Paar weken geleden ook maar eens begonnen nadat ik eens op dit topic gestoot ben, laatste tijd heb ik toch teveel vrije tijd die ik beter wat nuttiger kan besteden. Paar boeken uit de OP besteld en maar beginnen lezen dus. Ik heb nu 'Outliers' uitgelezen, interessant boek dat eens een totaal ander perspectief geeft over het onderwerp.
Verder ook vluchtig overlezen:
'How to influence people'
'7 habits of ...'
'Awaken the giant within'
Eerst eens heel snel overlezen, interessante onderwerpen wel. Nu ben ik de hoofdstukken wat dieper aan het lezen en proberen toe te passen. Had van sommige boeken verwacht dat het wat typische goeroe-achtige verkooppraatjes gingen zijn maar heb m'n mening daar toch over herzien. Het zijn naar mijn mening boeken waar een hele hoop waarheid in zit. Vooral 'Awaken the giant within', waar ik toch met enige argwaan aan begon heeft me toch kunnen boeien en voor z'n ideeën kunnen openstellen. Het is natuurlijk allemaal wat leuker ingepakt maar eens je daar door kan lezen, lees je er een hele hoop dingen in waarvan je weet dat ze op jouw van toepassing kunnen zijn (goed of slecht).
Heb ondertussen een srs lijstje met boeken waar ik nog aan toe moet komen, waar ik eigenlijk al langer aan wil beginnen. Meeste hebben betrekking op krachttraining en voeding. Maar ook geschiedenis, filosofie, psychologie en economie kunnen me wel boeien, maar daar moet ik dan weer tijd voor nemen.