AndroidHealthClinic

Unstoppables Intermittent Fasting log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
hangover sunday haha, zeker 10 desperados op gister en nog bacardi :$

maar met trainen gaat goed man! alleen ook druk met school dus niet vaak tijd om trainingen te loggen etc.

aders op schouder beginnen steeds beter door te komen en ook langzaam richting borst :D dus ik blijf gewoon lekker dit voeding/trainingschema aanhouden tot ik een plateau bereik ( hopelijk nog lang niet, want zit echt goed in mn vel bij deze )

als ik zelf vind dat ik weer genoeg progressie gemaakt heb tegenover de vorige foto schiet ik er wel weer eentje ;)

Dus je bent al sinds Mei aan het cutten? Gaat dat volgens planning? Sorry niet hele log gelezen..

Hoe ziet je trainingsschema eruit dan? Goed bezig btw.:D

Dus je bent al sinds Mei aan het cutten? Gaat dat volgens planning? Sorry niet hele log gelezen..

Klopt, heeft wel vakantie enzo ook ingezeten maar ben idd sinds mei aant cutten en ik ben zeer tevreden over de resultaten^^ ik val niet supersnel af ofzo maar ik zie wel in de spiegel dat ik steeds droger word en ik blijf gewoon PRs zetten in de gym :D dus heb nog niet echt de neiging om binnekort weer te gaan bulken. Hoef sowieso niet echt veel meer massa op m'n frame te hebben, missch nog beetje op chest en lats thats it. Maar voor nu blijft m'n doel gewoon flink droog komen te staan ;)

Oke nice, schouders na bosrt werkt dus goed voor jou? Heb dan altijd het gevoel dat me schouders al wat wasted zijn door de presses van borstdag.

Ik heb er weinig last van idd, maar dat verschilt nogal per persoon denk ik. Zijn ook mensen die me voor gek verklaren dat ik rug na benen dag doe maar ik ga er lekker op hoor :p haha

Hehe oke, beter als het voor je werkt toch.:)

Welke dag deadlift je?

jep ga vanavond benen knallen :D en onderarmen, eens ff wat samples proberen die ik van B&F heb gekregen ( noxipro,hemavol ) . zal proberen training te loggen !

vrijdag demian

goeie massa! sicke onderarmen en die abs gaan ziek worden als je nog droger word.op hoeveel % bf sta je nu denk je?

meal 1 : 2scoops whey perfection + 50gr havermout + 5gcreatine + 3g beta alanine / 0.5L water + 200mg caffeine/250mg EGCg
meal 2 : 2 dubbele boterhammen, 1 met 50gr kipfilet 1 met 40gr pindakaas
meal 3 : 150-200g rijst ( gekookt afgewogen,200gr als ik me erg depleted voel,anders 150 ) + 2 stukken kip/panga/koolvis ( +- 250-300gr) + beetje sambal
pre training: 200mg caffeine/250mg EGCg
-training- ( alhoewel ik soms ook pas na training warme maaltijd eet ) : 5g bcaa's (pre-cardio)
meal 4: 2scoops whey perfection + 35gr havermout + 15gr dextrose / 0.5L water
meal 5: 150g tonijn op water + beetje sambal
meal 6: 2 scoops casseine / 0.5L water + eetlepel pindakaas (+-40gr)

komt ongeveer neer op 2500kcal ( ja ik weet het is weinig, maar mijn onderhoud ligt lager dan dat ik met die formules bereken )

Met die 2 scoops whey perfection, dat is ****ing veel? Er gaat zo'n 30-40gram per scoop in bij mij, dus dat betekent 75gr whey in 1x?

Brute foto's btw:).

2 scoops is rond de 60 g op mijn keukenweegschaaltje :p ik gok dat ik nu op 10 % sta ( ken niemand die dat nauwkeurig kan meten voor me. ). Abs beginnen nu chill door te komen idd :D denk dat ergens rond het nieuwe jaar die 8% wel kan halen als ik niet te veel cheat met de feestdagen :p

Lekker man, ik ben ook aant cutten naar shredded zone. Inderaad +/-8 %:).

toch is 8% niet echt heel shredded vind ik..je kan nog wel wat vet vastpakken en dat is nooit een goed teken :D

dit is 8%

how-to-get-muscles-fast.jpg

shredded genoeg als je het mij vraagt :o en denk als je nog lager gaat dat het moeilijk word om vast te houden zonder massa in te leveren.

goed goed :D vandaag weer een killer legworkout gehad met weinig rust en veel setjes ^^ en toch nog 7x160 eruit gesquat onlangs minder rust! verder beginnen ook de abs steeds betere definitie te krijgen en ik begin steeds meer aderen waar te nemen die mij nog nooit eerder opvielen ;)

heb trouwens 1,3DMAA toegevoegd aan mijn fatburn stack ( dus nu neem ik 2x per dag 200mg caffeine/250mg EGCg/30mg 1,3DMAA ) zeker lekker die extra energie en het onderdrukt de honger nog beter :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven