MuscleMeat

Unstoppables Intermittent Fasting log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice man:). 42 cm biceps valt me wel wat tegen, had groter verwacht!

• Topic Starter Topic Starter
working on it :D

even een post na meer als een maand niks gelogt te hebben, heb het echt ****ing druk met school en daarbij ook genoeg shit gehad omtrent mn relatie die nu voorbij is. Maar goed, om even te laten zien dat ik niet stil heb gezeten wel wat update pics!

doe nu momenteel wel geen IF meer omdat dat amper te combineren valt met mijn nazi schoolrooster :(.

http://www.freeimagehosting.net/0df03 (niet heel veel vet verloren bij buikgedeelte helaas :( )
http://www.freeimagehosting.net/89626 (vooral bij deze foto zie je dat ik echt stukken droger ben geworden op mijn rug)
http://www.freeimagehosting.net/1682d

nog steeds rond de 92-93 kilo btw! dus niet veel kwalitetismassa verloren, kracht zit ook weer flink vooruitgang in laatste tijd, gister bijna 4x 170kg squat, 8x160 leg extensions, setjes van 13-15x 80kg leg curls

vandaag rug+triceps ;)

doe nu momenteel wel geen IF meer omdat dat amper te combineren valt met mijn nazi schoolrooster :(.

:roflol:

Maar verder, k*t dat het uit is met je chick (al zat het er al een langere tijd aan te komen toch?). Over je foto's; jij bent geen topfotograaf dat heb ik al lang gezien :D. Maar aan foto 1 zie je toch wel dat er een flinke pak massa op zit en dat is nice! Heb je nu een nieuw voedingsschema gemaakt btw??

Zeker waar, mijn fotoskillz sucks :p maarja progress is te zien daar gaat t om :) voedingsschema is nog steeds zelfde alleen wat carbs geschrapt en nu standaard 300 kcal cardio na iedere training ;)

Armen + aders=:heart:

ik zag je log tussen de eiwit-koolhydraten discussie en je hebt dezelfde goals als mij :P alleen ben jij 1cm groter :( ;)
abbotje dan maar ik lees strax of morgen alles door haha groetjes en succes

Nice. Hoeveel jaar heb je getraind?

Zit al vanaf mijn 16e in de gym, maar sinds +- 18 jaar echt serieus met goede voeding etc. Ben trouwens 20 jaar oud dus zeg +- 3 jaar goed aan trainen nu.

Dus je liegt in je stats (23 ?) .. waar lieg je nog meer over dan ;)

Tja, ik wou advies over kuren en had al vaker gezien dat je helemaal gebashed werd als je jonger dan 21 was en daar had ik geen zin in. Verder lieg ik nergens over ;)

En dus ook gekuurd met 20 jaar.. jammer man..

heb tenminste wel verstandig gekuurt, met goede voeding / training en zonder alcohol etc , kan je van velen gebruikers op leeftijd op dit board niet zeggen. ;)

Natuurlijk, goed kuren is vaak een kunst apart op het forum. Maar toch, de reden dat kuren onder de 21 wordt afgeraden is er niet voor niks..

Verder nice body hoor, daar hoor je mij niks over zeggen.. ;)

Thanks :) ieder lichaam is anders en voor mijn gevoel was ik er klaar voor, vandaar dat ik die keus gemaakt had en zeker geen spijt van gehad, goeie 6 kilo extra erop nu nog steeds :) ( off sinds april )

kleine foto update, word nog steeds droger bij de week :) echter geen motivatie/tijd om trainingen te loggen/posten hier.

schat mezelf zo rond de 11% nu , gewicht zit nog steeds op 92-93 kg

http://i54.tinypic.com/63x5k1.jpg

Ziet er goed uit op laatste pic. Hoe gaat het er nu mee?

Nog altijd droger aant worden, gister kon ik zeker 7-8 aders over m'n onderarm zien lopen na t deadliften :p alleen dat laatste buikvet is bij mij echt killing om weg te krijgen, maar ik ga lekker zo door. Qua gewicht blijf ik rond de 92-93 schommelen :) missch dat ik binnekort weer een pic upload en m'n huidige voeding. Maar heb echt geen tijd om te loggen/veel op dbb te zitten.

Nice, doe je ook cardio ernaast of?

En ben je on?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven