- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja want als je met vrienden een keer gaat drinken ben je een lafaard. Strong logic.
Dat mensen elke week zich zelf lam kunnen drinken snap ik echt niet. Na een tijdje heb je dat toch wel gezien wtf. Je kan toch gewoon uitgaan zonder helemaal bezopen thuis te komen ?
ik heb simpelweg een leukere avond met alcohol, waarom zou ik dan een lafaard zijn... ?+1 lol maken kan altijd, als je niet zonder alchol kan ben je simpelweg een lafaard. En trouwens ik ga liever een scharrel regelen ghehehehe
ik heb simpelweg een leukere avond met alcohol, waarom zou ik dan een lafaard zijn... ?
Omdat het tegenwoordig maar normaal is 10 bier te zuipen voordat je ook maar uitgaat, om vervolgens weer 10 bier te drinken en dan overstappen op sterke drank omdat de bier niet meer smaakt.
Maar goser iedereen moet het voor zichzelf weten, dit is alleen hoe ik er over denk. Die zooi komt niet in mijn lichaam iig.
na ik drink enkel bier geen sterke drankOmdat het tegenwoordig maar normaal is 10 bier te zuipen voordat je ook maar uitgaat, om vervolgens weer 10 bier te drinken en dan overstappen op sterke drank omdat de bier niet meer smaakt.
Maar goser iedereen moet het voor zichzelf weten, dit is alleen hoe ik er over denk. Die zooi komt niet in mijn lichaam iig.
maar ik snap je punt en dat respecteer ikje hoeft ook niet coma te zuipen, als jij gewoon 2 á 3 drankjes op hebt ben je een tikje losser en gezelligger, en dat zal echt geen invloed hebben op je gains.
na ik drink enkel bier geen sterke drankmaar ik snap je punt en dat respecteer ik
snap ook niet echt wat je eraan hebt om elk weekend helemaal bezopen te zijn, af en toe kan leuk zijn maar elk weekend wordt het te veel een gewoonte vind ikIk ga ook ieder weekend uit, en drink dan redelijk veel bier... Als je de rest van de week goed traint en je aan je voedingsschema houdt, kan het niet zo veel kwaad. (Zoals al eerder gezegd, verwacht dan ook geen prof te worden)
). Is puur discipline, gewoon niet doen. Je leert vanzelf wat losser te worden zonder alcohol. Drink na het uitgaan een paar glazen water en sta de volgende dag gewoon op tijd op. Dan heb je dus een leuke avond, het kost je minder geld, en de dag daarna geen kater! Heb je niet eens de discipline om je niet elk weekend helemaal lam te zuipen, hoor je hier ook niet thuis. Maar dat is mijn mening.