MuscleMeat

Undercover: Alberto Stegeman duikt in de illegale handel van anabolen in nieuw seizoen

Vind die Stegeman wel een overdreven sensatiezoeker.

Wat die vader van die overleden zoon ook zegt; jullie hebben deze verslaving veroorzaakt. Beetje als tegen een alcoholist zeggen dat de drankenindustrie schuldig is :windup:

Alberto Stegeman is een sensatiezoekende flapdrol. "Voor de goede zaak" ammehoela. Sneu dat iemand z'n zoon is verloren, maar er overlijden meer mensen aan ziektes als gevolg van ongezond vreten en roken, in het verkeer, als gevolg van alcohol, dus wat is z'n punt. Als je overlijdt aan het gevolg van AAS-gebruik heb je het wel erg bont gemaakt en moet je de oorzaak/schuld maar bij 1 iemand zoeken en dat ben jijzelf.

Conclusie: Geen aandacht geven aan deze idioot.
Hear, hear! Volledig mee eens. Ik zat mezelf al op te vreten in de auto toen ik het vanochtend op 538 hoorde. Stel van die onnozele presentatoren erbij die het als zoete koek slikten. En ze vroegen hem: "Zal het nou in meer sportscholen zo gaan?" Zegt ie: "Nou, we hebben natuurlijk maar in één sportschool onderzoek gedaan, maar ik denk van wel, ja." Guttegut, wat een verstand. :emo:

Wat slecht! Gaat alleen maar over mela. En dat het enorm dodelijk is.

Sneu ook voor die stoere jongen uit drachten.

1581020676859.jpeg

wat een fl**ker is het ook totale onzin. Elke gym heeft zijn bron en klanten.
En toch is en blijft het een schimmig wereldje waar ook veel criminaliteit zit. Zo gaat dat nou eenmaal met verboden middelen. Net als drugs ben ik voor legalisatie van AAS. Beide zouden op een legale, gecontroleerde manier beschikbaar moeten zijn en met de juiste voorlichting komen voor veilig gebruik. Zoals het nu gaat zorgt het voor criminaliteit, geweld, zwart geld en neppe (soms zelfs gevaarlijke) shit.

En toch is en blijft het een schimmig wereldje waar ook veel criminaliteit zit. Zo gaat dat nou eenmaal met verboden middelen. Net als drugs ben ik voor legalisatie van AAS. Beide zouden op een legale, gecontroleerde manier beschikbaar moeten zijn en met de juiste voorlichting komen voor veilig gebruik. Zoals het nu gaat zorgt het voor criminaliteit, geweld, zwart geld en neppe (soms zelfs gevaarlijke) shit.
Legaliseren heeft ook veel nadelen. Het kan bijvoorbeeld drempelverlagend werken en met de open grenzen binnen de EU gaat dit ook veel problemen geven. Hoe zie jij legaliseren voor je? Dat je bij de apotheek even doodleuk crystal meth en heroïne gaat kopen?

Melanotan zit trouwens, als ik het goed heb, nog in een testfase.

Ik heb nog nooit gehoord over afrekeningen in het AAS circuit en over giflozingen zoals ze veel in Noord-Brabant doen.
Voor beide zijden (voor-tegen) zijn natuurlijk genoeg argumenten te verzinnen.

Sport je ook bij takuma? Gezellig daar altijd
[/QUOTE]Haha nee, mijn sportschool zit daar wel vlakbij toevallig

Ik heb nog nooit gehoord over afrekeningen in het AAS circuit en over giflozingen zoals ze veel in Noord-Brabant doen.

En dan heb ik nog niet eens uitgebreid gezocht..

En dan heb ik nog niet eens uitgebreid gezocht..
Ik zou er met mijn vingers vanaf blijven..

Voor je het weet ben je ze kwijt

In NL valt die geweldadige kant inderdaad enorm mee. Alleen, al die AAS komt uit het buitenland, en daar vinden er wel degelijk afrekeningen plaats in dat circuit. Het is, van wat ik meekrijg, een stuk minder normaal dan in de drugswereld, maar het gebeurt wel degelijk.

Alleen een hardere aanpak van AAS-handel gaat dat alleen maar verder in de hand werken. De enigen die dan overblijven zijn de doorgewinterde criminelen en gaat dat net zo zijn als de drugswereld

In NL valt die geweldadige kant inderdaad enorm mee. Alleen, al die AAS komt uit het buitenland, en daar vinden er wel degelijk afrekeningen plaats in dat circuit. Het is, van wat ik meekrijg, een stuk minder normaal dan in de drugswereld, maar het gebeurt wel degelijk.

Alleen een hardere aanpak van AAS-handel gaat dat alleen maar verder in de hand werken. De enigen die dan overblijven zijn de doorgewinterde criminelen en gaat dat net zo zijn als de drugswereld
Hoe kom je aan deze informatie?

Grappig hoe de vader zegt dat het door anabolen komt en melanotan en dan een lading medicijnen laat zien waaronder quetiapine. Volgens mij zag ik gewoon ook opium geneesmiddelen daar staan. Zijn zoon zat aan VEEL geneesmiddelen en niet alleen aan anabolen of melanotan 2

Terug
Naar boven