MuscleMeat

Undercover: Alberto Stegeman duikt in de illegale handel van anabolen in nieuw seizoen

Grappig hoe de vader zegt dat het door anabolen komt en melanotan en dan een lading medicijnen laat zien waaronder quetiapine. Volgens mij zag ik gewoon ook opium geneesmiddelen daar staan. Zijn zoon zat aan VEEL geneesmiddelen en niet alleen aan anabolen of melanotan 2
Dat is waarschijnlijk onwetendheid van de vader, maar grappig zou ik het niet noemen

Grappig hoe de vader zegt dat het door anabolen komt en melanotan en dan een lading medicijnen laat zien waaronder quetiapine. Volgens mij zag ik gewoon ook opium geneesmiddelen daar staan. Zijn zoon zat aan VEEL geneesmiddelen en niet alleen aan anabolen of melanotan 2

Een anti-psychoticum met anabolen mixen is sws weer een domme zet :roflol: . Natural selection

Wat een bs aflevering! Echt weer tijd verneukt. Ik vindt zwz niet dat vader met de vingertjes naar de mela dealertjes mag wijzen. Hij ragt er zelf toch die naald in ? Ik had het zelf niet geaccepteerd dat er met het vingertje naar mij werd gewezen dat zijn dood mijn schuld zou zijn.

Ik zou het als dealer wel anders aanpakken tho ze doen alsof hun neus bloed en het een top middel is. Maar je bent eigenlijk ook een dwaas als je zonder research maar wat zomaar in je lichaam spuit.

Maar kleine samen vatting aflevering
Vader raakt zoon kwijt door misbruik door van alle middelen. Blamed mela daarvoor en maakt een video oproep aan de mela dealers. Alberto flikkerman laat die zien aan de mela dealers. En vraagt blijf je nog dealen ja of nee?

Waarom is alcohol en tabak niet verboden dan? Ow wacht, de staat verdient er bakken geld mee.

En dan heb ik nog niet eens uitgebreid gezocht..
Okee dat is nieuw voor mij, excuses!

Schijnbaar hebben vrienden van de jonge in kwestie een ander verhaal als pa

Bijlagen

• 20200207_165602.jpg
    20200207_165602.jpg
    151,8 KB · Weergaven: 326
Ik snap zo'n vader wel. Maar ik denk dat de beste man de helft niet weet wat zijn zoon gebruikte. Desondanks zit er wel natuurlijk een vorm van waarheid in. Maar uiteindelijk kies je er zelf voor toch... net zoals drank of andere shit.

Ik snap zo'n vader wel. Maar ik denk dat de beste man de helft niet weet wat zijn zoon gebruikte. Desondanks zit er wel natuurlijk een vorm van waarheid in. Maar uiteindelijk kies je er zelf voor toch... net zoals drank of andere shit.
wou gewoon even de andere kant belichten , heb zelf er niet naar gekeken . ik kijk geen tv . kreeg van mijn neefje deze link doorgestuurd moest hem even delen

Die zoon gebruikte niet alleen m2 maar ook grote dosis steroïden, en wie weet wat hij nog eens nam tijdens het uitgaan in het weekend. Het hele verhaal word nooit verteld....Je gaat natuurlijk niet dood van alleen m2! Stegeman staat onder contract bij John de Mol en daarbij draait alles om kijkcijfers anders word je van de buis gegooid en word je contract niet verlengt!! Puur sensatie tv!

Wat zou hij gebruiken:p

• Haha
Waarderingen: BB_
De anabolen gebruikers!!! Walgelijke zin.

Gewoon een waardeloze aflevering waarin de helft niet wordt verteld wat die jongen allemaal tot zich nam.

Alberto Stegescheit weer met zijn bullshit content.

Zo, dat is eruit.

Hilarisch, anabolen de schuld geven terwijl die gast zoop als een idioot. En alles overmatig gebruikte, ja toch. Waarom geeft die vader zichzelf niet de schuld? Hij is net zo goed verantwoordelijk, dan kan je wel lekker vingers gaan wijzen maar das wel heel makkelijk. Ik heb totaal geen medelijden met die vader.

Hilarisch, anabolen de schuld geven terwijl die gast zoop als een idioot. En alles overmatig gebruikte, ja toch. Waarom geeft die vader zichzelf niet de schuld? Hij is net zo goed verantwoordelijk, dan kan je wel lekker vingers gaan wijzen maar das wel heel makkelijk. Ik heb totaal geen medelijden met die vader.

ontwetendheid,

die vader is zijn zoon verloren en daar heb je geen medelijden mee? who cares wat of wie hij de schuld geeft.

Terug
Naar boven