XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
zeau, **** ik man, net voordat ik naar de gym wilde gaan werd ik net zo misselijk. ik had het gevoel dat ik elk moment alles kom uitkotsen. maar eenmaal in de gym aangekomen ebde het gevoel weg.

Deadlift
12*60
10*100
10*110
6*120

chin up
10*bw+10
10*bw+10
10*bw+10
10*bw
6*bw+10

Face pulls
10*40
10*35
10*35

DB shrugs
10*32
10*36
8*40

BB curls
10*30
10*30

DB single preacher curl
10*12
10*10
6*14 (negatief)

assited pulls
20*bw-50 (2 katrollen)

:D

Mooie training Tymen:D!

• #2.883

thanx je bent de eerst, en de wss ook de laatste voor die training want ik heb een nieuwe :evil:

incline DB press
(15*14
10*18)
10*26
8*28
8*26
6*26

Decline smith press (eerste keer)
(10*20
10*40
10*50)
10*55
10*60
2*10*65

incline cable fly (2 katrollen)
3*10*25
10*20

tussen door nog wat gekloot met DB pull overs maar vond ze niet fijn.

en toen was ik weer aan het kloten met "hoe zal ik me triceps toch eens trainen"

skull crusher
2*10*30
10*20

lying DB ext
10*18
10*22

ging wel lekkaah dus :D

toen ik in de spiegel keek, vond ik dat mn schouders lekker popte, armen wel een lekkere dikte hadden, pecs stonden er ook wel aardig voor, traps liepe lekker af en mijn rug verscheen achter mij langs. dus de vormen zijn er al :) nu nog die grootte en dikte. :D

nice!
goede presses!

harde gewerkt laatste dagen Tymen, het word nog eens wat met jou:eek: :P

• #2.888
harde gewerkt laatste dagen Tymen, het word nog eens wat met jou:eek: :P

ja zo nu en dan werk ik wel eens hard in de gym :)
ik heb nog 8 dagen tot mijn vakantie dus ik vreet nu weer als een malle en maak flink volume :rolleyes:
en koen je weet, je staat op mijn lijstje ;)

gaat weer de goede kant op.

bijna geen last meer van mn schouder.
dus kan weer lekker knallen :)

oke goed om te horen. ik kom binnenkort wel weer eens binnen waaien. was me een beetje teveel spam in je log vandaar dat ik leafde :rolleyes:

ik ben vanaaf ook begonnen met boren van de gaten van me powercage met een 29mm zaagboor. gaat goed alleen moet ik dus nog wel stiekem met de 30mm boor na-boren. ik heb alleen nog geen catches en safetybars :roflol: die ga ik denk ik bij mij huidige bestelling bij FS zetten als het mogelijk is.

zo nu even kwark eten en slapen :) ik ben kapodt

Goede trainingen, maar wat me wel opviel bij die rugtraining nog is dat je eigenlijk maar 2 zware oefeningen doet.
Ik zou zelf nog bent over row bijv. doen en die shrugs zou ik alleen doen als je echt lastige traps hebt.

Oja en dumbbell pullover is geen borst oefening ;)

• #2.890
Goede trainingen, maar wat me wel opviel bij die rugtraining nog is dat je eigenlijk maar 2 zware oefeningen doet.
Ik zou zelf nog bent over row bijv. doen en die shrugs zou ik alleen doen als je echt lastige traps hebt.

Oja en dumbbell pullover is geen borst oefening ;)

thanx thanx :)

ja een row is idd een goede compound. maar iso's zijn ook wel lekker :) zo lekker squeezen enzo :D mijn hele lichaam is lastig > ecto :jk: maar de bovenkant traps willen bij mij niet zo en met deze oef groeien ze wat vlotter.

nee idd toen ik er over nadacht en hem deed dacht ik: wat ben ik een dom varken :)

Ja isos zijn ook chill erbij, maar ik bedoelde om de BOR erbij te doen en niet in plaats van iets.
Shrugs zei ik omdat ikzelf echt totaal niks hoef te isoleren voor me traps en ze groeien al harder dan de rest.

• #2.892
dus jij ziet er zo ong uit???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahah kijk ik net in de koelkast, heeft mijn moeder 12 liter volle melk gehaald xD

Lekkere workout Tijmen, jummy!

PS: Mijn traps zijn mooier :rolleyes:

:D

Eerst zien, dan geloven ;)

komt wel goed... ;)

Was maar een geintje he, omdat iedereen er altijd zo over zeurt :p
Kan me zelf eigenlijk echt niet schelen, ik geloof mensen graag, tenzij het mij schaadt :D

Was maar een geintje he, omdat iedereen er altijd zo over zeurt :p
Kan me zelf eigenlijk echt niet schelen, ik geloof mensen graag, tenzij het mij schaadt :D

wahahaha :roflol:

Maar echt, mijn traps zijn echt mooier ghehe... ik verzin het niet...

Ach joh, dat gezeur om foto's ben ik nu onderhand wel gewend, en die grappen en grollen ook hoor gehehe.

Maar binnenkort wordt het toch echt weer tijd voor een foto update ;)

ja zo nu en dan werk ik wel eens hard in de gym :)
ik heb nog 8 dagen tot mijn vakantie dus ik vreet nu weer als een malle en maak flink volume :rolleyes:
en koen je weet, je staat op mijn lijstje ;)
doe je best zou ik zeggen, sinds ik whey gebruik maak ik de gains van me leven!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven