MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Om eerlijk te zijn, weet ik niet wat ze op dit moment meten. Biceps/triceps zijn altijd al m'n sterke punten geweest. Het eerste wat iedereen altijd als 1e opmerkt zijn m'n biceps (ze weten niet wat triceps zijn...).
Zal ze binnekort is voor je meten, ik ben 1.83 en weeg 80.7.:)

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Om eerlijk te zijn, weet ik niet wat ze op dit moment meten. Biceps/triceps zijn altijd al m'n sterke punten geweest. Het eerste wat iedereen altijd als 1e opmerkt zijn m'n biceps (ze weten niet wat triceps zijn...).
Zal ze binnekort is voor je meten, ik ben 1.83 en weeg 80.7.:)
Laatste x waren ze 36.5 koud. maar das alweer een half jaar geleden ofso.:p

Yinnie? Ik weet dat de jouwe groter zijn dan die van mij ....

(wat een hanig onderwerp weer eh? :D)

Haha op dit moment 46-47 koud 186 en 112kg.

Yin yang, doneer mij ook even wat? Dan hebben we alle 3 gelijken armen:D.

Die armen gaan traag, het lijkt of ze op exploderen staan na de training knalhard ik kan ze niet eens meer indrukken met mijn duim. Maar ze groeien niet echt meer alsof iets ze tegenhoud.
Dus die centimeters krijgen jullie njet maar de karma komt wel goed.;)

• Topic Starter Topic Starter
Die armen gaan traag, het lijkt of ze op exploderen staan na de training knalhard ik kan ze niet eens meer indrukken met mijn duim. Maar ze groeien niet echt meer alsof iets ze tegenhoud.
Dus die centimeters krijgen jullie njet maar de karma komt wel goed.;)

well agree... te weinig ruimte?:P

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

so true, ed van amsterdam had 57tigers xD

greg valentino, wie kent hem niet: 28+ inch xD echt sick
t zag er ook niet natuurlijk uit.

Nou Yinnie gaat doneren, blijft er van zijn guns dus niks meer over, ben ik dus de winnaar hahaha :D

SePu heeft 75cm armen, waar hebben jullie het over.

:cheer:

te weinig ruimte??? whahahaha :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

SePu heeft 75cm armen, waar hebben jullie het over.

:cheer:

Die weet iedereen nog wijs te maken dat het inches zijn ook, de pannekoek whahaha

/sarcasm

Welke spiergroep vinden jullie van jezelf die achterloopt op de rest en wat doe je eraan om het bij te trekken?

Edit: had een nieuw topic kunnen wezen.:D

Welke spiergroep vinden jullie van jezelf die achterloopt op de rest en wat doe je eraan om het bij te trekken?

M'n armen, schouders,borst en traps
well agree... te weinig ruimte?:P

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

so true, ed van amsterdam had 57tigers xD

greg valentino, wie kent hem niet: 28+ inch xD echt sick
t zag er ook niet natuurlijk uit.

Ik ken die gast niet :D

jha hoor topic hijack, sl*t!

maar oke ik ga akoord...

borst. van alles, nix lijkt echt te werken. maar 5*5 nu wel :)

edit: en de rest :D

Borst,
Wat ik er aan doe? Blijven dromen.

Nee:p, ik probeer hem met veel afwisseling te trainen, en pak hem nu ook 2x per week.

En jij, je armen?;)

Alles loopt achter :D

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Edit: had een nieuw topic kunnen wezen.:D

Da's een goeie.... stuur de link maar :D

Borst,
Wat ik er aan doe? Blijven dromen.

Nee:p, ik probeer hem met veel afwisseling te trainen, en pak hem nu ook 2x per week.

En jij, je armen?;)
Nee nog steeds mijn benen ze meten wel 72 cm maar zijn toch te klein, Door mijn versleten rug kan ik niet meer squatten en zal ik het met andere oef op pijl moeten houden.:o

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Als je met zijn 2tjes traint kun je die borst best makkelijk groter krijgen hoor!

Nee nog steeds mijn benen ze meten wel 72 cm maar zijn toch te klein, Door mijn versleten rug kan ik niet meer squatten en zal ik het met andere oef op pijl moeten houden.:o

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Als je met zijn 2tjes traint kun je die borst best makkelijk groter krijgen hoor!

tell me?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven