socradonis
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kracht van het nu, goed en verhelderend boek. Ik heb slechts een paar hoofdstukken gelezen, wel de luisterboek een aantal keer beluisterd. Op sommige momenten zeer verhelderend.
heb een paar quotes gelezen van het boek online maar het lijkt me allemaal zo filosofisch.. ik ben toch meer op zoek naar een boek dat duidelijke taal spreekt en niet mysterieuze zinnetjes waar je alles kan van maken..
Het is inderdaad spiritueel en misschien wat zweverig. Ik heb het boek ook niet van kaft tot kaft gelezen, alleen naar de luisterboek geluisterd voor het slapen gaan. Wat wel lekker relaxt werkt. Toch vind ik erkenning in sommige uitspraken zoals in: “...the past gives you an identity and the future holds the promise of salvation, of fulfillment in whaterver form. Both are illusions.”
Ondanks dat is het boek ook niet helemaal mijn ding er wordt er te veel om heengedraaid, het zou nog eenvoudiger kunnen naar mijn mening.

Ben nu '7 habits of highly effective people' aan het lezen. Goed boek, je moet alleen sommige stukken echt 2 keer lezen voordat je het snapt. Ben al een paar eye openers tegen gekomen!
Lees zelf dit op het moment, erg interessant:
![]()
Wij zijn ons brein van d*ck Swaab leert je alles wat je ooit wilde weten over je hersenen.
Het verhaal van je leven is het verhaal van je brein. Dat begint in de baarmoeder, waar de hersenen gevormd worden op een manier waar je je leven lang niet meer vanaf komt. d*ck Swaab volgt in Wij zijn ons brein de mens vanaf de conceptie tot en met de dood. Na een leven lang onderzoek naar de werking van het menselijk brein is Swaab dé autoriteit. Hoe zit dat nou precies met de hersenen van pubers, wat gebeurt er als je verliefd bent, en valt homocoïtusualiteit te verklaren, en wat gebeurt er wanneer alzheimer toeslaat? De zin en onzin van therapie, antidepressiva en alternatieve geneeswijzen, agressie, moreel gedrag en geloof, meditatie: alles wordt beschreven in Wij zijn ons brein.
Ook schrijft Swaab over wat er mis kan gaan: hersenbeschadiging, ziektes, psychische problemen en bijna-doodervaringen.
Dit is hét boek over het brein: van de basisbegrippen (wat zijn gedachten, hoe maken we beslissingen, hoe kan ons gedrag worden verklaard?) tot en met het meest geavanceerde onderzoek (hoe zijn defecten in de hersenen in de toekomst te repareren en hoe zijn hersenziektes te genezen?). Na lezing van dit boek zul je beter begrijpen waarom je bent wie je bent.
Haha lezen... So gay
Als ik de donald duck uit heb ben ik er wel weer klaar mee

Lol, lekker wentelen in je domheid, als een varken in de modder. Heerlijk, mensen als jij.![]()

Ik ben in. Ga nu eerst dat boek 'Getting things done' maar eens lezen.
Met als doel om hem over een dagje of 10 uit te hebben.
Lees de laatste tijd echt superveel voor studie. Begin het daardoor allemaal ook steeds leuker te vinden. Alles valt veel beter op z'n plaats dan eerst, heb de afgelopen 2,5 jaar weinig gedaan omdat ik toch wel goede cijfers haalde. Nu zie ik een algeheel groter verband.
Niet voorgeschreven maar leek me wel interessant, ga dit weekend aan deze badboy beginnen http://eu.wiley.com/WileyCDA/WileyTitle/productCd-047056413X.html

Leuk topic
Iemand enig idee naar bepaalde boeken, t.b.v 'hersengymnastiek' Ik snap dat lezen opzich al een training is voor de brainzz. Maar ik zoek specifieke boeken op dit gebied.
Er staan een paar aanraders in de beginpost. Ik ga er binnenkort weer een paar bij zetten.
Geef mij maar gewoon wiet, enorm goed voor je zelfontwikkeling.