- Waardering
- 14
Haha nee, mss dat je het nu, op dit moment mss toch nodig hebt, dat je jezelf mss iets wijsmaakt dat je niet lijdt aan het leven als je zoals nu als persoon door het leven gaat, daarom heb ik wss dat zinnetje er nog bijgeschreven. En als dat al verhevenheid is..
En nee, dat denk ik niet. Sommige Westerse zijn dat ook. & Ja, dat denk ik wel, ben ik zeker, maar dat maakt mij niet beter dan hen.
Ok dan heeft het dus echt geen zin, ik hoef geen discussie met het 'leven' zelf. Als jij je wilt identificeren met 'het leven' en elke impuls van je lichaam en hersenen passief ondergaat is dat prima, maar dan kun je je daar altijd achter verschuilen en zal je nooit verantwoordelijk zijn voor wat je zegt en heeft communiceren met jou geen zin. Gelukkig geloof je dan wel weer je gedachten gaande over je eigen filosofie en neem je daarin wel een soort van verantwoordelijkheid. Helemaal geschift ben je "nog" niet.
Vreemde snuiter ben je.

Haha nee, mss dat je het nu, op dit moment mss toch nodig hebt, dat je jezelf mss iets wijsmaakt dat je niet lijdt aan het leven als je zoals nu als persoon door het leven gaat, daarom heb ik wss dat zinnetje er nog bijgeschreven. En als dat al verhevenheid is..