XXL Nutrition

Uitdaging tot zelfontwikkeling

Opnieuw inschrijven bij de bieb kost ook geld tegenwoordig..

Wel een beter idee bedenk ik me net, heb nooit een ebook echt uitgelezen.

lijkt me ook wel wat, elke maand dan wel
@ xROCKx dat probleem heb ik ook, heb hier heel wat ebooks in deze trend maar op enkele uitzonderingen na ben ik niet ver geraakt

mss toch eens overwegen om naar de bib te stappen

voor iedereen die gratis educatieve e-books wilt: Bookboon.com

• Topic Starter Topic Starter
Tellen Ebooks ook?
Een boek per week lijkt me wat veel. Heb zelf veel moeite met boeken uitlezen.
Zou het een idee zijn als mensen een/hetzelfde boek per maand lezen?

Ja ebooks kunnen ook heel waardevol zijn dus deze tellen zeker mee.
Als je liever een boek per maand leest dan kan je dat ook gewoon doen. Zolang je jezelf maar constant blijft ontwikkelen en je bevindingen hier deelt ;)

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 20:43 ----------

voor iedereen die gratis educatieve e-books wilt: Bookboon.com

Thanks, ziet er zeer interessant uit. Ik zet deze link erbij in de beginpost.

Ik doe mee. Als er wat interessants te lezen is dan.

Ik ga 52 weken lang elke week geen boek lezen.

Ik beloof wel dat ik ter compensatie iedere dag even inlog op dbb!

Inderdaad, how to influence people and make friends van Dale Carnegie was ook mijn eerste :). Goed boek indeed.

Ik doe mee! Vanaf 1 juni, want lukt me deze maand niet qua tijd. Ik ga voor 1 educatief boek per maand! In de zomermaanden misschien iets meer.

Ik heb de beginpost aangepast. De uitdaging is nu een boek per 1 tot 4 weken maar dan ook echt niet meer want anders is het geen uitdaging meer.
Ik heb ook een lijst geplaatst met welke DBBers er meedoen met de uitdaging en een literatuurlijst met aanraders van de DBBers en een korte review.

Ah, ik dacht dat we dan allemaal hetzelfde boek zouden lezen. Is wel leuker als je het ook wilt bespreken.

Ah, ik dacht dat we dan allemaal hetzelfde boek zouden lezen. Is wel leuker als je het ook wilt bespreken.

De literatuurlijst zal constant geupdate worden zodat mensen daar ook boeken uit kunnen kiezen en achteraf kan je hier bespreken wat je er ook van vond. Ik denk dat het moeilijk is om voor iedereen te bepalen welk boek er gelezen wordt omdat de interesses wel uiteen zullen lopen. Niet iedereen zal graag een boek over marketing of sales willen lezen zeker als je hier in het dagelijkse leven weinig mee doet en geen interesse in hebt. Als men begint met lezen dan komen de besprekingen vanzelf ;)

Ik doe mee vanaf 25 juni. Daarvoor examens enzo, dus dan heb ik al genoeg andere dingen te lezen/leren ;).

Ik ga how to win friends and influence people ook nog maar eens herlezen, van de zomer gekocht, veel van geleerd maar (te)veel weer verloren inmiddels. Deze keer maak ik ook een samenvatting voor mezelf waarmee ik te belangrijkste te dingen van het boek voor mij eruit haal.

Ik doe mee vanaf juli :P en doe nu al mee als schoolboeken ook tellen

ga beginnen met "Awaken the giant within - Anthony Robbins" , wou ik een tijdje geleden al lezen
ligt hier wel niet in de bib dus zal online bestellen worden

Is het mogelijk om zo'n pdf te downloaden en daarna op een iphone te zetten? Dan kan ik tussen het werk door af en toe wat lezen :)

Terug
Naar boven