XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
muah.... zou niet slecht zijn.... maar ja, dan ga ik meedoen... is niet handig zeg maar...

nee, niet naar een strip tent (tenzij ik daar alleen ben , ik bedoel dus zonder publiek)

/ik ga slapen KUZZSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.085
Update!

helaas geen filmpjes, had ze graag gemaakt alleen het stikte van de superdudes-.-.... en ja ze waren allemaal echt hun armen aan het trainen, ik heb niemand hun benen zien doen :rolleyes:

Squat (los)
8*60
8*70
8*80
6*90 (2 spot)

Clean & Press
8*35
1*55
1*60 (fail op de press)

Incline press
8*45
8*50
8*55
4*60 (ik was aan het roeien met de barbell...)

chin up
8*bw
8*bw
8*bw
8*bw+5

row
8*40
8*50
8*60

Dips
8*bw
8*bw
8*bw+10

Beetje biceps & triceps. niet noemens waardige onderdelen vind ik.

Leg ext :D
15*50
8*60
8*70
8*65
heerlijk om je benen te zien veranderen in gedefineerde benen :)

67.0 kg (schiet niet echt op, ik zat eerst bijna op de 70 kg)

ik moet echt weer me oude eetschema opzoeken en oppakken want anders schiet het niet op.....

soms dan zou ik echt in een gym willen trainen waar geen :superdude:, huisvrouwtjes, stages van het cios enz enz enz komen. waar je gewoon in je blote pens mag lopen als jij dat wilt. waar gesquat en gedeadlift word. waar oerkreten en knallend geluid van ijzer de normaalste zaak van de wereld is. waar beren lopen en beren in de maak. waar iedereen je snapt, helpt, motiveert en je waardevolle tips kan geven.
maar dat heb ik niet en zolang ik mn rijbewijs nog niet heb zie ik dat ook nog niet gebeuren. dus ik zal het nog even hiermee moeten doen.

Laatst bewerkt:
  • #1.086
jhoehoee???

nette training maat, nu ook gaan VRETEN!:D

• #1.089
Lekkere training man!! Goeie Squats en die Extensions op het einde.. Killing!! :p

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Attention wh*re. :fuu:

dankje

klopt helemaal het duurde me te lang. mn log is aan het uitsterven :'(

alleen over de squat was en chins was ik echt tevreden...

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

nette training maat, nu ook gaan VRETEN!:D

ja echt raar man.... ik zit een beetje stuck. toch maar aan de aas dan :D

nee ik ga even mn oude voedingsschemaopzoeken en die weer oppakken :) dat was gewoon onmundig veel eten niks meer niks minder. niet taktisch eten wanneer wat, nee gewoon eten wat makkelijk is

• #1.091
oke maar hij was zo rommelig. niet weten wat je gaat doen. ik skip dingen zoals deadlift en OH press... dus ik moet weer een vast FullBody schema gaan doen :)

Fullbody hoeft niet perse, maar gewoon EEN schema het liefst ja. :p
Hoeft niet per se een bepaalde principe achter behalve wat basic oefening en optioneel wat iso meuk. :p

Lees net dat je me log niet meer volgt.:sad:

Goedzo, er komt toch niets meer in te staan.:roflol:

• #1.094
Fullbody hoeft niet perse, maar gewoon EEN schema het liefst ja. :p
Hoeft niet per se een bepaalde principe achter behalve wat basic oefening en optioneel wat iso meuk. :p

ik vind Fullbody het meest ideaale schema :)

split kom heel veel iso in tegen. en ik ben in of meer anti iso.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Lees net dat je me log niet meer volgt.:sad:

Goedzo, er komt toch niets meer in te staan.:roflol:

jammer man. ik graag je trainingen gezien .....

Nouja.. Iso kan wel helpen mocht een gedeelte van je spiergroep achterlopen.. Bijvoorbeeld achterste kop van je schouders.. Die pak je dan extra aan met wat iso.. Want door meer te MP'en ga je niet opschieten bij wijze van spreken.

• #1.096
Nouja.. Iso kan wel helpen mocht een gedeelte van je spiergroep achterlopen.. Bijvoorbeeld achterste kop van je schouders.. Die pak je dan extra aan met wat iso.. Want door meer te MP'en ga je niet opschieten bij wijze van spreken.

snap ik maar Yinny zei ooit heel wijs:

je zult eerst klei nodig hebben om te kunnen kleien :)

je zult eerst wat massa nodig hebben om de boel te kunnen accentueren

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

jammer man. ik graag je trainingen gezien .....

Zolang ze nog niet beestachtig zijn, zie ik niet het nu ervan in om ze te posten.

Btw: Me borst gaat nu opeens klerehard met groeien man:D:D.

• #1.098
Zolang ze nog niet beestachtig zijn, zie ik niet het nu ervan in om ze te posten.

Btw: Me borst gaat nu opeens klerehard met groeien man:D:D.

voor dat soort mededelingen heb je een log -.-

neem nou lennart bijna stats zijn ook niet grandioos. maar als je hem volgt dat zie je hem steeds meer liften. mooi is dat om mee te krijgen. jarno hams is ook niet begonnen met 200k deadlift

hahaha, lekker kansloos die gasten dan haha :D

Nice workout maatje! Lekker hard gewerkt man! Top! Alleen k*t van die fail op de press, maja, shit happens

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven