XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wwwfitforfree.nl
En Tymen volgende keer moet je ASPIRINE nemen geen paracetamol, aspirine is bloedverdunnend dat gaat wat beter je neemt het in dit geval niet voor de pijn maar voor de pomp.

Hebben ze bij jullie Fit4Free wel een SQ. Rek? Ik ben daar hier in Apeldoorn weggegaan omdat ze geen rek hadden!
Ben nog wel lid overgens..

Lekker tymen,

Ga het binnekort ook is proberen:D.
En stelletje i-beunhazen. Word ik niet eens uitgenodigd voor de superdude training?

:fuu:

:roflol:

Lekker tymen,

Ga het binnekort ook is proberen:D.
En stelletje i-beunhazen. Word ik niet eens uitgenodigd voor de superdude training?

:fuu:

:roflol:

van mij mag je mee traineh... maja, it's not my call ;) Ik heb een 4 voeter, dus vervoer is niet zo'n probleem (als je niet te ver uit de buurt woont)

Waar woonde je ook alweer?:D

Hm nieuw vennep hier, n-h.

Lekker bezig T. :fuu: Ik hoopte op iets minder.

hahah :o

Dat is waar, ookal reis ik noot met de trein.:)
Moeten we maar een x kijken.:D

da's goed :thumbs:

ill check.

ahha, al was de paracetamol was ook gene slecht idee. maar oke aan de pomp ontbrak het ook niet:D

alcohol dunt het bloed toch ook :D
ik zal de volgende keer, een aspirine nemen :)
kan je niet dit principe op elke spier toepassen???
dus bijv. op de benen: Squat en leg extention.
Ja dat kan, alleen moet je het een keer in de paar weken doen om de gewenning tegen te gaan van je normale training.
En idd alchol is nog beter hehe.;)

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Hebben ze bij jullie Fit4Free wel een SQ. Rek? Ik ben daar hier in Apeldoorn weggegaan omdat ze geen rek hadden!
Ben nog wel lid overgens..
Nee hebben ze niet en ook nog steeds geen halterbank, wel breek je je nek over de toestellen. Eigenlijk is het niks om te trainen daar en als we eens samen gaan trainen met zn allen kan het beter op een van de gyms van jullie, de dumbbells bij ons gaan ook maar tot 32kg en de smith heeft maar 80 kg gewicht.:(

Dan is onze gym bij uitstek geschikt...

Dumbbells tot 48 kilo
2 squat rekken
3 bankdruk stations
en een smith waar je onbeperkt gewicht op kan behangen :rolleyes:

+ de hele berg toestellen woor de watjes ;)

www.essbra.nl

Ja dat kan, alleen moet je het een keer in de paar weken doen om de gewenning tegen te gaan van je normale training.
En idd alchol is nog beter hehe.;)

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Nee hebben ze niet en ook nog steeds geen halterbank, wel breek je je nek over de toestellen. Eigenlijk is het niks om te trainen daar en als we eens samen gaan trainen met zn allen kan het beter op een van de gyms van jullie, de dumbbells bij ons gaan ook maar tot 32kg en de smith heeft maar 80 kg gewicht.:(

Dus jij hebt je brute fysiek te danken aan max 80 KG op je lifts en 32 bij de Dumbbells?
Right.. ;)
oe train jij hoger dan?

hahahaa... hebbie je awesome filmpies weer ff van stal gehaald? Ze blijven lachuh.... ;)

Maar man, man, man.... SMILE!

Ahnee, hardcore beest:D.

Damn! Ziet er goed uit Ying! :thumbs:

Jezus Yin ziet er echt gruwelijk uit :thumb:

Yinnie is de bom gappies ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven