Netjes! waarom blijf je zo veel setjes soms op hetzelfde gewicht? ik probeer altijd mijn volgende setje meer te doen, en zeker nooit minder!
meer workload,
vb: op benchpress
3x8x100 > 8x80 8x90 8x100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes! waarom blijf je zo veel setjes soms op hetzelfde gewicht? ik probeer altijd mijn volgende setje meer te doen, en zeker nooit minder!
Uiteindelijk stond m'n borst paar dagen stijf
Welja kijk, m'n BP geraakte de laatste 2-3 maand niet hoger. Iemand raadde me aan om bij BP 3x6x60 te doen en volgende training er 2.5kg bij te smijten.
Heb ik gedaan en het voelde stressy en painfull, daarom maar toegepast op de rest van m'n oefeningenUiteindelijk stond m'n borst paar dagen stijf
Of het efficient is, geen idee. Of het werkt, denk het wel.

Close grip benchpresses+speedbenches & hard work
dumbbellpresses wil ook wel eens helpen.

Deze training véél last gehad van m'n rechterpols. Heb er een paar weken geleden mee gesukkeld maar gisteren kwam het terug op, BP deed bijgevolg ook pijn. Bah, die bar drukt zo op je pols. Kan glucosamine helpen?
Cijfers zeggen genoeg dunkt me, ben blij dat m'n SQ goed is gegaan zonder spotter. Schouders ook zwaar doen afzien.

valt wel mee, vorige benentraining was beter qua reps denk ik
vergelijk maar eens

)
Voor de rest nog m'n biceps goed getrained naar m'n gevoel
I'm looking forward to it

)
Biceps had lekkere pump! Bench ging moeizaam, blijf daar maar mee sukkelen. Halverwege Biceps training pijn in de pols terug gehad. Biceps was goed, borst wat minder, het kan niet iedere dag feest zijn éh

Waar spreken we af eigenlijk en om hoelaat, spreek me eens aan op msn, b*ch
Mss is je opwarming iets te zwaar, 15 herhalingen met bijna 40kg en dan doe je paar setjes van 5 x 61...![]()

Schouders kort gehouden. Pols goed ingewikkeld
Ook een paar keer achterover gevallen tijdens Hack Squat