MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dikke shit tijm ;)

lets hope so!

ik moet het verhaal kort houden want ik ben nu bij me vriendinnetjuuh, anders mag ze gtst kijken op der lappie (lees: geen coïtus)
fappen FTW!

op gtst dagen moet je ook thuis blijven, ik keek eerst ook altijd mode progamma's met me vriendin, nu ook niet meer, maandag is game-night:thumbs:

gtst :( dan zijn alle chicks opeens weg etc. **** dat

GTST = COCKBLOCKER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
t was een moeie keuze, DBB of coïtus....

geil!

• #1.813
gisteren handje geschud met jarno hams en simon sulaiman.... en jarno raw dl 380 :D
en teveel bier gedronken :D

• #1.816
:nowai:
ik had gisteren feest.... ik lekker toeters roken jwz! dus ik en een maatje van mij staan buiten lekker te smoken komt in eens een ex van me maat. die wou een hijs.... hij zo Eerst je t**ten laten zien (als grapje)... ze deed het gewoon, ze showed gewoon haar t**ten voor n hijs xD... me maat, dat is niet lang genoeg! langer!... en dan gewoon nog een keer doen he xD.... dus ik had me avondje wel :)

dat wou ik ff delen :D

:nowai:
ik had gisteren feest.... ik lekker toeters roken jwz! dus ik en een maatje van mij staan buiten lekker te smoken komt in eens een ex van me maat. die wou een hijs.... hij zo Eerst je t**ten laten zien (als grapje)... ze deed het gewoon, ze showed gewoon haar t**ten voor n hijs xD... me maat, dat is niet lang genoeg! langer!... en dan gewoon nog een keer doen he xD.... dus ik had me avondje wel :)

dat wou ik ff delen :D
waarom niet poesiemauw?
toeters roken, dat is lang geleden al:rolleyes:

• #1.818
waarom niet poesiemauw?
toeters roken, dat is lang geleden al:rolleyes:

ze had de toeter al uit zn hand gegrist... eigenlijk had ik der anaal moeten vernederen, het was terecht :). ze waren btw niet erg groot.....:sad:

gram S5 haze en 2 gram gruis :eyebrow::nanner::thumbs::hedbang:

Pics of hyves, om mag ook :thumbup:!

Toeterchicks bestaan dus ook al. Nice!

ze had de toeter al uit zn hand gegrist... eigenlijk had ik der anaal moeten vernederen, het was terecht :). ze waren btw niet erg groot.....:sad:

gram S5 haze en 2 gram gruis :eyebrow::nanner::thumbs::hedbang:
in ieder geval een hand erin douwen, dat kan de vriendin niet afkeuren:D

valt me op dat je meid nooit op die feestjes van je is:p
Pics of hyves, om mag ook :thumbup:!

Toeterchicks bestaan dus ook al. Nice!
en ik denken dat jij van de straat was, ik kan/kon echt tientallen toeterchicks, back in the days:cool:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven