AndroidHealthClinic

UG labs, brengen ze wat ze moeten brengen?

Screwbeast... excuses van mijn kant..

had post van te voren al ge-edit omdat ik besefte dat het niet goed ging staan.

Ben echt gruwelijk teleurgesteld, vandaar misschien stuk van mijn felheid, ik ben blij dat er wel mensen goed op groeien, maar om tegen de algemene "gs is great" muur aan te lopen is erg k*t. Het zijn gebruikers ervaringen, tuurlijk zijn er gebruikers die niet weten hoe je er mee om moet gaan en wat je er voor moet doen, maar dit soort gebruikers ervaringen tellen wel allemaal.

Er is een onderzoek geweest van testerone verhoging bij wel/niet sportende mensen etc.. zelfs niet sportende mensen kwam aan in gewicht (spiermassa) ..

Laatst bewerkt:
Mijn broer is toch best aardig gegaan op kuurtje test enth. en primo van GS.
Wel minder dan dat hij er zelf van had verwacht maar dat ligt imo niet aan GS.
sorry maar mijn inziens goed spul!

Big_T zei:
Neem 10 personen en laat ze een mening geven over GS of andere ugl, zijn er 9 tevreden dan denk ik dat het de moeite waard is om deze producten te gebruiken, aangezien het alternatief (HG) soms zeer prijzig is.
Zonder tests of harde bewijzen vind ik niet dat je moet roepen dat een lab rommel verkoopt, het kan een sticker zijn van een goede leverancier, maar de inhoud van een scammer.
Nog even een zeer persoonlijke mening, daar doe je mee wat je wilt! Waarom zou GS in godsnaam zoveel goede producten leveren (aan de hand van de reacties op inet) en dan 1 iemand rommel verkopen? Waarom je reputatie naar de kl helpen als je goede zaken doet? Denk daar eens over na. Je bent een scammer of je bent eerlijk, tussenin bestaat niet hoor.

Bestaat wel.
Je kan namelijk als UG-lab onbewust slechte shit maken/verkopen als je grondstof leverancier je (soms) slechte stoffen levert. Als je als UG lab niet steeds test dat je goede stoffen krijgt geleverd dan kan het zomaar opeens zijn dat er batches onstaan waarbij er iets mis is met de ingredienten.

Reem zei:
Bestaat wel.
Je kan namelijk als UG-lab onbewust slechte shit maken/verkopen als je grondstof leverancier je (soms) slechte stoffen levert. Als je als UG lab niet steeds test dat je goede stoffen krijgt geleverd dan kan het zomaar opeens zijn dat er batches onstaan waarbij er iets mis is met de ingredienten.

Scherp opgemerkt~! Dat bedoel ik dus met mijn uitspraak dat ik geloof dat er ondergedoseerde vials in omloop zijn, en dan ben ik nog best mild met het woord "ondergedoseert".....

En vergeet ook niet dat het dan ALSNOG de aansprakelijkheid is van de PRODUCENTEN, en niet van zijn/haar toeleveranciers!

ik heb juist met de ug-labs veel meer tevreden dan met de zogenaamde merken ... waar je 5 van de 10x mee gefaked word...

maargoed... ben al 16 weken ofzo bezig met gear van GG... en is allemaal perfect.... weet zeker als ik voor andere gear had gekozen ik nu niet zo veel was bijgekomen omdat er bijna altijd wel weer iets neps tussen zit...

voor link trouwens...

http://forum.dutchbodybuilding.com/logboek/kuur-uhh-alles-41121.html

klaas zei:
denk dat de uglabs wel consistent zijn met de hoeveelheid gram in een vial...maar misschien zijn de grondstoffen leveranciers wel niet consistent met het aantal gram werkende stof per gram..

Precies!

Je zult wel een oooh zooo betrouwbare leverancier moeten hebben, maar je hebt nu eenmaal met Aziaten te maken, en als die op een of andere manier toch iets meer kunnen verdienen door een minder zuiver product te leveren doen ze het in minstens 6 van de 10 gevallen.

Omdat te kunnen controleren zullen UG labs hun grondstoffen voor elke batch ook al moeten laten analyseren. Dat is een onbegonnen zaak en kost handenvol geld.

Ik ben tevreden over de UG's
Verder ben ik ook van mening dat je ook beetje uit moet zoeken wat bij jou wel en niet werkt. (met betreft a.s.)
Bij in mijn geval:
Sustanon weinig gains, test e veel
Boldenone weinig, Tren veel
Dianabol bijna niks, oxy's explodeer ik.

Verder natuurlijk ook de andere factoren, rust, voeding, sups, training etc.

Reem zei:
Bestaat wel.

Hier kan ik me wel wat bij voorstellen, verklaart in ieder geval waarom de één tevreden is en de ander niet!

Kijk als een UG lab zich dusdanig wil professionaliseren, zal het aan ingangscontrole moeten gaan doen (analyse grondstoffen voor productie).

Daarnaast zullen van elke batch meerdere vials geanalyseerd moeten worden om een goed beeld van de samenstelling te krijgen. (Op elke 100vials minimaal 5 vials voor analyse)

Daarnaast zullen er ook microbiologische analyses moeten worden uitgevoerd om de steriliteit te bepalen.

Als je dan bv 100 vials per week van 1 product maakt, dan zit je alleen voor de analyses al aan de 1000USD onkosten.

