- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar blijven de reviews van de andere DBBers? Nu het topic al bijna een maand open is verwacht ik natuurlijk resultaten. Of zijn jullie al out? Ik ben zelf nu bijna klaar in m'n boek over mindmappen en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik het nu al regelmatig bij m'n aantekeningen en moet zeggen dat het m'n geheugen ook zeker ten goede komt. Wat mij betreft echt een aanrader als je regelmatig nieuwe dingen leert/studeert.
, mijn review komt over 5 dagen. Kan alvast zeggen dat ik erg enthousiast ben over me huidige boek: Self-Discipline in 10 days.
Waar kan je gratis nederlandse boeken downloaden? Momenteel vind ik enkel engelse.

Leer Engels
In NL zul je weinig goede boeken vinden, vrijwel geen enkele goede...
Kent iemand The Secret Teachings of All Ages?
Het vertelt letterlijk ALLE -isme's op de wereld, van druides tot New Age, had het hier vroeger liggen maar meteen weggegooid want ik had tentamens en het leidde me af![]()
Ik kan engels.. Maar ik verkies men moedertaal?
Je plaatst toch ook subs onder een engelstalige film..

Zelf weekje op vakantie geweest, mijn review komt over 5 dagen. Kan alvast zeggen dat ik erg enthousiast ben over me huidige boek: Self-Discipline in 10 days.
Weten jullie boeken/vids hoe men beter kan presenteren? Verhalen vertellen? Ik heb moeite om het eerste woord te nemen en daarna te vertellen wat ik op mijn hart heb en wat voor leuks ik heb meegemaakt. Mannen zijn dan ook echte verhalenvertellers![]()
Ik heb net een paar boeken gedownload, maar die zijn in 'mobi file' en die ik kan ik niet openen met acrobat reader.. Iemand een oplossing hiervoor? Het is de bedoeling dat ik ze in acrobat kan openen en dan kan afdrukken.