ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
OkeBij @ThuggishRuggish zal er staan doodsoorzaak 'steekte te grootte voorwerpen in zijn anus'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OkeBij @ThuggishRuggish zal er staan doodsoorzaak 'steekte te grootte voorwerpen in zijn anus'
Wat is deze Nederlands abiBij @ThuggishRuggish zal er staan doodsoorzaak 'steekte te grootte voorwerpen in zijn anus'
Stak en grote

Domme vraag misschien, maar is de handel in AAS in Nederland echt illegaal?
Maakt niet uit schat, daar zelfs last ik heb van.looool waarom lees ik daar nog eens 5x overheen? echt soms dan lees ik een zin terug van me zelf denk ik wtf is dit![]()
![]()
![]()
Leugens!Ja maar jij bent autist. Ik ook maar op een andere manier.
Vaker zo met albert inderdaad. Maar wel benieuwd waar hij dit keer mee komt dan, niet?Even serieus hoe vaak hoor je dat iemand overlijdt aan steroiden dat is 1 bullshit. Puur omdat nu 1 iemand overleden is en ze niet echt de oorzaak ervan weten schuiven ze het makkelijk af op aas gebruik. Hij wilt zogenaamd de held gaan uithangen dat is wat er gaande is.
"Je kunt er gewoon echt aan dood gaan en ik wil dat mensen dat weten" (0.24 min.) en vervolgens komt een verpakking van het medicijn quetiapine (antipsychoticum) in beeld... Aan het gebruik van Melanotan kleven risico's, maar er zijn in de literatuur geen sterfgevallen bekend als gevolg van het gebruik van dit middel. Wanneer een steroïdengebruiker op jonge leeftijd sterft is er meestal sprake van combinatiegebruik; het gebruik van quetiapine en de verhalen over drugs en alcohol, lijken hier ook in die richting te wijzen. Die vader heeft twee weken geleden zijn zoon verloren, zit hoog in zijn emotie, en wil (logisch) een schuldige aanwijzen. In plaats van hem tegen zichzelf in bescherming te nemen, misbruikt Stegeman hem om te scoren met zijn sensatieprogramma. Walgelijk.
Risks of unregulated use of alpha‐melanocyte‐stimulating hormone analogues: a review
Sudden or Unnatural Deaths Involving Anabolic‐androgenic Steroids
Domme vraag misschien, maar is de handel in AAS in Nederland echt illegaal?
Ja, geld verdienen zonder belasting te betalen is illegaal.Domme vraag misschien, maar is de handel in AAS in Nederland echt illegaal?
Ja, geld verdienen zonder belasting te betalen is illegaal.
Vreemd, genoeg grote bedrijven die juist hier zitten om die reden.Ja, geld verdienen zonder belasting te betalen is illegaal.
Jezus, wat ben jij grappig.