XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Die cable flies kan ik de naam niet van vinden. Je zet de cables op de laagste stand en gaat op je knieen zitten ongeveer een halve meter naar voren geschoven. Je houd je handen met de cables naast je heupen met de binnenkant van je handen naar voren( alsof je aan het kruis genageld zit) Dan ga je in een flies beweging naar boven recht voor je hoofd. Als het goed is voel je hem helemaal boven en midden in je borst.
Als het nog niet duidelijk is weet ik het niet meer:okom anders eens meetrainen:D

niet gezien.... ik zou graag willen. maar ik woon bij anrhem in de buurt, dus dat is wel een beetje uit de richting ;) miss met meerdere DBB'ers een keer ;)

niet gezien.... ik zou graag willen. maar ik woon bij anrhem in de buurt, dus dat is wel een beetje uit de richting ;) miss met meerdere DBB'ers een keer ;)

Jup, ik ga mee!! ff lekker knallen, en daarna je helemaal vol froten! :D

Ben ik wel voor in!

wtf!!!! ik snapte eerst niet waarom Ying zei: neem wel een asperine in voordat je gaat.... nu snap ik hem :o

ik heb dus alla YingYang getrained.

comment vooraf: ****ed up, zwaar.

warm up (2 min cross + bp)
4*8*40 kilo (2 sets superslow/2sets superfast.

eerste set. incl db press
12*28k geen spot
12*28k 4 zelf, 4 spot, fail. wil ik afmaken met 26k loppt die lamlul weg!!
12*26k 7 zelf, 3 spot, fail. echte fail
12*22k geen spot
12*22k 8 zelf 3 spot

incl db fly
12*12k geen spot
12*10k geen spot
12*10k geen spot
12*12k lichte spot
12*8k geen spot

afzien mofokkers, echt afzien!

toen die vage fly (op de knieen tussen de cables en dan flyen vanaf onder.
12*15
12*15
12*17.5
12*17.5
12*15

ik was echt helemaal leeg, kapot, afgestorven...

nog ff wat gepressed op de chest press, wat geflyed op de flymachine. en nu stopt mn paracetamol met werken -> pain!

ik kan wel het een en ander mis hebben of missen :D

lekker gewerkt gappie! Nou, zo afgestorven ben je niet...je kan nog steeds je toetsenbord bedienen whahaha :D

EN....? Dikke pomp or what? Show me the candy.... :p

lekker gewerkt gappie! Nou, zo afgestorven ben je niet...je kan nog steeds je toetsenbord bedienen whahaha :D

EN....? Dikke pomp or what? Show me the candy.... :p

hell yhe, zo heb ik het nog nooit gehad. ik kan echt niet meer flexxen xD

ik heb voor de tijd ff een bord macaroni naar binnen geschoven... en in de gym, te zoete ranje gedronken.

vers van de pers... behalfe dat been..

ik moet dikkere traps!!!

DSC00653.JPG

DSC00655.JPG

Laatst bewerkt:
lekkah lekkah... ga ik ook es proberen...

Maar euhh... als we es met yinnie gaan traineh kan ik je wel oppikken ;)

Nice titts BTW ;) Dan moet je mijn schouder training gaan doen gap, want ik heb echt dikke traps :D

toemaar :o. maar ik mag van mamma niet met vreemde mensen mee :P

we zien wel, als er echt animo voor is, dat maken we Yinnies gym onveilig :D

hoezo? jij wil, ik wil... is toch genoeg? En ik geef geen snoep!

wtf!!!! ik snapte eerst niet waarom Ying zei: neem wel een asperine in voordat je gaat.... nu snap ik hem :o

ik heb dus alla YingYang getrained.

comment vooraf: ****ed up, zwaar.

warm up (2 min cross + bp)
4*8*40 kilo (2 sets superslow/2sets superfast.

