AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
nou heren training zit erop.

vond je het goed gaa??? ja en nee

ja ging wel goed, zeker na 1 week niks doen en ziek zijn....
nee, ik lift minder dan voor de tijd!!!!

Squat (los in mn improvisatorische squat rek
60*8
70*8
80*5

Bechpress
40*8
50*8
60*8
65*8 met laatste spot. (omdat iemand claimde dat: als je 1* een schijf 20 makkelijker drukt dan 4 van 5.)

chinnen
bw*8
bw*8
bw*8
bw*8 strikt

OH press /misselijk
27*8
37*8
/kotsen? ff frisse neus halen.

nog wat gecurled(10k), tricep ext(50/60/70k) en side raises (8k).

ik heb filmpjes gemaakt op : SQ, DL, OH. die post ik later. ik heb een kabeltje nodig die me GF heeft, en die komt om 1 uur pas of zo

10 min gelden een shake naar binnen gegoten :): 400 ml melk, 40 gr weightgainer, 50 gr whey, dextrose 50 gr.

amen

Deadlift : deadstop. Borst meer omhoog duwen en iets meer door je knie, lijkt bijna wel een Romaniandeadlift.

Squat : Ik kan niet zien hou je ''stand'' is. Tenen naar buiten gericht en je knie'en zelfde richting als je tenen laten volgen en denk aan de hipdrive. Dat is alles wat ik daar over heb te zeggen. En lager als het kan.

OH: niet heel veel ''verstand'' van voor je het bij mij ''verstand'' kan noemen, maar de bar niet te ver achter je hoofd, want je zag het zelf al bij je eerste rep, je raakte uit balans.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Deadlift: Verder zakken met je reet, veel verder! En bovenaan nog ietsie meer je schouders naar achteren trekken, verder prima!

Squat: Het lijkt wel of de barbell niet een lekkere balans heeft op je schouders, lijkt het nou zo of ligt ie iets te hoog? wellicht helpt het voordat je de barbell uit het rek haalt, goed je positie te bepalen en je traps spannen en um er dan uit tillen, ligt 'ie wellicht iets stabieler.

Zag ik daar een kussentje? Deed ik eerst ook, lose dat ding, gevaarlijk man! Je kan beter een handdoek om je schouders leggen, is veiliger ;)

Je press is netjes, al ben ik meer een voorstander van zittend MP's doen. Is de oefening iets gecontroleerder naar mijn mening.

Hele nette training, zeker voor iemand net uit de lappenmand. Hoe is ut nu, al wat beter?

Geen handdoek of wat dan ook, bar kan gaan rollen. Gewoon lowbar squat ( bar rust op reardelts ). Als je schouders flexibel genoeg zijn dan he. Vast wel haha

K*tkussens.. Gaat in my opinion eerder je Squat verkloten dan plezanter maken.. Maar dat is gewoon mijn eigen ervaring. :p

• #1.069
HOERRRRR :fuu:

/RelModus

/ik hoor rellen im in biatches

• #1.071
/bored
/dood log

morg hc trainen

:roflol:

Ook al gezeik dat je stinkt? :fuu:

Geen kussen gevechten hierzo?

/bored

/ook relmodus

/geil

• #1.080
wtf

/escalate

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven