MuscleMeat

Uitgaan en bodybuilden

Wat ik nog wel ff kwijt wil, mensen doen die hard met dingen als 'niet drinken' tereijl hun voeding, training en rust amper op 50% zit, dat al goed gefikst?

G

Het enige echte politieke incorrecte antwoord op de vraag van TS is voortaan i.p.v drank GHB gebruiken :D

Ik heb hier wel eens gelezen dat GHB goed is voor de spieropbouw. ( wel in hele kleine mate dan ).
Weet niet in hoeverre dat waar is.

Ik heb hier wel eens gelezen dat GHB goed is voor de spieropbouw. ( wel in hele kleine mate dan ).
Weet niet in hoeverre dat waar is.

Tsja, het is niet slecht voor je lever. Volgens mij stond op ergogenics een bepaald artikel waar uit kwam dat dit pas bij een belachelijke hoeveelheid was ;) Het is iig niet katabool, en veel minder erg dan bijv. 20 pils. Gebruik het zelf zelden though, maar ken veel gasten bij ons in de sportschool die er nogal fan van zijn :D

Ja, ik begin net. 1,72 m? Laat me niet lachen man. Je kan trainen wat je wil maar jij zal nooit thuishoren bij de grotere jongetjes. Ik heb best discipline om te stopen met zuipen. Waarom denk je in godsnaam dat ik deze vraag stel? Waarom zou ik iets vragen en niets doen met het advies dat mij gegeven wordt? En ja, ik kom er wel. Ik snap trouwens best dat jij no-life in de sportschool zit. Je hebt nogal wat te compenseren zeg..

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 16:46 ----------

Ik bedoel meer dat ik niet ga stoppen met uitgaan. Ik stop wel met zuipen. Maar uitgaan met vrienden moet toch kunnen.:p

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 16:49 ----------

Ja zo zie ik het ook wel. Maar overal waar TE voor staat is natuurlijk ook niet goed. Ik denk dat ik maar wat minder drink maar wel blijf uitgaan natuurlijk.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Verkeerd stats invullen is niet echt mijn ding. Als ik serieus daarover zou liegen zou ik tenn eerste niet eens hoeven te trainen en dan vulde ik ook mijn stats op dit moment niet in natuurlijk. En Supersized ik praat mijzelf daar helemaal niet tegen. Stoppen met zuipen betekent toch ook minder zuipen of niet soms? :)

Wat ik nog wel ff kwijt wil, mensen doen die hard met dingen als 'niet drinken' tereijl hun voeding, training en rust amper op 50% zit, dat al goed gefikst?

Yup, heb ik aan gedacht. Ik heb mijn voeding helemaal uitgerekent tot op elke calorie na en ik doe op dit moment 5x5 stronglifts en dat gaat lekker. Als het moet stop ik ook wel met drinken want ik heb hiervoor ook een tijdje niet gedronken en het is maar een klein beetje ongezellig maar het is het ook niet waard om elk weekend dronken te zijn eigenlijk. En als het ten koste gaat van mijn gains dan stop ik definitief. En de mensen hier met een groot ego.. Jullie zijn ook maar mens net als ik. Ik kan alles wat jullie kunnen.

Verkeerd stats invullen is niet echt mijn ding. Als ik serieus daarover zou liegen zou ik tenn eerste niet eens hoeven te trainen en dan vulde ik ook mijn stats op dit moment niet in natuurlijk. En Supersized ik praat mijzelf daar helemaal niet tegen. Stoppen met zuipen betekent toch ook minder zuipen of niet soms? :)

Stoppen met zuipen = NIET zuipen ipv MINDER zuipen:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 06:49 ----------

Yup, heb ik aan gedacht. Ik heb mijn voeding helemaal uitgerekent tot op elke calorie na en ik doe op dit moment 5x5 stronglifts en dat gaat lekker. Als het moet stop ik ook wel met drinken want ik heb hiervoor ook een tijdje niet gedronken en het is maar een klein beetje ongezellig maar het is het ook niet waard om elk weekend dronken te zijn eigenlijk. En als het ten koste gaat van mijn gains dan stop ik definitief. En de mensen hier met een groot ego.. Jullie zijn ook maar mens net als ik. Ik kan alles wat jullie kunnen.

Ja het gaat ten koste van je gains, logisch toch, alcohol = katabool

[/B]

Stoppen met zuipen = NIET zuipen ipv MINDER zuipen:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 06:49 ----------

Ja het gaat ten koste van je gains, logisch toch, alcohol = katabool

Oké duidelijk, dan stop ik.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 18:21 ----------

Bedankt voor jullie advies ik weet wat mij te doen staat. :P

Heel goed dat je dit allemaal wilt opgeven voor de sport, alleen 1x in de zoveel tijd drinken op een gaaf feest bijv. zal heus niet zo veel uit maken, beetje van je jeugd/leven genieten mag ook wel.

Het is niet verboden om nog wat te leven... Maar je doet er natuurlijk gewoon zelf mee wat je wil.

een maal in de week lekker doorzuipen is imo niet zo nefast om wat massa bij te kweken (als je daarnaast voldoende vreet) maar tijdens een cut hoort het inderdaad niet.

Dit,
Meeste mensen drinken dan niet ( heel braaf :) ) en eten vervolgens gewoon helemaal niet goed... drukte om niks weer eerst goed eten en trainen dan pas zorgen maken over de rest :)

Terug
Naar boven