XXL Nutrition

Uitgaan en bodybuilden

+10000

Ja want als je met vrienden een keer gaat drinken ben je een lafaard. Strong logic.

Niemand hoeft van mij 100% dedicated te trainen/eten. Maar kom dan niet lopen huilen en zeuren met een topic over de gevolgen voor je kleine spiertjes.. Ga dan minder drinken en sta optijd op om te ontbijten, dat is discipline voor je sport opbouwen..

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:31 ----------

Dat mensen elke week zich zelf lam kunnen drinken snap ik echt niet. Na een tijdje heb je dat toch wel gezien wtf. Je kan toch gewoon uitgaan zonder helemaal bezopen thuis te komen ?

+1 lol maken kan altijd, als je niet zonder alchol kan ben je simpelweg een lafaard. En trouwens ik ga liever een scharrel regelen ghehehehe

:sad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1 lol maken kan altijd, als je niet zonder alchol kan ben je simpelweg een lafaard. En trouwens ik ga liever een scharrel regelen ghehehehe
ik heb simpelweg een leukere avond met alcohol, waarom zou ik dan een lafaard zijn... ?

ik heb simpelweg een leukere avond met alcohol, waarom zou ik dan een lafaard zijn... ?

Omdat het tegenwoordig maar normaal is 10 bier te zuipen voordat je ook maar uitgaat, om vervolgens weer 10 bier te drinken en dan overstappen op sterke drank omdat de bier niet meer smaakt.

Maar goser iedereen moet het voor zichzelf weten, dit is alleen hoe ik er over denk. Die zooi komt niet in mijn lichaam iig.

Omdat het tegenwoordig maar normaal is 10 bier te zuipen voordat je ook maar uitgaat, om vervolgens weer 10 bier te drinken en dan overstappen op sterke drank omdat de bier niet meer smaakt.

Maar goser iedereen moet het voor zichzelf weten, dit is alleen hoe ik er over denk. Die zooi komt niet in mijn lichaam iig.

je hoeft ook niet coma te zuipen, als jij gewoon 2 á 3 drankjes op hebt ben je een tikje losser en gezelligger, en dat zal echt geen invloed hebben op je gains.

na ik drink enkel bier geen sterke drank :) maar ik snap je punt en dat respecteer ik

Ik dronk eerst iets van 6 bier ofzo en dan 1x per maand ongeveer, toen serieus bezig gaan houden met bb en nu nog misschien 1x per half jaar. Merk wel dat ik veel gekker doe met een paar biertjes op maar zonder heb ik het ook best naar me zin :D snap ook niet echt wat je eraan hebt om elk weekend helemaal bezopen te zijn, af en toe kan leuk zijn maar elk weekend wordt het te veel een gewoonte vind ik

Ga gwn uit en drink er wat cola tussen, of water.

Het enige echte politieke incorrecte antwoord op de vraag van TS is voortaan i.p.v drank GHB gebruiken :D

Ik ga ook ieder weekend uit, en drink dan redelijk veel bier... Als je de rest van de week goed traint en je aan je voedingsschema houdt, kan het niet zo veel kwaad. (Zoals al eerder gezegd, verwacht dan ook geen prof te worden)

Ik ga ook ieder weekend uit, en drink dan redelijk veel bier... Als je de rest van de week goed traint en je aan je voedingsschema houdt, kan het niet zo veel kwaad. (Zoals al eerder gezegd, verwacht dan ook geen prof te worden)

nee het kan geen kwaad als jij elk weekend redelijk veel bier drinkt...behalve dat het je gains flink belemmerd

If it fits your macros

Welke baas hier past zijn schema aan op het drinken op zaterdag?

Alcohol = spierafbraak!

• Topic Starter Topic Starter
Nouja straalbezopen wil ik ook niet zeggen. Maar in elk geval nooit nuchter. En ik heb best discipline, maar vrienden vind ik persoonlijk minstens zo belangrijk. Ik snap niet hoe mensen hun leven kunnen opgeven voor de sportschool. Ja ergens snap ik het wel.. maar ik denk niet dat je er gelukkiger op word om jezelf altijd maar bezig te houden met sport sport en nog meer sport en als afleiding voeding. En begrijp mij niet verkeerd want ik hou mij wel aan mijn schema's maar een beetje lol moet kunnen. Ik ben trouwens wel bereid om het te houden blowen of twee biertjes per avond en stoppen misschien ook wel, maar uitgaan hoort er wel bij. Ik ben BTW 17 dus vrienden zijn wel belangrijker voor mij dan bijvoorbeeld voor een oude getrouwde man van 40 die toch al geen leven meer heeft naast het zorgen voor geld en de kinderen. Daar heb ik later nog genoeg tijd voor.

Epic argumentatie, jij komt er wel vriend.:roflol:

Lol uitgaan is niet erg idiooto maar de alcohol.

Gewoon minder drinken, niet zo moeilijk toch? Ik dronk eerst ook overdreven veel, ben er ongeveer 1,5 maand geleden mee gestopt. Merk heel goed toename in kracht (vooral op maandag :p). Is puur discipline, gewoon niet doen. Je leert vanzelf wat losser te worden zonder alcohol. Drink na het uitgaan een paar glazen water en sta de volgende dag gewoon op tijd op. Dan heb je dus een leuke avond, het kost je minder geld, en de dag daarna geen kater! Heb je niet eens de discipline om je niet elk weekend helemaal lam te zuipen, hoor je hier ook niet thuis. Maar dat is mijn mening.

Terug
Naar boven