eerste set. incl db press
12*28k geen spot
12*28k 4 zelf, 4 spot, fail. wil ik afmaken met 26k loppt die lamlul weg!!
12*26k 7 zelf, 3 spot, fail. echte fail
12*22k geen spot
12*22k 8 zelf 3 spot

incl db fly
12*12k geen spot
12*10k geen spot
12*10k geen spot
12*12k lichte spot
12*8k geen spot

afzien mofokkers, echt afzien!

toen die vage fly (op de knieen tussen de cables en dan flyen vanaf onder.
12*15
12*15
12*17.5
12*17.5
12*15

ik was echt helemaal leeg, kapot, afgestorven...

nog ff wat gepressed op de chest press, wat geflyed op de flymachine. en nu stopt mn paracetamol met werken -> pain!

ik kan wel het een en ander mis hebben of missen :D
Gnagna nou de spierpijn afwachten:p Maorgenochtend ff met je vinger in je borst prikken.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Ik weet niet eens of je hier wel los kan trainen(een keer bedoel ik).:dunno:

Moarr!!!!

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

karma of whey only :P

hehehe.... kwark mag ook :D

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Gnagna nou de spierpijn afwachten:p Maorgenochtend ff met je vinger in je borst prikken.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

:evil2: hahaha

joh, doet es ff info'en.... ikkuh ook mee! :D

lekker getraind kerel =)

hhhmm, ik had eerst wel lichtelijk last van mn aanhechtingen, maar dat trekt nu weg. in de gym kon ik niet eens meer mn pecs strekken xD.
ik pit vanaaf bij me GF dus dat word lachen :D.

tuurlijk kan dat wel, mijn ervaring is: als het maar wat opleverd :)

hehehe.... kwark mag ook :D

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

:evil2: hahaha

joh, doet es ff info'en.... ikkuh ook mee! :D

kwark ook prima, maar geen snoep :)
ja lullo heb je een linkje van de site van je gym??? @Ying.

dat vond ik ook, echt sick. redelijk diep gegaan, maar achteraf niet tevreden, er zat meer in (more pain comes allong).

check my E-Leuter growing :D

Nice Tymen! Dacht eerlijk gezegd dat je een smurfje was maar ziet er goed uit hoor! ;) Paracetamol werkte lekker voor je training? :P

Nice Tymen! Dacht eerlijk gezegd dat je een smurfje was maar ziet er goed uit hoor! ;) Paracetamol werkte lekker voor je training? :P

haha, ik ben nog steeds een smurfje ;) ik vind mijzelf echt niet groot. maar dat komt wel. met 68,5k (smiddags gewogen, normaal savonds) kan je ook niet heel erg groot zijn. (1,75 m)

ja alleen de pijn kwam na een poosje door de paracetamol heen :eek: intens dus :D. alleen nu heb ik ineens zon last van me onderrug ???

hhhmm, ik had eerst wel lichtelijk last van mn aanhechtingen, maar dat trekt nu weg. in de gym kon ik niet eens meer mn pecs strekken xD.
ik pit vanaaf bij me GF dus dat word lachen :D.

tuurlijk kan dat wel, mijn ervaring is: als het maar wat opleverd :)

kwark ook prima, maar geen snoep :)
ja lullo heb je een linkje van de site van je gym??? @Ying.

dat vond ik ook, echt sick. redelijk diep gegaan, maar achteraf niet tevreden, er zat meer in (more pain comes allong).
wwwfitforfree.nl
En Tymen volgende keer moet je ASPIRINE nemen geen paracetamol, aspirine is bloedverdunnend dat gaat wat beter je neemt het in dit geval niet voor de pijn maar voor de pomp.

wwwfitforfree.nl
En Tymen volgende keer moet je ASPIRINE nemen geen paracetamol, aspirine is bloedverdunnend dat gaat wat beter je neemt het in dit geval niet voor de pijn maar voor de pomp.

ill check.

ahha, al was de paracetamol was ook gene slecht idee. maar oke aan de pomp ontbrak het ook niet:D

alcohol dunt het bloed toch ook :D
ik zal de volgende keer, een aspirine nemen :)
kan je niet dit principe op elke spier toepassen???
dus bijv. op de benen: Squat en leg extention.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven