Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus ik blijf gewoon lekker dit voeding/trainingschema aanhouden tot ik een plateau bereik ( hopelijk nog lang niet, want zit echt goed in mn vel bij deze )
Dus je bent al sinds Mei aan het cutten? Gaat dat volgens planning? Sorry niet hele log gelezen..
dus heb nog niet echt de neiging om binnekort weer te gaan bulken. Hoef sowieso niet echt veel meer massa op m'n frame te hebben, missch nog beetje op chest en lats thats it. Maar voor nu blijft m'n doel gewoon flink droog komen te staan 
Hoe ziet je trainingsschema eruit dan? Goed bezig btw.![]()
na iedere KT sessie doe ik 300-400kcal cardio
hehe, over 2 weken 9% hopelijk ^^meal 1 : 2scoops whey perfection + 50gr havermout + 5gcreatine + 3g beta alanine / 0.5L water + 200mg caffeine/250mg EGCg
meal 2 : 2 dubbele boterhammen, 1 met 50gr kipfilet 1 met 40gr pindakaas
meal 3 : 150-200g rijst ( gekookt afgewogen,200gr als ik me erg depleted voel,anders 150 ) + 2 stukken kip/panga/koolvis ( +- 250-300gr) + beetje sambal
pre training: 200mg caffeine/250mg EGCg
-training- ( alhoewel ik soms ook pas na training warme maaltijd eet ) : 5g bcaa's (pre-cardio)
meal 4: 2scoops whey perfection + 35gr havermout + 15gr dextrose / 0.5L water
meal 5: 150g tonijn op water + beetje sambal
meal 6: 2 scoops casseine / 0.5L water + eetlepel pindakaas (+-40gr)
komt ongeveer neer op 2500kcal ( ja ik weet het is weinig, maar mijn onderhoud ligt lager dan dat ik met die formules bereken )
.
ik gok dat ik nu op 10 % sta ( ken niemand die dat nauwkeurig kan meten voor me. ). Abs beginnen nu chill door te komen idd
denk dat ergens rond het nieuwe jaar die 8% wel kan halen als ik niet te veel cheat met de feestdagen 
+1.dit is 8%
http://looklikeanathlete.com/wp-content/uploads/2011/06/how-to-get-muscles-fast.jpg
shredded genoeg als je het mij vraagten denk als je nog lager gaat dat het moeilijk word om vast te houden zonder massa in te leveren.
vandaag weer een killer legworkout gehad met weinig rust en veel setjes ^^ en toch nog 7x160 eruit gesquat onlangs minder rust! verder beginnen ook de abs steeds betere definitie te krijgen en ik begin steeds meer aderen waar te nemen die mij nog nooit eerder opvielen