Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
willlem zei:ik heb het al eerder gezegd, als je kan kiezen tussen 1ml HG sustanon of 1ml UG T500mg/300mg, is de keuze vlug gemaakt.
en veel mensen denken nog steeds dat het de AS zijn die hun doen groeien..
hier snap ik geen hol van, in het Nederlands graag...willlem zei:en veel mensen denken nog steeds dat het de AS zijn die hun doen groeien..
hardgainers zei:tjaaa wat moet je ermeeeddycaminos groeit iig als kool als ik zijn log lees op zijn UG spulletjes
![]()
hardgainers zei:hier snap ik geen hol van, in het Nederlands graag...
Capoeirist zei:Voeding,Rust,Training,Rust,Rust en AS..
dat doet je groeien, je groeit een stuk beter met hulp van AS (als je alles voor elkaar hebt) , mits de AS werkt.
Capoeirist zei:Het is onwijs moeilijke materie voor een buitenstaander, en dat zijn we allemaal, (tenzij een GS productie medewerker hier ook post) en daarom is het niet fair om eea te verheiligen.
JuggerNaut zei:
enrico zei:maar jij kraakt nu alle UG labs af, heb je dan ook ervaring met GG en MRP? dacht het niet é?

willlem zei:
hardgainers zei:ja slimme dat snap ik wel, maar jouw post is onsamenhangend en achhh laat ook maar...
Testo zei:Ik blijf het maar vaag vinden maar geloof ook niet dat al die gasten die niks merken uit hun nek lullen dus wat moet je er nou van denken?
Schiet mij maar lek...

Capoeirist zei:Ach man doe niet zo alwetend en arrogant.
Als je als naturel meer als 30kg gewonnen hebt zou je dan niet weten hoe je moet eten en trainen ? ik denk dat je dan veel minder progressie had gemaakt als je het niet wist.
Dat het geen tover middel is snapt iedereen, maar dat het helpt is wel degelijk een feit.
aangezien ik een brood per dag eet voel ik me wel degelijk aangesproken, wat ik er verder nog bij eet of op mijn brood eet etc daar rep je niet over.