growlikeweed
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 136
Ga het ook maar eens proberen, 1 per maand dan wel.. Moet al genoeg studieboeken doorspitten wekelijks....
Oké, weet je al met welk boek je gaat beginnen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga het ook maar eens proberen, 1 per maand dan wel.. Moet al genoeg studieboeken doorspitten wekelijks....
Thnx nooit gedacht dat zelfs boeken op piratebay stondenWeet ik ook wel.
Ik wou gewoon aangeven dat ik mee ging doen![]()

Als je alvast wilt lezen.Ga het ook maar eens proberen, 1 per maand dan wel.. Moet al genoeg studieboeken doorspitten wekelijks....
Bullshit management - Jos Verveen
Besteld, aanrader van een docent..

U.G. Krishnamurti, geboren in Zuid-India in 1918 en niet te verwarren met J.K.Krishnamurti, is bekend om het feit dat hij alle dogma´s, spirituele tradities, goeroes, religies en filosofieën direct van tafel veegt als zijnde allemaal onzin. Om die reden heeft hij als bijnaam 'de anti-goeroe´ gekregen. UG, zoals hij wordt genoemd, geeft geen lezingen en organiseert geen bijeenkomsten. Wel praat hij met mensen, in zijn woorden 'informeel´, wanneer hem dat gevraagd wordt. Enkele van zijn uitspraken zijn: Pas als je alle spirituele paden hebt verworpen kun je je eigen pad vinden.´Ik heb overal een mening over, van ziekten tot heiligheid, maar mijn mening is niet belangrijker dan die van de werkster.´Alle religies beloven je rozen, maar uiteindelijk krijg je alleen maar de doornen.´Stop met denken en begin te leven.´ In dit boek staan enkele van die informele gesprekken die in 1983 en 1984 plaatsvonden tussen UG en verschillende vragenstellers in India, Zwitserland en de Verenigde Staten.
Schrijf me er maar bij
awaken the giant within vandaag in de bus gekregen![]()
Ben begonnen met de denkbeeldige geest van U.G. Krishnamurti
Interessant, weer eens wat anders dus. Wat vind je er tot nu toe van?
Is enorm interessant, maar ook enorm confronterend en deprimerend. Op bepaalde momenten zou je soms gewoon even willen kotsen.
Hij komt in ieder geval enorm overtuigend over en hij zou ook wel eens gelijk kunnen hebben (is duidelijk dat U.G. een genie is), maar kan/wil veel dingen die hij zegt voorlopig niet echt geloven.Weet eig niet of ik er wel goed aangedaan heb hem te kopenIs enorm interessant, maar ook enorm confronterend en deprimerend. Op bepaalde momenten zou je soms gewoon even willen kotsen.
Hij komt in ieder geval enorm overtuigend over en hij zou ook wel eens gelijk kunnen hebben (is duidelijk dat U.G. een genie is), maar kan/wil veel dingen die hij zegt voorlopig niet echt geloven.
ik wil wel een boek lezen over lichaamstaal. iets waar ik in het dagelijks leven iets aan heb. iemand tips ?
Ben begonnen met de denkbeeldige geest van U.G. Krishnamurti
ga ik ook eens lezen nadat ik dat boek van haaii uitheb.welk is dat dan? http://en.wikipedia.org/wiki/U._G._Krishnamurti#Bibliography
mind is a myth?
edit: nvm, is idd mind is a mythga ik ook eens lezen nadat ik dat boek van haaii uitheb.

Jup irriteer me er ook aan, is echt veel met die 'oudere' boeken.Nog mensen die aan 'how to win friends and influence people' begonnen zijn en halverwege geirriteerd zijn geraakt vanwege de schrijfstijl?
Elk hoofdstuk heeft een overkoepelend thema en daarin worden enkele concepten aangebracht. Vervolgens heb je per concept de uitlijning vh concept, een shitload aan voorbeeldsituaties waar de aanpak gewerkt heeft en dan een conclusie hoe geweldig het concept is.
En dit blijft zo doorgaan tot aan het einde vh boek (fair enough, zit nog maar aan p164 vd 205, maar heb het volle vertrouwen dat er geen verandering in aanpak meer komt).
Begin zwaar zin te krijgen om vanaf nu gwn de voorbeeldsectie en conclusiesectie over te slaan want je hebt r geen hol aan, voor de entertainment value moet ik het al zeker niet doen...![]()
Nog mensen die aan 'how to win friends and influence people' begonnen zijn en halverwege geirriteerd zijn geraakt vanwege de schrijfstijl?
Elk hoofdstuk heeft een overkoepelend thema en daarin worden enkele concepten aangebracht. Vervolgens heb je per concept de uitlijning vh concept, een shitload aan voorbeeldsituaties waar de aanpak gewerkt heeft en dan een conclusie hoe geweldig het concept is.
En dit blijft zo doorgaan tot aan het einde vh boek (fair enough, zit nog maar aan p164 vd 205, maar heb het volle vertrouwen dat er geen verandering in aanpak meer komt).
Begin zwaar zin te krijgen om vanaf nu gwn de voorbeeldsectie en conclusiesectie over te slaan want je hebt r geen hol aan, voor de entertainment value moet ik het al zeker niet doen...![]()
Heb in me hele leven misschien 2/3 boeken gelezen omdat dit nodig was voor een boekverslag waar ik weer een mondeling over kreeg... Heb die boeken uitgekozen op hoeveelheid pagina's . (zo min mogelijk dus) Nee lezen is niet aan mij besteed!