10*25
10*30 (nu is mn rechter delt aan de beurt om de boel te vernken :'))

cable crossover
12*35
10*40 (meeh schouder)

machine chestpress
10*70
10*80
10*90 (HHHHNNNGGGG)

cable push down
12*70
10*85 (fs)
10*85

db kick back
12*12

tricep machine
2*10*50

links hield zich top, rechts was ruk.

2z7onxu.jpg

ze hebben helemaal GEEN apparatuur voor kuiten .... waarom denk je dat ik zulke midget kuiten heb :P jk
en die calf press doe ik op een leg extention. dan ga ik er voor zitten, zet ik een steps onder de balk, en dan de balk op de benen/knieën.
IK zie het helaas niet helemaal voor me! Vind ik jammer, want wij hebben ook geen kuiten apparatuur in de gym en ben opzoek naar goede alternatieven..

Je bent flink buffer geworden sinds de flex challenge en weet die shape goed te behouden:thumbs:

Wel ****ed up van die schouder wederom!

thanks bro! flex ben ik aanwezig!!

ziet er goed vol uit op die laatste pic.. damn

Wanneer komen er weer benenpics dan, beachboy. Ben benieuwd of je daar vooruit bent gegaan

benen trainen is voor homos

• #4.849
IK zie het helaas niet helemaal voor me! Vind ik jammer, want wij hebben ook geen kuiten apparatuur in de gym en ben opzoek naar goede alternatieven..

Je bent flink buffer geworden sinds de flex challenge en weet die shape goed te behouden:thumbs:

Wel ****ed up van die schouder wederom!

ik zal binnenkort een foto posten over hoe ik dat doe.
heb de rebound echt supergoed mee weten te pakken. denk dat ik wel 3-5 kilo vvm heb weten te scoren.
vandaag mag ik weer naar de fysio :)

thanks bro! flex ben ik aanwezig!!

ziet er goed vol uit op die laatste pic.. damn

afhankelijk van mn blessures of ik mee ga doen of niet. want ik wil wel een verbeterd fysiek onstage zetten :)

Wanneer komen er weer benenpics dan, beachboy. Ben benieuwd of je daar vooruit bent gegaan

niet zo bijdehand doen! ik train geen benen. ik voetbal namelijk. en daarbij heb je niks aan gespierde benen bij chicks.

helaas kan ik dit niet liken :(

Tymne lieks dis post

Wat je is voeding op moment dan?

• #4.852
  • #4.853
vandaag naar de fysio geweest... slecht nieuws. het lijkt heel erg op overbelasting van alles wat rond de schouder. biceps pees, pectoralis aanhechting, delts. op de spieren zit her en der ook wat bindweefsel door het overbelasten.

het lijkt erop dat dit maanden (if not jaren) kan gaan duren voordat dit hersteld is. het kan zelfs zijn dat het al chronisch is aangezien ik er al best lang mee door train.

anyway, dit houd in dat ik de komende tijd (maanden) niet meer zwaar mag trainen. ik mag niet meer de grens opzoeken van wat goed gaat en wat niet. dus minder kilos / meer reps en absoluut niet meer falen... :sad:

tijdens de behandeling heeft de fysio wat naaldjes gezet (acupunctuur) en daarna weer getaped, heb nu baby blauw :D

ja heel erg teleurgesteld. beetje boos en verdrietig. het is gewoon kk*t dat je niet kunt doen wat je zo leuk vind en waar je ook nog eens goed in bent ... maar aan de andere kant, er is nog hoop en dit is ook weer een mooi challenge voor mij. inhouden op je training, pure mind&body control.

inward fuark :(

mss met intentions werken? dan voelt het gewicht ook een stuk zwaarder voor me idee.

• #4.855
inward fuark :(

mss met intentions werken? dan voelt het gewicht ook een stuk zwaarder voor me idee.

ik mag juist niet meer de spieren extreme belasten, wat voor bb wel normaal is... dus ik moet de komende maanden als een homo trainen...

ga denk ik dammen :sad:

tja dat krijg je als je zolang met een blessure door gaat lopen :P je had beter meteen aan de bel kunnen trekken.

• #4.857
tja dat krijg je als je zolang met een blessure door gaat lopen :P je had beter meteen aan de bel kunnen trekken.

had ik ook, maar dan liet ik het ff behandelen (paar weekjes/maandjes) en dan ging het weer redelijk en dan was het binnen notime weer kloten. zag overigens ook niet de ernst in van mijn blessure

Damn Tijmen! Dat is slecht nieuws..zou het dan ook wel serieus nemen, dan verwacht ik dat je er zeker binnen een jaar wel vanaf bent en blijft het hooguit een gevoelig punt.

Sterkte ermee in ieder geval!

Sterkte kerel

• #4.860
Terug
Naar boven