XXL Nutrition

UG labs, brengen ze wat ze moeten brengen?

Die Lange zei:
Dan kun je beter een poll openen met de vraag; wie heeft er wel eens een slechte ervarin gehad met juice of rakkers van een UG!?
Da's een heel ander verhaal! en uitkomst!

DAT SCHRIJF IK TOCH!

alleen goed om daar de HG ook bij te zetten.

hardgainers zei:
hahahaa ja de experts hier weten het wel ahahahahahah :roflol:

mss beter een poll aanmaken wie is er ontevreden over??? en dan alle aas merken als keuze.

???

DAT zeg jij!, Wat ik zeg betekent heel iets anders, en ook een heeeeeele andere uitkomst!

Snap je me nu?

j ebent ergens ontevrden over als het resultaat klote is en resultaat UITBLIJFT, een slechte ervaring ( of een twijfeling van werking!?) hebben we geloof ik allemaal wel eens gehad, al helemaal als ik zo rondkijk wat er hier allemaal ingedonderd wordt! ;)

Die Lange zei:
???
DAT zeg jij!, Wat ik zeg betekent heel iets anders, en ook een heeeeeele andere uitkomst!
Snap je me nu?
j ebent ergens ontevrden over als het resultaat klote is, een slechte ervaring ( of een twijfeling van werking!?) hebben we geloof ik allemaal wel eens gehad

je kent de uitkomst al dus blijkbaar is een poll is niet meer nodig, je moet bij Centraal bureau van de statestiek gaan werken. scheelt ze een hoop onderzoeken.

Ug labs zoals GG, Gs brengen wat ze moeten brengen! Goeie kwaliteit tegen goedkope prijzen!

En dat mensen met slecht dieet of trainen als een wijf nix groeien tja...
Meesten verwachten ook teveel eerste x pak je mischien 10kg maar daarna mag je blij zijn met 3 a 4 kg per kuur. Je kan wel meer pakken maar dan is het meestal omdat je er een poos uit bent geweest of wat dan ook, je wint het gewicht trug wat je vroeger al had. Maar anders mag je echt blij zijn met een paar kg echte spiermassa met uitzondering van hgh igf slin enz.. gebruik dan.
Meeste mensen verwachten gewoon teveel en als ze dan niet het resultaat krijgen wat ze willen is het ug lab maar slecht :rolleyes:

Laatst bewerkt:
hardgainers zei:
je kent de uitkomst al dus blijkbaar is een poll is niet meer nodig, je moet bij Centraal bureau van de statestiek gaan werken. scheelt ze een hoop onderzoeken.

???

Ja er zijn namelijk zat verhalen van gebruikers welke twijfelen over een product -x- ( UG of HG, whatever) of de werking er van, maar als 1 pot pillen of vial "toevallig" niet aanslaat hoeft het desbetreffende merk nog niet per definitie klote te zijn, ik zal de laatste zijn die dat zal roepen!

Di's wat anders;
Zet je er de stelling neer "ben je tevreden over UG ( of HG) en zoja welke"?, zal 9 van de 10 deze vraag als JA, tevreden beantwoorden. Dus ~denk ik > 90%

Om aan de 100% te komen zou de bovenste stelling >10% zijn??????
Ik denk van wel........probeer het eens zou ik zeggen, ik weet niet hoe je zo'n poll in elkaar sleuteld!

Xtreme_BODY zei:
Ug labs zoals GG, Gs brengen wat ze moeten brengen! Goeie kwaliteit tegen goedkope prijzen!
Meesten verwachten ook teveel eerste x pak je mischien 10kg maar daarna mag je blij zijn met 3 a 4 kg per kuur. Je kan wel meer pakken maar dan is het meestal omdat je er een poos uit bent geweest of wat dan ook, je wint het gewicht trug wat je vroeger al had. Maar anders mag je echt blij zijn met een paar kg echte spiermassa met uitzondering van hgh igf slin enz.. gebruik dan.
Meeste mensen verwachten gewoon teveel en als ze dan niet het resultaat krijgen wat ze willen is het ug lab maar slecht :rolleyes:

Er zijn ook mensen die zich het schompes trainen en ALTIJD tot het uiterste gaan.
Een ex wedstrijdbodybuilder zij tegen mij: "Aan je trainen kan het zeker niet liggen. Als ik zie hoe jij traint....."

Wanneer je tijdens je kuur ook nog eens een paar kilo vetmassa pakt, mag het toch duidelijk zijn dat er extreem veel calorieen naar binnen zijn gewerkt.

Bovendien zou je op zijn minst een krachttoename moeten zien terwijl je aan winstrol/anavar en dianabol zit. Zelfs wanneer je te weinig zou eten of alleen maar rotzooi zou vreten.

Die Lange zei:
Er zijn zat gebruikers meer te betalen als ze daar "aantoonbare" gewaarborgde kwaliteit voor terugkrijgen. Zo simpel is het, dus laat UG labs dan maar wat professioneler worden. Er zit al dikek marge op die zooi vanuit de fabrikant, en ik denk dat het voor een fabrikant aanbevelenswaardig is om te investeren in kwaliteit, want daarmee continueert hij zijn omzet en die is giga als ik zo de reacties hoor.......
En zoniet? Ben ik benieuwd hoelang het duurt.............

En jij denkt dat dat zo ff makkelijk gaat?

Ten eerste zul je alle samples naar het buitenland moeten sturen omdat er geen enkel lab in NL die voor je gaat analyseren omdat het illegale activiteiten betreffen.

Voor zo'n sample over is en geanalyseerd ben je gemiddeld 10-14 dgn verder.

Elke analyse kost 100$, voor mengels van componenten (zoals sustanon) ben je 300$ kwijt per analyse.

Het is ten eerste zeer tijdrovend en kost handenvol geld!

En op het moment dat mensen evenveel voor UG spul moeten gaan betalen als voor human grade, zullen veel mensen voor HG gaan.

Mensen afgezien van het feit of er mensen tevreden is mag men zich eerst wel eens af gaan vragen of hij bv geen fakes heeft in plaats van het gelijk op GS GG of MRP zelf af te schuiven.

Tuurlijk is de kans op goeie produkten veel groter bij UG dan bij human grade maar zolang alles te vervalsen is er geen enkel merk dat gewaarborgd is.

Er zijn zat mensen die genoeg geld hebben om fakes te laten maken.
Maar ik vind wel dat je zolang je bij een betrouwbare dealer je spullen koopt je tog eerst eens moet gaan afvragen of de fout niet bij jezelf ligt.

amen;)

Die Lange zei:
Er zijn zat gebruikers meer te betalen als ze daar "aantoonbare" gewaarborgde kwaliteit voor terugkrijgen. Zo simpel is het, dus laat UG labs dan maar wat professioneler worden. Er zit al dikek marge op die zooi vanuit de fabrikant, en ik denk dat het voor een fabrikant aanbevelenswaardig is om te investeren in kwaliteit,

Was het maar zo makkelijk als jij het schetst,bro...

Je vergeet dat het nog steeds illegaal is wat dat soort jongens doen dus is het logisch dat die prijzen wel een paar keer over de kop moeten gaan want anders kunnen ze net zo goed bij Appie Heijn gaan werken...

Testo zei:
Was het maar zo makkelijk als jij het schetst,bro...
Je vergeet dat het nog steeds illegaal is wat dat soort jongens doen dus is het logisch dat die prijzen wel een paar keer over de kop moeten gaan want anders kunnen ze net zo goed bij Appie Heijn gaan werken...

Idd....als je gepakt wordt kost het je meer dan je er zo'n beetje ooit verdiend hebt. ;)

Xtreme_BODY zei:

ja kijk... daar ben ik het nu helemaal mee eens... veel mensen geven hun gear de schuld ... terwijl iedereen weet dat als je niet goed traint eet er rust er zelfs met mega doseringen niet veel zal gebeuren..

grt eddy

ik wacht deze kuur van gg nog even af maar ben tot nu toe niet helemaal tevreden, cker niet voor de doseringen die ik neem.
ik ga volgende keer een kuur nemen van human grade producten test en deca op dezelfde dosering en kijken wat dat me brengt.

En waarom is meneer Onnink niet tevreden?

