AndroidHealthClinic

Uitgaan en bodybuilden

En ik heb best discipline, maar vrienden vind ik persoonlijk minstens zo belangrijk.

Ik ben BTW 17 dus vrienden zijn wel belangrijker voor mij dan bijvoorbeeld voor een oude getrouwde man van 40 die toch al geen leven meer heeft naast het zorgen voor geld en de kinderen. Daar heb ik later nog genoeg tijd voor.

wtf is this shit?
Leg je nu de keuze tussen: Geen alcohol of geen vrienden?

Lol stelletje zeikstengels. Helemaal niet uitgaan voor je sport als je 18 bent is pas retarded. Helemaal niet drinken is ook echt retarded. Je moet toch godsamme ook leven.

Dan maar een half jaar langer trainen :P

• Topic Starter Topic Starter

Ja, ik begin net. 1,72 m? Laat me niet lachen man. Je kan trainen wat je wil maar jij zal nooit thuishoren bij de grotere jongetjes. Ik heb best discipline om te stopen met zuipen. Waarom denk je in godsnaam dat ik deze vraag stel? Waarom zou ik iets vragen en niets doen met het advies dat mij gegeven wordt? En ja, ik kom er wel. Ik snap trouwens best dat jij no-life in de sportschool zit. Je hebt nogal wat te compenseren zeg..

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 16:46 ----------

wtf is this shit?
Leg je nu de keuze tussen: Geen alcohol of geen vrienden?

Ik bedoel meer dat ik niet ga stoppen met uitgaan. Ik stop wel met zuipen. Maar uitgaan met vrienden moet toch kunnen.:p

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 16:49 ----------

Lol stelletje zeikstengels. Helemaal niet uitgaan voor je sport als je 18 bent is pas retarded. Helemaal niet drinken is ook echt retarded. Je moet toch godsamme ook leven.

Dan maar een half jaar langer trainen :P

Ja zo zie ik het ook wel. Maar overal waar TE voor staat is natuurlijk ook niet goed. Ik denk dat ik maar wat minder drink maar wel blijf uitgaan natuurlijk.

de zandbak

Als je gaat zuipen --> half11 pita en 3u snachts pita

Ben benieuwd of ts weet dat 90% van de lui op olympia ongeveer 1.72 is

het is maar hoe serieus je het bodybuilden wil nemen

Dat kan. Waarom is dat eigenlijk zo? En eigenlijk maakt dat ook helemaal niet uit want ik ben wel blij met een beetje lengte.

Als jij 1kg spiermassa moet verdelen over 1.70 of over 2.00, dan ziet 1.70 er al gauw buffer uit. Ben zelf ook 1.90, maar ik doe niet aan bb'ing :p

Ja, ik begin net. 1,72 m? Laat me niet lachen man. Je kan trainen wat je wil maar jij zal nooit thuishoren bij de grotere jongetjes. Ik heb best discipline om te stopen met zuipen. Waarom denk je in godsnaam dat ik deze vraag stel? Waarom zou ik iets vragen en niets doen met het advies dat mij gegeven wordt? En ja, ik kom er wel. Ik snap trouwens best dat jij no-life in de sportschool zit. Je hebt nogal wat te compenseren zeg..

Ik hoef niks te compenseren hoor, het feit dat je zo geagiteerd reageert zegt mij al genoeg over wat voor figuur jij bent.
Jij komt er wel ectoboy, succes ermee.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 20:19 ----------

Dat kan. Waarom is dat eigenlijk zo? En eigenlijk maakt dat ook helemaal niet uit want ik ben wel blij met een beetje lengte.

Oh lawd.
Is this real life?

Dont bash marcel bro

Ik hoef niks te compenseren hoor, het feit dat je zo geagiteerd reageert zegt mij al genoeg over wat voor figuur jij bent.
Jij komt er wel ectoboy, succes ermee.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 20:19 ----------

Oh lawd.
Is this real life?

Wat voor figuur ben ik dan precies? Ik vind het gewoon triest dat jij iemand afkraakt alleen omdat jij (op dit moment) verder bent dan ik. Waarom ben jij eigenlijk begonnen met bodybuilden? Omdat je altijd al zo'n beest bent geweest? Geloof er niks van. Geef nou maar toe dat ook jij bent begonnen waar ik was. Alleen inderdaad.. dan een paar koppen kleiner.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 20:34 ----------

Ik bash alleen omdat er zo extreem hatelijk word gereageerd op alles wat ik post. Live and let live. Ik kom hier alleen voor info en niet voor kritiek. Wat ik met jullie advies doe maak ik zelf wel uit.

srs, marcel staat van de leden bovenaan met karmaranking, dus niet zomaar bashen aub.

srs, marcel staat van de leden bovenaan met karmaranking, dus niet zomaar bashen aub.

:o

Wat voor figuur ben ik dan precies? Ik vind het gewoon triest dat jij iemand afkraakt alleen omdat jij (op dit moment) verder bent dan ik. Waarom ben jij eigenlijk begonnen met bodybuilden? Omdat je altijd al zo'n beest bent geweest? Geloof er niks van. Geef nou maar toe dat ook jij bent begonnen waar ik was. Alleen inderdaad.. dan een paar koppen kleiner.

Ik bash alleen omdat er zo extreem hatelijk word gereageerd op alles wat ik post. Live and let live. Ik kom hier alleen voor info en niet voor kritiek. Wat ik met jullie advies doe maak ik zelf wel uit.

Nvm brah, ik wens je serieus succes (no flame).

Omdat t een Karmahoertje is :roflol: (in b4 kaart)

Check je karma broski.:roflol:

Ja, dankje. Kijk mijn stats over een half jaar nog maar en dan zien we wel hoe het loopt.

Terug
Naar boven