Is leuk als je als lab 10 verschillende producten aanbiedt ;)

Dan zal er idd ook al gauw 6 euro/ml moeten worden gerekend om de onkosten eruit te krijgen en het nog rendabel te houden.

De reacties zijn wisselend.. De een gaat erg goed op een UG-lab, de ander weer niet en dan scheelt het ook nog eens per produkt..

Blijkbaar is er een groot verschil tussen dezelfde produkten van hetzelfde lab, en dit is dus k*t omdat de kwalitiet niet meer gewaarborgt kan worden!

Gewoon wat hoger doseren zou in veel gevallen ook helpen....sommige gasten denken ook megaresultaten te halen terwijl hun kuur ook geen klote voorstelt...

Ik zeg...UPPEN die handel!:D

Blijkbaar is er iemand ontevreden over GS en zijn inneens alle UG labs slecht :cool: GS-GG-MRP-HCL-BD alles inneens over 1 kam geschoren, wel lekker makkelijk generaliseren.

Ik ga toch lekker voor UG, de kans dat je echte HG te pakken krijgt is KLEIN!! tenzij je rechtstreeks uit de Belgische apotheek hebt. Niemand heeft fake natuurlijk, maar testen hebben uitgewezen dat ca 70-80% van alle HG fake is. meeste van die shit komt uit Rusland enzo...

Testo zei:
Gewoon wat hoger doseren zou in veel gevallen ook helpen....sommige gasten denken ook megaresultaten te halen terwijl hun kuur ook geen klote voorstelt...

:banana: :banana: :banana:

Testo zei:
testo has spoken :D

Dr. Worf zei:
Blijkbaar is er een groot verschil tussen dezelfde produkten van hetzelfde lab, en dit is dus k*t omdat de kwalitiet niet meer gewaarborgt kan worden!

Dit is dus idd zo.

Hardgainers : Ik lees tot nu toe meerdere slechte ervaringen, wat andere UG labs doen heb ik geen idee van, maar aangezien iedereen hier ontzettend aan het bedenken is hoe eea kan, dan kan , als je nagaat, dit ook gebeuren bij andere UG labs, tenzij hun wel kwaliteits controle houden.

Hoger doseren ? :p maar dan ga je dus 3ml zetten voor hetzelfde resultaat van een goed product met 1 of 2 ml .. hmmz word het slechts 2 a 3 maal zo duur. Valt best mee toch.

Leviathan zei:
Kijk als een UG lab zich dusdanig wil professionaliseren, zal het aan ingangscontrole moeten gaan doen (analyse grondstoffen voor productie).
Daarnaast zullen van elke batch meerdere vials geanalyseerd moeten worden om een goed beeld van de samenstelling te krijgen. (Op elke 100vials minimaal 5 vials voor analyse)
Daarnaast zullen er ook microbiologische analyses moeten worden uitgevoerd om de steriliteit te bepalen.
Als je dan bv 100 vials per week van 1 product maakt, dan zit je alleen voor de analyses al aan de 1000USD onkosten.
Is leuk als je als lab 10 verschillende producten aanbiedt ;)
Dan zal er idd ook al gauw 6 euro/ml moeten worden gerekend om de onkosten eruit te krijgen en het nog rendabel te houden.

Er zijn zat gebruikers meer te betalen als ze daar "aantoonbare" gewaarborgde kwaliteit voor terugkrijgen. Zo simpel is het, dus laat UG labs dan maar wat professioneler worden. Er zit al dikek marge op die zooi vanuit de fabrikant, en ik denk dat het voor een fabrikant aanbevelenswaardig is om te investeren in kwaliteit, want daarmee continueert hij zijn omzet en die is giga als ik zo de reacties hoor.......

En zoniet? Ben ik benieuwd hoelang het duurt.............

Capoeirist zei:
Dit is dus idd zo.

Hardgainers : Ik lees tot nu toe meerdere slechte ervaringen, wat andere UG labs doen heb ik geen idee van, maar aangezien iedereen hier ontzettend aan het bedenken is hoe eea kan, dan kan , als je nagaat, dit ook gebeuren bij andere UG labs, tenzij hun wel kwaliteits controle houden.

hahahaa ja de experts hier weten het wel ahahahahahah :roflol:

ik zeg niets meer hierover, zonde van mijn tijd.

1 ding nog: heb je bv een Opel en die is klote zeg dan niet dat alle auto's klote zijn, noem het beestje bij de naam.

mss beter een poll aanmaken wie is er ontevreden over??? en dan alle aas merken als keuze.

hardgainers zei:
1 ding nog: heb je bv een Opel en die is klote zeg dan niet dat alle auto's klote zijn, noem het beestje bij de naam.

Ik heb 3 opels geleased en ... naah laat maar ;)

Ik hoop enkel wat ogen te openen.. that's all..

mijn geld is down the drain, volgende keer gaat het beter. Klaar.

Edit..

zal vanavond of morgenochtend even de batch nummers posten in mijn logboekje

hardgainers zei:
hahahaa ja de experts hier weten het wel ahahahahahah :roflol:
ik zeg niets meer hierover, zonde van mijn tijd.
mss beter een poll aanmaken wie is er ontevreden over??? en dan alle aas merken als keuze.

Dan kun je beter een poll openen met de vraag; wie heeft er wel eens een slechte ervarin gehad met juice of rakkers van een UG!?

Da's een heel ander verhaal! en uitkomst!

Terug
Naar boven