- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training man!! Goeie Squats en die Extensions op het einde.. Killing!!
---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------
Attention wh*re.![]()

dat was gewoon onmundig veel eten niks meer niks minder. niet taktisch eten wanneer wat, nee gewoon eten wat makkelijk isdankje
klopt helemaal het duurde me te lang. mn log is aan het uitsterven :'(
alleen over de squat was en chins was ik echt tevreden...
Vind je training over het algemeen gewoon prima hoor.

oke maar hij was zo rommelig. niet weten wat je gaat doen. ik skip dingen zoals deadlift en OH press... dus ik moet weer een vast FullBody schema gaan doen![]()

Fullbody hoeft niet perse, maar gewoon EEN schema het liefst ja.
Hoeft niet per se een bepaalde principe achter behalve wat basic oefening en optioneel wat iso meuk.![]()

Lees net dat je me log niet meer volgt.
Goedzo, er komt toch niets meer in te staan.![]()
ik vind Fullbody het meest ideaale schema
split kom heel veel iso in tegen. en ik ben in of meer anti iso.
Nouja.. Iso kan wel helpen mocht een gedeelte van je spiergroep achterlopen.. Bijvoorbeeld achterste kop van je schouders.. Die pak je dan extra aan met wat iso.. Want door meer te MP'en ga je niet opschieten bij wijze van spreken.

ik vind Fullbody het meest ideaale schema
split kom heel veel iso in tegen. en ik ben in of meer anti iso.
---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------
jammer man. ik graag je trainingen gezien .....

.Zolang ze nog niet beestachtig zijn, zie ik niet het nu ervan in om ze te posten.
Btw: Me borst gaat nu opeens klerehard met groeien man.
voor dat soort mededelingen heb je een log -.-
neem nou lennart bijna stats zijn ook niet grandioos. maar als je hem volgt dat zie je hem steeds meer liften. mooi is dat om mee te krijgen. jarno hams is ook niet begonnen met 200k deadlift