Wat neem je in welke hoeveelheid en wat zijn de resultaten tot nu toe dan?

maartenonnink zei:
ik wacht deze kuur van gg nog even af maar ben tot nu toe niet helemaal tevreden, cker niet voor de doseringen die ik neem.
ik ga volgende keer een kuur nemen van human grade producten test en deca op dezelfde dosering en kijken wat dat me brengt.
Je bent trouwens nog te jong om te kuren bro, je leert niet in een jaar of 2 je training rust en voeding goed onder controle te hebben, en na te leven! hoe lang ben je nu bezig en welke gains heb je gehaald want van alleen aas worde je niet groot je zult er ook na moeten eten

Voordat ik me beter ging verdiepen in voedsel en training had ik ook al een keer dianbol genomen ik was toen 12 kg aangekomen met dank aan friet van piet;)

Ik heb nu een kuurtje test en zit zowat in week 7 waarbij de eerste vial van gs was en de tweede van gg.
Maar begin pas sinds deze week flinke veranderingen te merken in krachttoename, gedrag, geilheid (sorry voor mijn overcoïtuste opmerkingen in sommige topics;) )
Dus of ik reageer zeer laat op test of de gs was zeer laag gedoseerd

Dus meerdere rare ervaringen al met GS..

Hier de batch nummers zoals ik beloofde

Vial 1 boldone : lot. 352795 exp.: 02-2009
Vial 2 boldone : lot. 352795 exp.: 02-2009

Vial 1 test enanthate :lot.998574 exp.: 06-2009
Vial 2 test enanthate :lot 998574 exp.: 06-2009

Verdere bevinding..

Vial 1 van zowel test als bold een druppel op me vinger gedaan en op me tong, dit brande.

Vial 2 van zowel test als bold een druppel op me vinger en toen op me tong, dit brande niet, eerder een smaak van een leren tong ofzo.

marz01 zei:
Voordat ik me beter ging verdiepen in voedsel en training had ik ook al een keer dianbol genomen ik was toen 12 kg aangekomen met dank aan friet van piet;)
Ik heb nu een kuurtje test en zit zowat in week 7 waarbij de eerste vial van gs was en de tweede van gg.
Maar begin pas sinds deze week flinke veranderingen te merken in krachttoename, gedrag, geilheid (sorry voor mijn overcoïtuste opmerkingen in sommige topics;) )
Dus of ik reageer zeer laat op test of de gs was zeer laag gedoseerd

hoelang nadat je met de 2e vial was begonnen begon je verandering te merken?

resultaten zijn na 3 weken deca op 500 en sust op 750 slechts 3 kilos.
vorige keer dat ik alleen sust nam was k na 8 weken 11 kilo bijgekomen en dat was van organon, en daarbij kreeg ik binnen 1 week al n ongeloofelijke krachtvooruitgang. na de kuur ben ik met kracht weer achter uit gegaan en zit nu nog op het zelfde niveau.
terwijl je wel zou verwachten als je weer sust neemt dat je dan minimaal weer de zelfde kracht krijgt als dat je tijdens je vorige kuur had, maar k ga nix vooruit.

en voor kevinlorenzin:
ik heb mn voeding en rust 100% op orde daar kan het niet aan liggen.

jongens dit is echt een zinlose discussie, de 1 vindt het top spul de ander k*t. Wat voor nut heeft het om daar over te gaan dicuseren als er niemand bereid is van mening te buigen.

ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met de injects van g.s. test, deca, tren en test prop.

de clen laat je trillen alsof je in een trip van de nacht er voor zit. en word je snel kurk droog van met een goed dieet.

de oxy win je binnen een week al enorme kracht en kilo's spier en vocht mee (zoals het hoord bij oxy)

de anavar hoor ik alleen maar goede dingen over wat betreft kracht.

de winny is helemaal top! word je mooi vol en hard van.

ieder zijn menig zeg ik maar........

younggod zei:
jongens dit is echt een zinlose discussie,

Ja joh laten we GS gaan verheiligen en doen alsof alle spullen werken en het puur aan de mensen zelf ligt omdat ze niet kunnen trainen en eten en achterlijk zijn als achterend van een koe :p :D :p

Ik type dat natuurlijk overdreven, maar je snapt m'n punt.

Terug
Naar boven