MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hhhmm.. ik moest vandaag bijna kotsen na mn set. te snel na een maaltijd gaan trainen xD

haha, daar heb ik ook een handje van. 1 keer de leg press onder gekotst... was mooi te laat...
vanaaf heb ik feest. mn vriendin viert der verjaardag (ze maandag pas 19).

dus vnaaf zal ik wel weer lekker katabool bezig zijn. moet ook kunnen vind ik.

gisteren nacht ben ik gaan slapen met een halve blow. noooh ik heb nog nooit zo lekker geslapen :o :dope:

ha, gefeli-dinges kerel! Zuip niet teveel eh? ;)

• Topic Starter Topic Starter
n update.

nou het feest was nou niet wat ik me voorstelde.

1. er kwamen veel niet opdagen.
2. ik was wat vergeten.
3. ik werd erbij genaait bij me schoonmoeder dat ik blow aan het roken was.
4. bijna iedereen misdraagde zich.
5. aan het einde kreeg ik het aan de stok met 4 jongens, waarvan ik er bijna een aan de grond had geslagen....

enz enz enz... niet echt ideaal dus. maarja doe je verder niks aan.

n update.

2. ik was wat vergeten.
5. aan het einde kreeg ik het aan de stok met 4 jongens, waarvan ik er bijna een aan de grond had geslagen....

Geweldig feest dus! :D Briljant!

Nu weer knallen gap, en rap wat! :whip:

n update.

2. ik was wat vergeten.

Jammer man, alsnog gefeliciteerd.

Je kan je weer afreageren door kwark z'n log vol te rellen hoor.:D:roflol:

Geweldig feest dus! :D Briljant!

Nu weer knallen gap, en rap wat! :whip:

nee echt niet chris. was echt ****ed. mn vriendin was er van over de zeik, dan heb je het al voor elkaar bij mij.

maandag is ze echt jarig. dus dan word er niet getraint heren, sorry.

Jammer man, alsnog gefeliciteerd.

Je kan je weer afreageren door kwark z'n log vol te rellen hoor.:D:roflol:

ja echt jammer, dat jongens gewoon zo misbruik maken van je gastvrijheid.

het waren vier jongens waarvan hun armen 2 keer in mn onderarmen paste, ik was zo lijp dat ik ze echt alle 4 wou pakken.

met deze had ik echt aan de stok : http://jeffreyd16.hyves.nl/

ook nog gelachen in de ruzie. zeg der een: ja sommige jongens kunne niet zo goed tegen bier.
hij stond met zn rug tegen de muur en dan nog slingeren.

ik ga zo eens even rellen.

Lol, die gast. Echt een typical :sd:. En ik begrijp je wel, gastvrij zijn en dan een bijdehandte bek krijgen. Ik kan ze dan wel met eens tuk ijzer voor hun bek rammen.

Relse.:D

no offence, maar dat hebbie dus vaak met die jonkies die zich dan ff klem zuipen, denken stoer te zijn enzo. je weet zelf toch?

Praat het uit met je meissie, komt allemaal goed ;)

Uiteindelijk blijven alleen je echte vrienden over, that's a fact. En daar moet je blij om zijn. Al die 'hang around" sukkels heb je niks aan.

EDIT: Jammer man, dat zoiets op een verjaardag moet eh...

no offence, maar dat hebbie dus vaak met die jonkies die zich dan ff klem zuipen, denken stoer te zijn enzo. je weet zelf toch?

Praat het uit met je meissie, komt allemaal goed ;)

Uiteindelijk blijven alleen je echte vrienden over, that's a fact. En daar moet je blij om zijn. Al die 'hang around" sukkels heb je niks aan.

EDIT: Jammer man, dat zoiets op een verjaardag moet eh...

Klopt, natuurlijk ben ik ook jong en tymen eigenlijk ook. Maar je hebt verschillende figuren die altijd ruzie zoeken.:(

Waar is btw mijn stukje taart, ik als trouwe karmdonateur heeft toch wel een stukje verdiend?:D

Waar is btw mijn stukje taart, ik als trouwe karmdonateur heeft toch wel een stukje verdiend?:D

Irritant, ik kan jou kwark en tymen atm geen karm geven. Je moet meer karmapunten verdele blabla. Heb er nu ongeveer 10000 nutteloos verdeelt en het kan nog steeds niet.-,-

lol @ heumeu van die hyves, balen dat zo heeft moeten aflopen.

het is al niet leuk als iemand op een ander feestje (niet van jezelf) gaat lopen rellen. maar als het op je eigen feestje is, dan is het echt dubbel k*t!!! maarja doe je verder zelf niks aan.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

ik kan je niks geven:S. ik probeer je vaak wat te geven maar het lukt niet. ik moet meer karma strooien bij vreemde mensen :P

het is al niet leuk als iemand op een ander feestje (niet van jezelf) gaat lopen rellen. maar als het op je eigen feestje is, dan is het echt dubbel k*t!!! maarja doe je verder zelf niks aan.

Inderaad, rellen op i-net bij jezelf en bij iemand anders is wel leuk he?:D

lol @ heumeu van die hyves, balen dat zo heeft moeten aflopen.

het moment dat ze weg fietsen heeft mijn avond weer helemaal goed gemaakt :) namelijk hij schreeuwde mij na:

gore k*nkerlijder, met je dikke armen!!!

ik eerste instantie wou ik hem echt klappen maar ik kon mezelf inhouden, want als ik dat doe dan flipt het meisje wat nu naast me zit :rolleyes:.
maar in 2de instantie dacht ik. dank je voor het toegeven van je jaloezie.

hahaha, mooi eh... vinden ze nou werkelijk dat je daardoor gekwetst voelt haha ;)

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Klopt, natuurlijk ben ik ook jong en tymen eigenlijk ook. Maar je hebt verschillende figuren die altijd ruzie zoeken.:(

idd, maar voel je niet aangesproken ofzo, maar doorgaans begint daar de ellende. Ze weten nog niet half wat alcohol doet, kennen zichzelf ook nauwelijks eh... ;)

het moment dat ze weg fietsen heeft mijn avond weer helemaal goed gemaakt :) namelijk hij schreeuwde mij na:

gore k*nkerlijder, met je dikke armen!!!

ik eerste instantie wou ik hem echt klappen maar ik kon mezelf inhouden, want als ik dat doe dan flipt het meisje wat nu naast me zit :rolleyes:.
maar in 2de instantie dacht ik. dank je voor het toegeven van je jaloezie.

Geniaal :D Klappen is in dat soort situaties echt zinloos al voelt het wel als een opluchting, netjes van je.

hahaha, mooi eh... vinden ze nou werkelijk dat je daardoor gekwetst voelt haha ;)

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

idd, maar voel je niet aangesproken ofzo, maar doorgaans begint daar de ellende. Ze weten nog niet half wat alcohol doet, kennen zichzelf ook nauwelijks eh... ;)

Klopt, ik merk zelf ook als ik drink dat ik van een enorme lachbui het ene moment, enorm agressief het volgende moment kan worden. Daarom drink ik alleen op speciale gelegenheden, dan wel veel. En als ik normaal drink erg matig. Ik ben zowieso geen ruzie zoeker, maar als ik het krijg komt deze sport altijd goed uit.:D

hahaha idd ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven