MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lol'd spotte ik meteen als eerste op z'n pagina, nice Sanca. :roflol:
Vind je het wat? :p

• Topic Starter Topic Starter
wat een failure

hahaha t*ring grappig, een klas genoot van mij die ook traint dacht ff heel cool 2 liter melk drinken binnen een pauze.... nu heeft hij net gekotst xD!!!!!!!!!!!! Homooooooo

wel hardcore hoor!!

geniale opmerkingen heb jij he?hahahaha:D

goed dat je er weer over begint :) ik heb namelijk een nieuwe phone gekocht.

ik moest nog even wachten op mn vriendin. dus ik dook ff doetinchem in. en heb daar geheel impulsief een nieuwe telefoon gekocht :D SamSung Star :)

ff terug te komen op mn klasgenoot, die heeft na de les nog een liter melk gekocht ter compensatie.... echt hardcore die gast xD

Hahah geniaal die gozer, en we wachten op pic van je girl he :o hahaha.

Ga jij vandaag nog iets trainen ? :D

hahaha, weet ook niet van ophouden... Doet die knul ook trainen of is dat een super ecto?

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

hahah geniaal die gozer, en we wachten op pic van je girl he :o hahaha.

Ga jij vandaag nog iets trainen ? :d

+1

Waarom gaat mij hoofdletter in mijn naam soms weg als iemand me qoute, schande!

hahaha, weet ook niet van ophouden... Doet die knul ook trainen of is dat een super ecto?

+1

nou ik heb hem op weg geholpen. hij is wel redelijk dedicated, dus ik denk als hij uit eindelijk beslist om in een gym te traien, dat het hem erg goed zal gaan :). hij traint nu nog op van die alles in een meuk, of met barbell.

uhm alleen met haar toestemming post ik hem. zal ff vragen :D

edit: vanaaf geen getrain, hooguit in bed :D. morgen ga ik knallen op de benen tot dat ik niet meer kan staan :)

nou ik heb hem op weg geholpen. hij is wel redelijk dedicated, dus ik denk als hij uit eindelijk beslist om in een gym te traien, dat het hem erg goed zal gaan :). hij traint nu nog op van die alles in een meuk, of met barbell.

uhm alleen met haar toestemming post ik hem. zal ff vragen :D

edit: vanaaf geen getrain, hooguit in bed :D. morgen ga ik knallen op de benen tot dat ik niet meer kan staan :)

Cardio ftw!:D

ff gauw eentje uit mn foto bestand (4500 items :))

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven