- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier zijn ook nog allerlei studieboeken gratis te downloaden
http://www.werkenbijdeloitte.nl/gratis-online-studieboeken.html
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 18:24 ----------
Ik ga nu beginnen met 'De weg naar zelfvertrouwen en succes' van John Moens. Had me afgelopen jaar ingeschreven voor een cursus van hem. Net een uur voor de start van de cursus werd hij aangereden, de rest van cursus (8 weken) heeft één of andere koekenbakker de cursus gegeven. Niets van opgestoken.
Op je link staan ook tig boeken, welke raad je als eerste aan?
Zou handig zijn als je .mobi's of pdf'jes gelinkt erbij zet op de eerste pagina, sommige titels klinken interessant maar zijn het geld waarschijnlijk niet waard.
Mijn lijstje voorlopig:

Ben momenteel dit boek aan het lezen
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/8/8/7/5/1001004007505788.jpg
om te bereiken wat je wilt
Auteur: Mark Palmer
Dit boek moet je hebben om te bereiken wat je wilt
221 pagina's
Dutch Media Uitgevers
augustus 2010
Productbeschrijving
Denk je eens even in wat er in je leven allemaal zou verbeteren als anderen een beetje mee zouden werken. Bedenk hoe makkelijk het zou zijn als je die mensen onmiddellijk aan jouw kant zou kunnen krijgen. Hoe meer je andere mensen zover krijgt dat ze je aardig vinden, hoe aardiger jij ze op jouw beurt gaat vinden. Betere verhoudingen alom. Geloof me: daarmee bereik je wat jij wilt. De echte, belangrijke, lange termijn dingen, zoals je relaties, je loopbaan, je sociale leven.
Dit boek moet je hebben voor:
- een fijne baan
- een partner die jou respecteert
- een baas die jouw kant kiest
- het liefdesleven dat je verlangt
- het salaris dat je echt verdient
- een goede balans in werk en privé
- geld terug bij een verkeerde aankoop
- kwijtschelding van die parkeerboete
- snelle bediening in een drukke bar
Ik ben nog niet heel ver maar lees tot nu toe best interessante dingen en leer dingen over me zelf qua keuzes maken en hoe ik dingen in het dagelijks leven aanpak
Hoe is het verder met de boekenwormen hier? want ik zie dat dit topic al een tijd niet gekickt is
ik ben een scholier maar kan dit ook op mij positieve invloed uitoefenen? ben ook nog erg onzeker over welke kant ik later op wil qua carrière. ik weet nog helemaal niks 

Lees zelf dit op het moment, erg interessant:
![]()
Wij zijn ons brein van d*ck Swaab leert je alles wat je ooit wilde weten over je hersenen.
Het verhaal van je leven is het verhaal van je brein. Dat begint in de baarmoeder, waar de hersenen gevormd worden op een manier waar je je leven lang niet meer vanaf komt. d*ck Swaab volgt in Wij zijn ons brein de mens vanaf de conceptie tot en met de dood. Na een leven lang onderzoek naar de werking van het menselijk brein is Swaab dé autoriteit. Hoe zit dat nou precies met de hersenen van pubers, wat gebeurt er als je verliefd bent, en valt homocoïtusualiteit te verklaren, en wat gebeurt er wanneer alzheimer toeslaat? De zin en onzin van therapie, antidepressiva en alternatieve geneeswijzen, agressie, moreel gedrag en geloof, meditatie: alles wordt beschreven in Wij zijn ons brein.
Ook schrijft Swaab over wat er mis kan gaan: hersenbeschadiging, ziektes, psychische problemen en bijna-doodervaringen.
Dit is hét boek over het brein: van de basisbegrippen (wat zijn gedachten, hoe maken we beslissingen, hoe kan ons gedrag worden verklaard?) tot en met het meest geavanceerde onderzoek (hoe zijn defecten in de hersenen in de toekomst te repareren en hoe zijn hersenziektes te genezen?). Na lezing van dit boek zul je beter begrijpen waarom je bent wie je bent.
Ben nu '7 habits of highly effective people' aan het lezen. Goed boek, je moet alleen sommige stukken echt 2 keer lezen voordat je het snapt. Ben al een paar eye openers tegen gekomen!