XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ommfg, tymen ik zie nu dat jij het was die aan het rellen met SePu was:roflol:.
Pas op, straks komt hij je opzoeken met z'n guns.

@ yin yang, In dat geval zal ik me pa is ff lekker laten zweten. :cool:
Je zal zien dat je zwaar begint maar op het laatst ben je met kleuter gewichten bezig en dat is niet erg.

• Topic Starter Topic Starter
Ommfg, tymen ik zie nu dat jij het was die aan het rellen met SePu was:roflol:.
Pas op, straks komt hij je opzoeken met z'n guns.

@ yin yang, In dat geval zal ik me pa is ff lekker laten zweten. :cool:

tja... hij maakte me het heel makkelijk dus dan ben ik niet te beroert om er op in te gaan :)

ja echt wat een mafkees.... e hero

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Je zal zien dat je zwaar begint maar op het laatst ben je met kleuter gewichten bezig en dat is niet erg.

ik vind het heerlijk om met steeds minder te werk te gaan... echt buffelen!

Hehe, gelukkig heb ik veel superdudes in me gym dus het zal niet opvallen:p.

Ik ga nu pitten, morgen weer vroeg naar school...
Bedankt voor alle tips, en een fijne nacht.

Tot morgen!:)

Ik doe het licht wel uit ik kan pas om 23:15 karma geven eikels, maar ja kheb het beloofd.:rolleyes:

ik zit nu lekker op school, beetje te halo'en... gewoon omdat het kan :D

ik ben nu thuis, vreten en dan beuke in de gym.:D

Beentjes vandaag.

Maar goed, neem flink wat kh voor je training en een aspirine. ga bankdrukken zo zwaar je kunt 4 setjes. Na het bankdrukken zet je de bank iets schuin en leg je 4 paar dumbbells klaar in aflopende volgorde. Nu ga je licht schuin drukken met het gewicht wat je zelf een keer of 6 kan doen maar je doet het 12x met hulp vanaf de 6e keer, direct daarna ga je de flys doen met de klaargelegde dumbbells deze doe je tot failure en ga je zo het rijtje af. als je dit hebt gedaan kan je je maatje ff helpen en direct daarna ga je zelf weer dit doe je 5x.

Hierna ga je weer schuin drukken met een gewicht dat je zelf nog 6x omhoog krijgt maar je doet het nu tot 10 x met hulp na de 6e, vervolgens ga je op je knieen tussen de cables zitten en kabelt het gewicht in een fly beweging omhoog(ik weet niet hoe die oef heet) dit doe je tot failure en direct gooi je het gewicht naar beneden tot je niet meer kan (ongeveer 4x verlagen van het gewicht). Dit doe je ook 5x.

Zorg voor een kh rijk drankje tijdens de training en ga goed door met zo min mogelijk rust.

Na de training laat je je borst een week met rust.

dus als ik goed begrijp warm ik op met wat lichte bankdruk en fly sets?

4 sets van ?reps bankdrukken

12 * 28-26-24-22-20k incl DB press
12 * 12-10-8-6-4k incl DB flies
dat doe ik 5 keer (in superset ofc)

10 * 22-20-18-16-14k incl DB press
10 * 10-8-6-4-2k incl DB flies

min aantal reps?? * ??k vage op de knie cable flies.

*5

zoiets?

Hey daar zijn we weer, nog getraind vandaag tymen?

dus als ik goed begrijp warm ik op met wat lichte bankdruk en fly sets? klopt.

4 sets van 8reps bankdrukken als eerste oef.

12 * 28-26-24-22-20k incl DB press
12 * 12-10-8-6-4k incl DB flies
dat doe ik 5 keer (in superset ofc)klopt.

10 * 22-20-18-16-14k incl DB press
10 * 10-8-6-4-2k incl DB flies(in superset ofc) klopt.

min aantal reps??Niks minimaal gewoon 12 voor de eerste en tien voor de tweede niet minder!! * ??k vage op de knie cable flies.

*5

zoiets?
Die cable flies kan ik de naam niet van vinden. Je zet de cables op de laagste stand en gaat op je knieen zitten ongeveer een halve meter naar voren geschoven. Je houd je handen met de cables naast je heupen met de binnenkant van je handen naar voren( alsof je aan het kruis genageld zit) Dan ga je in een flies beweging naar boven recht voor je hoofd. Als het goed is voel je hem helemaal boven en midden in je borst.
Als het nog niet duidelijk is weet ik het niet meer:okom anders eens meetrainen:D

aight helemaal duidelijk :D

maar ik stap binnenkort denk ik weer af van mn BS schema... ik ben tot de conclusie gekomen dat kracht nu nog helemaal niet zo belangrijk is voor mij.

maar ik heb vandaag getrained kwam allemaal wat beter uit, ipv morgen te trainen.:
SQ heb ik geskipt -> geen motivatie + bezet van de smith
-

incl BP
40
48
56
65

DL
72
87
101
116

ging allemaal prima, volgens mij gewoon strikte form.

ik wou ook nog stiekem wat bi en triceps doen, alleen mijn onderbewuste wist dat het nog lang geen armendag was voor mij -> pijn in de linker pols, dus gelijkt gestopt!!!

het lijkt wel of ik op een plateau zit, weer 68,2... de xste keer al!!!!

Nette deadlifts man!
Ja ik weet wat je bedoelt, soms wil ik ook nog even wat erbij trainen.:p

Nette deadlifts man!
Ja ik weet wat je bedoelt, soms wil ik ook nog even wat erbij trainen.:p

wel met belt btw... ik heb me een keer zo gestort in de kilo's en reps dat ik de form volledig vergat -> 3 dagen serieus last van mn onderrug...

ja maar 2 oefeningen, te weinig alleen het werd niks, jammer maar oke ill live on

ik heb zin om te rellen....

het relniveau is hier matig.... zou wel wat hoger kunne, niet zoals bij kwark hoor xD

Ik heb mezelf afgeleerd om te rellen, heeft me teveel kaartne opgeleverd.:(

Hahaha ik ben te moe om te rellen..
Donderdag ga je eraan :) ofja.. je topic :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven