Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nou, kvind ut anders beste poten kerel....

Ben je bouwvakkert ofzo dat je rug is versleten yinnie?

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Nee nog steeds mijn benen ze meten wel 72 cm maar zijn toch te klein, Door mijn versleten rug kan ik niet meer squatten en zal ik het met andere oef op pijl moeten houden.:o

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Als je met zijn 2tjes traint kun je die borst best makkelijk groter krijgen hoor!

+1 Ik train nu met 2 PL'ers mee om mijn tits beter te krijgen, helpt echt!

Btw, jullie zijn een stelletje zakken bij elkaar!!!!!:mad:
Door jullie ben ik de tijd vergeten, terwijl ik om 9 uur moest eten!
Ik heb het nu alsnog haha:D.

nou, kvind ut anders beste poten kerel....

Ben je bouwvakkert ofzo dat je rug is versleten yinnie?

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

+1 Ik train nu met 2 PL'ers mee om mijn tits beter te krijgen, helpt echt!
Ja kwark ik zit al een jaar of 30 in de bouw en dat heeft wel bijgedragen aan de slijtage.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Gaat wel auw doen hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Btw, jullie zijn een stelletje zakken bij elkaar!!!!!:mad:
Door jullie ben ik de tijd vergeten, terwijl ik om 9 uur moest eten!
Ik heb het nu alsnog haha:D.

nm bakkie kwark wacht nog op mij

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Ja kwark ik zit al een jaar of 30 in de bouw en dat heeft wel bijgedragen aan de slijtage.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Gaat wel auw doen hoor.

ik hou van pijn :D

Kwark komt later, heb nu 3 pindakaas boterhammen.:p
Hoeveel kwark eten jullie, ik 500 gram.

mega shakie voor kwarkie ;) hup, 800Kcal hatsjee!

Als je een weekje je schouders en triceps niet pakt, kan je je borst eenmalig lekker naar de klote helpen als een soort van schrikreactie.

Je warmt ff lekker op met bankdrukken met een licht gewicht en doet ook wat flys met kinder gewichten. Weet je zeker dat je het wilt?

Kwark komt later, heb nu 3 pindakaas boterhammen.:p
Hoeveel kwark eten jullie, ik 500 gram.

zo veel mogelijk :P

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Als je een weekje je schouders en triceps niet pakt, kan je je borst eenmalig lekker naar de klote helpen als een soort van schrikreactie.

Je warmt ff lekker op met bankdrukken met een licht gewicht en doet ook wat flys met kinder gewichten. Weet je zeker dat je het wilt?

tell 'em Yinnie! Ik doe ut ook, dus dood gaan ze er niet aan ;)

ga door wat doe ik na:
een week geen schouders en triceps -> opwarmen met lichte DB en flies -> ???

im curious!

ben ff gauw douchen, ik stink. doe ik normaal ook hoor, maar nu erger :P

Eerst ff roken dan vertel ik het, waarom is de helft hier nog geen vriend van ying zo kan ik niet zien wie er online is?

Omdat ik nog geen 1 vriend heb:(, ik weet niet hoe dat moet haha. Misschien wel een goed idee van schouders en triceps een week rust geven.

Ik ben ook ff douche, ik stink ook.:D

Ik ga in me net meuren, slaap lekker :D

Lees het morgen allemaal weer ;) zzzz groei zzzzz groei zzzzz groei...

Maar goed, neem flink wat kh voor je training en een aspirine. ga bankdrukken zo zwaar je kunt 4 setjes. Na het bankdrukken zet je de bank iets schuin en leg je 4 paar dumbbells klaar in aflopende volgorde. Nu ga je licht schuin drukken met het gewicht wat je zelf een keer of 6 kan doen maar je doet het 12x met hulp vanaf de 6e keer, direct daarna ga je de flys doen met de klaargelegde dumbbells deze doe je tot failure en ga je zo het rijtje af. als je dit hebt gedaan kan je je maatje ff helpen en direct daarna ga je zelf weer dit doe je 5x.

Hierna ga je weer schuin drukken met een gewicht dat je zelf nog 6x omhoog krijgt maar je doet het nu tot 10 x met hulp na de 6e, vervolgens ga je op je knieen tussen de cables zitten en kabelt het gewicht in een fly beweging omhoog(ik weet niet hoe die oef heet) dit doe je tot failure en direct gooi je het gewicht naar beneden tot je niet meer kan (ongeveer 4x verlagen van het gewicht). Dit doe je ook 5x.

Zorg voor een kh rijk drankje tijdens de training en ga goed door met zo min mogelijk rust.

Na de training laat je je borst een week met rust.

Interesting, zal het zeker overwegen. Thx!

Btw, je bent me eerste vriend: what an honour!:p

En dit gaat je borst doen groeien? Eigenaardig.. Maar eens het proberen waard!

Maar goed, neem flink wat kh voor je training en een aspirine. ga bankdrukken zo zwaar je kunt 4 setjes. Na het bankdrukken zet je de bank iets schuin en leg je 4 paar dumbbells klaar in aflopende volgorde. Nu ga je licht schuin drukken met het gewicht wat je zelf een keer of 6 kan doen maar je doet het 12x met hulp vanaf de 6e keer, direct daarna ga je de flys doen met de klaargelegde dumbbells deze doe je tot failure en ga je zo het rijtje af. als je dit hebt gedaan kan je je maatje ff helpen en direct daarna ga je zelf weer dit doe je 5x.

Hierna ga je weer schuin drukken met een gewicht dat je zelf nog 6x omhoog krijgt maar je doet het nu tot 10 x met hulp na de 6e, vervolgens ga je op je knieen tussen de cables zitten en kabelt het gewicht in een fly beweging omhoog(ik weet niet hoe die oef heet) dit doe je tot failure en direct gooi je het gewicht naar beneden tot je niet meer kan (ongeveer 4x verlagen van het gewicht). Dit doe je ook 5x.

Zorg voor een kh rijk drankje tijdens de training en ga goed door met zo min mogelijk rust.

Na de training laat je je borst een week met rust.

looks like overkill :D

Interesting, zal het zeker overwegen. Thx!

Btw, je bent me eerste vriend: what an honour!:p
Haha graag gedaan, je moet wel met zijn 2tjes zijn anders word het niks en echt bikkelen met de gewichten je maatje zal veel moeten helpen. Maar je geeft ze zo flink op hun fl**ker en zorgt voor een groeispurt.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Dat is het ook.

Ommfg, tymen ik zie nu dat jij het was die aan het rellen met SePu was:roflol:.
Pas op, straks komt hij je opzoeken met z'n guns.

@ yin yang, In dat geval zal ik me pa is ff lekker laten zweten. :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven