- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
soms wel eens vervelend

muah, jij bent ook wel eens vervelend, dus dat houd elkaar mooi in balans

goede oef. doe ik met regelmaat....
bah, nu ook oorpijn erbij en ik voel hoestbuien opkomen. bad shit.... gewoon lekker uitzieken en dan zie ik wel weer verder.
oh ook lullig. als ik bij me vriendin slaap dan word ik altijd helemaal lek gestoken door de muggen, terwijl zei nergens last van heeft :S. iemand enig idee![]()
goede oef. doe ik met regelmaat....
bah, nu ook oorpijn erbij en ik voel hoestbuien opkomen. bad shit.... gewoon lekker uitzieken en dan zie ik wel weer verder.
oh ook lullig. als ik bij me vriendin slaap dan word ik altijd helemaal lek gestoken door de muggen, terwijl zei nergens last van heeft :S. iemand enig idee![]()

Zo, net thuis.... heb ik wat gemist??
---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------
Sjemig, berterschap gappie! Mij niet aansteken eh?

eiwitjes zijn zoet, en smaken lekker in je bloedbaan![]()

vooral veel vitamine C. En dan bedoel ik ECHT VEEL. Haal die 1000mg dingen bij de hema ofzo. werkt prima. 2x per dag 1tje knallen, ben je zo weer beter!

aight ik ga eens even een pilletje slikken
goed warm houden?
Goed doorspoelen die boel 
lekker je koffertje weer in, en veel water drinken en thee...Goed doorspoelen die boel
![]()
ik ben nu 600 mg vit c rijker. nog zon multi vit tablet genomen. dadelijk ff n weigthgain shake (zit vol met allerlei vit's)
verder drink ik veel thee.