- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 16%
Screwbeast... excuses van mijn kant..
had post van te voren al ge-edit omdat ik besefte dat het niet goed ging staan.
Ben echt gruwelijk teleurgesteld, vandaar misschien stuk van mijn felheid, ik ben blij dat er wel mensen goed op groeien, maar om tegen de algemene "gs is great" muur aan te lopen is erg k*t. Het zijn gebruikers ervaringen, tuurlijk zijn er gebruikers die niet weten hoe je er mee om moet gaan en wat je er voor moet doen, maar dit soort gebruikers ervaringen tellen wel allemaal.
Er is een onderzoek geweest van testerone verhoging bij wel/niet sportende mensen etc.. zelfs niet sportende mensen kwam aan in gewicht (spiermassa) ..
had post van te voren al ge-edit omdat ik besefte dat het niet goed ging staan.
Ben echt gruwelijk teleurgesteld, vandaar misschien stuk van mijn felheid, ik ben blij dat er wel mensen goed op groeien, maar om tegen de algemene "gs is great" muur aan te lopen is erg k*t. Het zijn gebruikers ervaringen, tuurlijk zijn er gebruikers die niet weten hoe je er mee om moet gaan en wat je er voor moet doen, maar dit soort gebruikers ervaringen tellen wel allemaal.
Er is een onderzoek geweest van testerone verhoging bij wel/niet sportende mensen etc.. zelfs niet sportende mensen kwam aan in gewicht (spiermassa) ..
Laatst bewerkt:

..

GS-GG-MRP-HCL-BD alles inneens over 1 kam geschoren, wel lekker makkelijk generaliseren.
maar dan ga je dus 3ml zetten voor hetzelfde resultaat van een goed product met 1 of 2 ml .. hmmz word het slechts 2 a 3 maal zo duur. Valt best mee toch.
en dan alle aas merken als keuze.