Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
test denk ik eerder. ff fappen man ;)

je hoeft me niks meer te vertellen

bwt om weer even ontopic te gaan.

morgen ga ik rug doen, maar een beetje het zelfde princippe als de borst laatst.

ik ga chins doen. en lat pullys. en derbij nog iets van rows

make us proud (en zorg voor een harde e-boner) :D

Je kan ut maatje ;)

make us proud (en zorg voor een harde e-boner) :D

Je kan ut maatje ;)

ik weer sinds lange tijd echte hardcore spierpijn in mn borst. dat geeft me een goed geveol over de training. van zo moet het. elke dag! dus dat wil ik ook op de borst. ik heb de laatste tijd gewoon als een mietje getrained

ik weer sinds lange tijd echte hardcore spierpijn in mn borst. dat geeft me een goed geveol over de training. van zo moet het. elke dag! dus dat wil ik ook op de borst. ik heb de laatste tijd gewoon als een mietje getrained

yeaaaah buddy.
lightweight baby.

gewoon lekker hardcore doorgaan.

al moet ik zeggen dat spierpijn niet direct een indicatie is van groei;)

ut wordt tijd dat je een echte kerel wordt! Met dito trainingen idd, en straks nog geilere opmerkingen..."Goh Tym, doe je aan bodybuilding ofzo?" jij:" Jup, hoezo?" "Nou, je armen zijn zo groot als je hoofd, als je schrijft bouncen je pecs zo onwijs, en die chicks achter je lopen al met hun dildo te soppen als ze je zien flexen"

yeaaaah buddy.
lightweight baby.

gewoon lekker hardcore doorgaan.

al moet ik zeggen dat spierpijn niet direct een indicatie is van groei;)

nee maar het geeft zon voldoening. van dat je iets gedaan hebt, en zeker als je ook echt diep bent gegaan in de training.. ik vind dat ik altijd nog dieper kan gaan. maar dat heb ik pas na de training.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

ut wordt tijd dat je een echte kerel wordt! Met dito trainingen idd, en straks nog geilere opmerkingen..."Goh Tym, doe je aan bodybuilding ofzo?" jij:" Jup, hoezo?" "Nou, je armen zijn zo groot als je hoofd, als je schrijft bouncen je pecs zo onwijs, en die chicks achter je lopen al met hun dildo te soppen als ze je zien flexen"

xD, lange weg te gaan.

hoeveel gram lijnzaad is verstandig in mn kwark?
en hoeveel gram dextrose voor en na de training?

we all do bro, en uitgegroeid zijn we nooit, dus....

lijnzaad weet ik niet, maar dex 40 gram ofzo.

Je moet ook eens gemalen pinda's door je kwark mieteren, meesterlijk!

nee maar het geeft zon voldoening. van dat je iets gedaan hebt, en zeker als je ook echt diep bent gegaan in de training.. ik vind dat ik altijd nog dieper kan gaan. maar dat heb ik pas na de training.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

xD, lange weg te gaan.

hoeveel gram lijnzaad is verstandig in mn kwark?
en hoeveel gram dextrose voor en na de training?

Dextrose is meestal 0,4gr per 1kg BW.
Lijnzaad zou ik niet weten eigenlijk maar misschien dat je macro's kunt maken en berekenen? Gewoon 40/40/20 jwz. :p
Verder heb ik nooit spierpijn in me borst achteraf en groeien doen ze best. :D (dikke vooruitgang bovenkant borst waar ik gefocused op ben momenteel maar heb nog altijd dikke mantetten, logisch @ mijn BF :roflol:)

we all do bro, en uitgegroeid zijn we nooit, dus....

lijnzaad weet ik niet, maar dex 40 gram ofzo.

Je moet ook eens gemalen pinda's door je kwark mieteren, meesterlijk!

soms dat zie ik ook andere gasten op straat die miss minder buff zijn als mij, maar toch voel ik me minder groot. echt kudt. maar gewoon lekker op de gangen van school die lats flexxen :)

lijnzaad is test verhogend en zit veel eiwit/koolhydraten/vezels in.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Dextrose is meestal 0,4gr per 1kg BW.
Lijnzaad zou ik niet weten eigenlijk maar misschien dat je macro's kunt maken en berekenen? Gewoon 40/40/20 jwz. :p
Verder heb ik nooit spierpijn in me borst achteraf en groeien doen ze best. :D (dikke vooruitgang bovenkant borst waar ik gefocused op ben momenteel maar heb nog altijd dikke mantetten, logisch @ mijn BF :roflol:)

dus 0,4 *70=28 gram dex

ik fl**ker er iets van 25-50 gram erin.

soms dat zie ik ook andere gasten op straat die miss minder buff zijn als mij, maar toch voel ik me minder groot. echt kudt. maar gewoon lekker op de gangen van school die lats flexxen :)

lijnzaad is test verhogend en zit veel eiwit/koolhydraten/vezels in.

Lol'd krijg altijd te horen loop niet zo breed etc etc.. Op een gegeven moment word het meer irritant dan vleiend in my opinion. :p

tja ik heb ook zon knuppel in mn klas lopen. maar hij kan gewoon helemaal niks, en dan wijs ik hem daar even op. dat helpt primaaa...

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

ik ga pitten heren :)

Edit: ofja, eerst ff n blow roken en dan. lekker slapen :)

tja ik heb ook zon knuppel in mn klas lopen. maar hij kan gewoon helemaal niks, en dan wijs ik hem daar even op. dat helpt primaaa...

Zo iemand bij mij op werk die ook bij mij traint loopt alsof hij uit 2 huizen gemaakt is. :roflol:
Verder wel een aardige en relaxte gast maar het is soms echt facking overdreven hoe hij loopt. :roflol:

Nog zo'n knuppel bij mij in de gym:
Roze trainingsbroek, roze vestje, zonnebril, oorbellen, horloge van 20eu en altijd maar iedereen groeten en zowat nooit trainen met 10 minuten rust tussen elke set. En maar stoer kijken en z'n vest uittrekken waarbij hij alleen een hemd eronder aanheeft maar z'n armen meten nog geen 30cm en z'n borst misschien niet meer dan 80cm..

Zo iemand bij mij op werk die ook bij mij traint loopt alsof hij uit 2 huizen gemaakt is. :roflol:
Verder wel een aardige en relaxte gast maar het is soms echt facking overdreven hoe hij loopt. :roflol:

Nog zo'n knuppel bij mij in de gym:
Roze trainingsbroek, roze vestje, zonnebril, oorbellen, horloge van 20eu en altijd maar iedereen groeten en zowat nooit trainen met 10 minuten rust tussen elke set. En maar stoer kijken en z'n vest uittrekken waarbij hij alleen een hemd eronder aanheeft maar z'n armen meten nog geen 30cm en z'n borst misschien niet meer dan 80cm..

daar moet je 2 keer om lachen , en daarna negeren.

daar moet je 2 keer om lachen , en daarna negeren.

2 keer, lig elke keer plat. :roflol:
En die gast blijft ook elke keer schreeuwen naar mensen alsof hij populair is daar.. Maar die gast is niets meer dan een attention wh*re en een ****ING garnaal. :p

whahaha... dan ben ik gelukkig uit heel ander hout gesneden haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven