Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iedereen inmiddels al enige doelen bereikt?
http://8tracks.com/arturoippolito/turn-those-dreams-into-actions

Daar kom ik over een paar weken op terug
Ik heb maar 1 doel op het moment en dat is studeren voor het toelatingcoïtusamen tot de uni.
4 jaar wiskunde in 3 weken inhalen/bijleren![]()

Nice, welke opleiding ga je doen?
Ik heb ook toelatingstoets gedaan voor psychologie in Leiden toen ik 21 was, nu 24 en over een maand klaar met de bachelor![]()

een boek per 2 weken? heeft iedereen hier tijd teveel?
een paper per twee a drie dagen haal ik trouwens wel gemiddeld...

Daar kom ik over een paar weken op terug
Ik heb maar 1 doel op het moment en dat is studeren voor het toelatingcoïtusamen tot de uni.
4 jaar wiskunde in 3 weken inhalen/bijleren![]()
oja ik vergeet soms wel eens dat de meeste mensen maar 8uur op een dag werkenSommige mensen kijken tv, andere mensen sporten, andere mensen lezen een boek.
Je hebt zo'n 18 uur per dag dat je wakker bent waarvan de meeste mensen 8 uur werken en ongeveer 3 uur reizen. Voor sporten en eten etc. nog zeker 4 uur erbij. Dan hou je nog zo'n 3 uur over op een dag.
Alle tijd van de wereld![]()

oja ik vergeet soms wel eens dat de meeste mensen maar 8uur op een dag werken![]()

mja ik ben tijdens m'n werk al bezig met zelfontwikkeling dus is waarsch wat beter uit te houdenmaar? meneer begint na 8u eindelijk een beetje op gang te komen zeker? ik ben er maar 36 aanwezig maar moet er al niet eens meer aan denken om 40u per week aanwezig te zijn.![]()

In voor informatie hoe je je wiskunde gaat oefenen.
Zie veel mensen 'Basisboek Wiskunde' van Craats erbij pakken.
Bedrijfskunde in Rotterdam, ik heb 4 toelatingstoetsen, Nederlands, Engels, geschiedenis en wiskunde.
Die eerste 3 stellen niet zo veel voor maar wiskunde heb ik even 4 jaar in te halen die ik alleen kan oefenen door eindeloos opgaven te maken. Had er pas zelfs een nachtmerrie over![]()

Ik ben ook in dat boek bezig. Het enige nadeel is dat slechts de antwoorden en niet de uitwerking in het boek staan. Soms schiet het boek te kort in theorie en kunnen vergelijkingen enkel opgelost worden met technieken die tot dan toe nog niet behandeld zijn. Dat is waarschijnlijk gedaan om je te stimuleren om de oplossing zelf te vinden. Echter moet ik 2 paragrafen per dag maken om op schema te blijven maar als je ergens niet uitkomt blijf je dus gemakkelijk haken op 1 paragraaf per dag, wat lastig is als je tijd beperkt is.
Ik volg geen bijles o.i.d. maar leer het mezelf aan met behulp van dat boek door gewoon eindeloos te oefenen en stof te herhalen door steeksommetjes uit vorige paragrafen. Ik ben nu ongeveer op de helft van het boek.
Ik geef bijles wis en nat naast mn studie en kan je misschien ooit helpen!is goed, als jij wat minder tijd aan nagellakken en wat meer tijd aan trainen gaat bestedenMisschien wat minder tijd aan eten besteden? Zou je hart ook goed doen![]()
Mocht je vragen hebben stuur me dan maar een PMIk geef bijles wis en nat naast mn studie en kan je misschien ooit helpen!
Ik krijg van de week het boek: Een werkweek van 4 uur van Timothy Ferris
Ik ben ook in dat boek bezig. Het enige nadeel is dat slechts de antwoorden en niet de uitwerking in het boek staan. Soms schiet het boek te kort in theorie en kunnen vergelijkingen enkel opgelost worden met technieken die tot dan toe nog niet behandeld zijn. Dat is waarschijnlijk gedaan om je te stimuleren om de oplossing zelf te vinden. Echter moet ik 2 paragrafen per dag maken om op schema te blijven maar als je ergens niet uitkomt blijf je dus gemakkelijk haken op 1 paragraaf per dag, wat lastig is als je tijd beperkt is.
Ik volg geen bijles o.i.d. maar leer het mezelf aan met behulp van dat boek door gewoon eindeloos te oefenen en stof te herhalen door steeksommetjes uit vorige paragrafen. Ik ben nu ongeveer op de helft van het boek.