Fitness Seller

UG labs, brengen ze wat ze moeten brengen?

ik heb het al eerder gezegd, als je kan kiezen tussen 1ml HG sustanon of 1ml UG T500mg/300mg, is de keuze vlug gemaakt.

en veel mensen denken nog steeds dat het de AS zijn die hun doen groeien..

willlem zei:
ik heb het al eerder gezegd, als je kan kiezen tussen 1ml HG sustanon of 1ml UG T500mg/300mg, is de keuze vlug gemaakt.

:scratch: hier snap ik geen hol van, in het Nederlands graag...

ik ben iig dik tevreden met GS/GG

willlem zei:

Voeding,Rust,Training,Rust,Rust en AS..

dat doet je groeien, je groeit een stuk beter met hulp van AS (als je alles voor elkaar hebt) , mits de AS werkt.

hardgainers zei:
tjaaa wat moet je ermee??? eddycaminos groeit iig als kool als ik zijn log lees op zijn UG spulletjes :rolleyes:

Daarom zei ik al, denk dat de hoeveelheid fake niks uit maakt of je nou praat over human grade of UG..

Misschien wel, omdat UG minder lang bestaat, maar op korte termijn zal het net zo erg zijn of misschien is het dat al.

UG spullen zijn vaak gewoon oke naar mijn mening. Het ligt er ook maar net aan wie de gebruiker is.

Tegenwoordig hoor je over gains van 7 tot wel 10kg van een kuurtje.. dat is gewoon asociaal veel.. en dat schept bij anderen weer de verkeerde verwachtingen. Ik ben al blij als ik netto 2-3 kilo win..

Verder heb ik door de bocht genomen goede ervaringen met UG producten. British Dragon was super. De dianabol van GS had geen toegevoegde waarde bij mij.. maargoed wil niet zeggen dat ze altijd de plank misslaan, ik zou zo weer een kuurtje met GS spullen doen. Verder heb ik ook mooie progressie gemaakt met spullen van MRP. Maar ook eens tren gehad van MRP waar ik mijn vraagtekens bij zetten..

Voor mij betekenen UG labs goede betrouwbare a.s. voor redelijke prijzen. Dus zeker een toegevoegde waarde want HG is vaak duur en dan nog maar de vraag of je geen fake hebt.

Ben een tevreden UG slikkert en spuitert...

Ik durf het eigenlijk nog wel aan om ug te bestellen. Merk sowieso niet enorm veel van aas. (buiten het feit dat ik enorm geil word).

Daarbij moet ik wel zeggen dat de clen van GS ENORM heftig is. Misschien is er ook een beetje placebo in het spel..... Als je gaat denken dat het minder werkt en deze gedachten worden continu versterkt en bevestigd via het internet, dan voel je op den duur ook minder..... tenminste dat zou kunnen.

Van de andere kant is het enorm k*t als je ECHT niets merkt van je kuurtje. Je geld ben je immers wel kwijt.:rolleyes:

Moeilijke materie dit. De enigen die het echte antwoord weten zijn de fabrikanten zelf.... Of de leveranciers van de grondstoffen....

Waar komen die verwachtingen vandaan van 7-10kg bij een kuur ? Dat is ervaring van de oude garde die dat wel haalde.

Dat is het klote, die verwachtingen mogen er zijn, of je wel of niet reageerd op AS is voor mij niet aan de orde, 1e kuur reageerde ik enorm heftig (zoals ik op alle medicijnen doe overigens, ook kwa bijwerkingen) , op dit gewoonweg niet, ben ik dan ongevoelig voor AS of heb ik slechte vials ? Voor mij is het antwoord bekend.

Het is onwijs moeilijke materie voor een buitenstaander, en dat zijn we allemaal, (tenzij een GS productie medewerker hier ook post) en daarom is het niet fair om eea te verheiligen.

