MuscleMeat

UG labs, brengen ze wat ze moeten brengen?

Reem zei:
Bestaat wel.
Je kan namelijk als UG-lab onbewust slechte shit maken/verkopen als je grondstof leverancier je (soms) slechte stoffen levert. Als je als UG lab niet steeds test dat je goede stoffen krijgt geleverd dan kan het zomaar opeens zijn dat er batches onstaan waarbij er iets mis is met de ingredienten.
Ik ga ervan uit dat als je geen scammer bent, je je grondstoffen ook regelmatig controleerd en je je grondstoffen leverancier voldoende kan vertrouwen...

Je kan wel gelijk hebben, want dit is allemaal héél moeilijk te controleren in de illegale markt. Maar datzelfde probleem heb je bij de hg producten, die massaal worden nagemaakt en waar ook geen controle op is.

Capoeirist zei:
Dus meerdere rare ervaringen al met GS..

Hier de batch nummers zoals ik beloofde

Vial 1 boldone : lot. 352795 exp.: 02-2009
Vial 2 boldone : lot. 352795 exp.: 02-2009

Vial 1 test enanthate :lot.998574 exp.: 06-2009
Vial 2 test enanthate :lot 998574 exp.: 06-2009

Verdere bevinding..

Vial 1 van zowel test als bold een druppel op me vinger gedaan en op me tong, dit brande.

Vial 2 van zowel test als bold een druppel op me vinger en toen op me tong, dit brande niet, eerder een smaak van een leren tong ofzo.

Vial test 2 hier bingo! :D
Daar werd ik wel goed geil van en absoluut bijwerkingen van de test!
Ik had daarnaast alleen deca met lotnummer 998574 en die viel zwaar tegen, maar dat heb ik hier al vaker vermeld geloof ik

emiel zei:
Ik begrijp het hele gezeik over UG labs niet als er mensen zijn die meerdere dingen getest hebben van bijv GS en het was niet goed waarom ga je dan niet terug naar degen die jou die troep geleverd heeft zelf ken ik meerdere mensen die er goed op gaan + ik weet van een post een jaar geleden over GS testo entate dat er was gezegt dat hij niet zuiver was terwijl de arts later zei dat het een allergische reactie was en ja die ken ik maar waar het mij om gaat is dat die gozer zijn open vial geruild had voor cypio.
zelf kan ik altijd mijn spullen terug geven als het niet goed is en NU ff een goede Noot de Nuteral IGF waar ik er nu van uit zie als de bultenaar werkt bij een ander persoon super dus kan ik wel zeiken wat ik graag doe omdat ik net zo,n b*ch ben als testo dat hij niet goed is maar waarschijnlijk ben ik een mietje en durf hier maar wat over te zeggen Testo ik weet waar Amsterdam is.
Over het testen van de nutral ik weet wat het kost moet nog ff sparen maar komt eraan.
OOk hebben een aantal dingen van UG labs getest "random" dus zonder dat de mensen het wisten, het komt allemaal te staan in AR 2006 ik ken wat mensen erachter, of je mailt ze gewoon heb ik ook gedaan LOL dan kunnen ze je het adres geven van bepaalde labs.
E

he emiel,

ik weet niet hoe lang je al in het land bent maar we gebruiken hier in nederland aan het eind van een zin punten om een regel af te sluiten. Als je dan een nieuwe regel weer begint met een grote letter snapt iemand misschien wat je bedoelt.

younggod zei:
he emiel,

ik weet niet hoe lang je al in het land bent maar we gebruiken hier in nederland aan het eind van een zin punten om een regel af te sluiten. Als je dan een nieuwe regel weer begint met een grote letter snapt iemand misschien wat je bedoelt.
Ik kon het verhaal ook moeilijk begrijpen. Maar goed ontopic.Om me heen zie ik veel goede dingen/verhalen over ug labs.Zelf nog geen ervaring alleen we moeten blij zijn dat ze er zijn!

emiel zei:
Ik begrijp het hele gezeik over UG labs niet als er mensen zijn die meerdere dingen getest hebben van bijv GS en het was niet goed waarom ga je dan niet terug naar degen die jou die troep geleverd heeft zelf ken ik meerdere mensen die er goed op gaan + ik weet van een post een jaar geleden over GS testo entate dat er was gezegt dat hij niet zuiver was terwijl de arts later zei dat het een allergische reactie was en ja die ken ik maar waar het mij om gaat is dat die gozer zijn open vial geruild had voor cypio.
zelf kan ik altijd mijn spullen terug geven als het niet goed is en NU ff een goede Noot de Nuteral IGF waar ik er nu van uit zie als de bultenaar werkt bij een ander persoon super dus kan ik wel zeiken wat ik graag doe omdat ik net zo,n b*ch ben als testo dat hij niet goed is maar waarschijnlijk ben ik een mietje en durf hier maar wat over te zeggen Testo ik weet waar Amsterdam is.
Over het testen van de nutral ik weet wat het kost moet nog ff sparen maar komt eraan.
OOk hebben een aantal dingen van UG labs getest "random" dus zonder dat de mensen het wisten, het komt allemaal te staan in AR 2006 ik ken wat mensen erachter, of je mailt ze gewoon heb ik ook gedaan LOL dan kunnen ze je het adres geven van bepaalde labs.
E

Wie ben jij dan ?

nederland is Nederland en een grote letter noemen we hoofdletter. :D

younggod zei:
he emiel,

Precies. Ik deel de mening van Mr J. dat UG-labs een welkome aanvulling zijn.