Capoeirist zei:
Het is onwijs moeilijke materie voor een buitenstaander, en dat zijn we allemaal, (tenzij een GS productie medewerker hier ook post) en daarom is het niet fair om eea te verheiligen.

of te demoniseren

maar jij kraakt nu alle UG labs af, heb je dan ook ervaring met GG en MRP? dacht het niet é?

Ik denk dat er heel wat ervaringsdeskundige onder ons zijn. Mijn ervaring met GS is met name positief. Ik ben zeer te spreken over hun deca en tren. Minder ben ik te spreken over de Dbol van GS. Ik durf echter niet gelijk te stellen dat het hierdoor een slecht product is. Als ik echt een oordeel op persoonlijke vervaringen zou willen maken dan zou ik over Dbol van een ander merk moeten beschikken.
Ben trouwens 1 van de weinige denk ik die origninele organon deca's heeft maar als ik eerlijk ben ga ik op die van GS beter! rSnap jij dit??ik niet!!
Heb van GG 3 vials trenbolone gehad( 200? mg/ml) deze bevielen mij minder goed omdat ik een ontstekingsachtige reactie op de injectie plaats kreeg. Los daarvan, ik weet het klinkt idioot,miste ik het bekende tren kuchje.
Ik probeer echter nog wel een keer een ander product van GG om vervolgens voor mij tot een oordeel te komen. Het blijft dan mijn ervaring. Er zullen zo tal van anderen zijn die wel goede ervaringen hebben.

Wat ik overigens ook ervaren heb is dat bijvoorbeeld de werking/kracht Oxy in de loop der jaren qua werking achteruit gehobbeld is.( maakt niet uit van wel merk).

That's all folks

enrico zei:
maar jij kraakt nu alle UG labs af, heb je dan ook ervaring met GG en MRP? dacht het niet é?

Ik zie toch echt alleen onerin een slagzin met de naam GS staan, en er vanuitgaande dat hij vanuit zijn eigen gebruikerservaring dit verteld klopt het dus niet wat jij nu zegt.

Kun je ook aangeven in welke post hij dit doet Enrico? Die meerdere undergrounlabs afkraken? :rolleyes:

Testo zei:
Ik blijf het maar vaag vinden maar geloof ook niet dat al die gasten die niks merken uit hun nek lullen dus wat moet je er nou van denken?

Schiet mij maar lek...

Dat zijn ook gasten die denken dat het een tover middel is en die niet weten dat je 100X zo hard moet trainen onder "invloed" van anabolica.En ook niet echt weten hoe ze moeten eten die denken ik eet een brood op een dag das toch wel genoeg?

Mijn ervaring met U.G lab's zijn heel erg goed moet er wel bij zeggen dat er nog al wat prijsverschil zit tussen bepaalde 'dealers" het is jammer dat G.S geen standaard prijzen hanteerd :D

Maar voor de rest ga zo door met de U.G lab's ik ben blij dat ze er zijn!!

laat ook maar gewoon..

Veel mensen hebben gewoon oogkleppen op en hebben hun mening en oordeel al klaar zonder dat ze 9 van de 10 keer de feiten kennen.

Laatst bewerkt:
Capoeirist zei:
Ach man doe niet zo alwetend en arrogant.

Als je als naturel meer als 30kg gewonnen hebt zou je dan niet weten hoe je moet eten en trainen ? ik denk dat je dan veel minder progressie had gemaakt als je het niet wist.

Dat het geen tover middel is snapt iedereen, maar dat het helpt is wel degelijk een feit.

aangezien ik een brood per dag eet voel ik me wel degelijk aangesproken, wat ik er verder nog bij eet of op mijn brood eet etc daar rep je niet over.

Ten eerst Bro val ik jouw niet eens aan!!!

En ik spreek in het algemeen nu ik wat in je log heb gelezen snap ik jouw standpunt maar nogmaals ik val jouw niet aan!

En dat het geen tovermiddel is dat weten jij en ik ook wel maar er zijn er toch genoeg die er niet zo over denken maar goed dit draadje krijgt nu de verkeerde vorm.

*OUT*

Terug
Naar boven