Voor de rest blijft het zoals jij zegt zegt bij vele zeer persoonlijke, vaak op gevoelens gebaseerde uitspraken waar je uiteindelijk helemaal niks aan hebt.

hardgainers zei:
topic leid tot niets.. ik denk, ik vermoed, ik voel aan me grote teen dat....
gewoon wie is tevreden ermee en wie niet!
Ik ben tevreden!

Laatst bewerkt:
Net als bij supplementen werken sommige steroids niet of minder bij sommige mensen denk ik.Waarbij de 1 creatine helemaal niet werk gaat de ander er als een speer op.(Het is maar een voorbeeld).Ik heb zelf geen ervaring met roids maar kan me best indenken dat wanneer de gains teleursrellend zijn na een kuur je de gear de schuld gaat geven.Mijn moeder heeft me altijd geleerd eerst naar jezelf te kijken voordat je andere de schuld geeft:p.Verder denk ik dat wanneer er geen UG labs waren er nu veel meer stront was geweest omdat er dan allemaal fakes in omloop waren.En zeg nou zelf wat heb je liever? Een ondergedoseerde maar (veilige) UG steroid of gefaked HG steroid waarvan maar de vraag is welke troep erin zit?

emiel zei:

What the ****,ouwe....

Ik kan geen touw aan je post vastknopen hoor....

Maar als je me ff gezellie op wil zoeken zal ik je met open armen ontvangen,gab....

Heb nog paar flessies Nutral staan en dan zal ik je effe een megaboost geven dat wil je niet weten....wordt tijd om te groeien weer,ranzig sloom figuur!!!:D

Lekka lekkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!:eek: :p :eek:

Testo zei:
What the ****,ouwe....
Ik kan geen touw aan je post vastknopen hoor....
Maar als je me ff gezellie op wil zoeken zal ik je met open armen ontvangen,gab....
Heb nog paar flessies Nutral staan en dan zal ik je effe een megaboost geven dat wil je niet weten....wordt tijd om te groeien weer,ranzig sloom figuur!!!:D
Lekka lekkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!:eek: :p :eek:

Ik ook niet :scratch:
Vindt ie je nou leuk of niet leuk?

Met b*ch zal hij wel bedoelen dat je een karmslet bent :D ;) :D

Tuurlijk vindt ie me leuk.....anders trek ik zn kop eraf!:D :D

En hij heeft nog een goed punt ook.....de één gaat als een speer op product A terwijl de ander daar totaal niet op hoeft te gaan en vraag me niet waar dat aan ligt....

Ik heb diverse malen verscheidene producten van GS laten testen en ik heb het nog niet meegemaakt dat er shit tussen zat dus wie het weet mag het zeggen?

Die jongens proberen een goed product af te leveren want als je zo'n goede naam hebt ga je niet lopen kloten door onder te doseren want nogmaals;daar zit niet zoveel extra winst in terwijl je wel je goede naam naar de klote helpt.

Testo zei:
Tuurlijk vindt ie me leuk.....anders trek ik zn kop eraf!:D :D

In dat geval vind ik je ook lief :eyebrow:

Testo zei:
En hij heeft nog een goed punt ook.....de één gaat als een speer op product A terwijl de ander daar totaal niet op hoeft te gaan en vraag me niet waar dat aan ligt....

Met medicijnen is dat ook zo ja. Wanneer je genen er geen zin in hebben, reageren ze niet/ of op een andere manier op een stof

Testo zei:
Ik heb diverse malen verscheidene producten van GS laten testen en ik heb het nog niet meegemaakt dat er shit tussen zat dus wie het weet mag het zeggen?
Die jongens proberen een goed product af te leveren want als je zo'n goede naam hebt ga je niet lopen kloten door onder te doseren want nogmaals;daar zit niet zoveel extra winst in terwijl je wel je goede naam naar de klote helpt.

Die logica bedacht ik ook voordat ik er aan begon. Klinkt nog steeds logisch trouwens!

Het schiet gewoon niet op om met opzet shit te maken.....zeker naar aanleiding van alle topics hier de laatste tijd zullen ze er op gebrand zijn om een topproduct af te leveren...

Dat er af en toe iets niet helemaal goed gaat kan gebeuren maar dat is zeker niet met opzet want dan help je je eigen merk om zeep en zo dom zijn die gasten echt niet.

Enne....ik vind jou ook lief hoor,Big!:D

hardgainers zei:
de kans dat je echte HG te pakken krijgt is KLEIN!! tenzij je rechtstreeks uit de Belgische apotheek hebt.

Hoezo uit de Belgische apotheek ? Kan bij ons, net zoals in Nederland, toch ook enkel en alléén maar met doktersvoorschrift. Tenzij ik eea niet weet natuurlijk ??? ??? ???

Niet over the counter uit de apotheek maar via het toelevercircuit richting apotheek. En dat is pure handel waar geen dokter aan te pas komt:p

sporty zei:
Hoezo uit de Belgische apotheek ? Kan bij ons, net zoals in Nederland, toch ook enkel en alléén maar met doktersvoorschrift. Tenzij ik eea niet weet natuurlijk ??? ??? ???

Terug
Naar boven