MuscleMeat

Ur's Doggcrapp log ! !

• Topic Starter Topic Starter
b2.
Machine curls: 40kg(13/8/5)26RP (50/15RP)
Hammer curls: 16x24kg (16x24)
Seated calf raises: 10x50kg (12x45)
SL deadlifts: 8x140kg (8x140)
Front squat: x (6x120 + 20x13)

Gisteren met nekklachten naar de chiropractor geweest. Het zat echt gigantisch vast en de reactie op de behandeling is ook niet mis. Hij wist dat ie me niet moest vertellen dat ik niks mocht doen. Dus hij probeerde me duideljk te maken datik voorzichtig moest zijn :).
nu hebi k dit maar gedaan en heb dus redelijk rustig aan gedaan.

De klachten moeten voor vrijdag aanzienlijk geminderd zijn anders moet ik vrijdag nog terug. mocht heb beter zijn moet ik dinsdag weer terug.

idd flinke gewichten man ! Wat is er precies met je heup aan de hand? en zijn je schouders weer hersteld?

Over m'n schouders heb ik op het moment niet veel te klagen. ik doe wat rotator werk weer, en de klachten nemen af.
met m'n heup ben ik bij de huisarts geweest en ze beweerde dat het de aanhechting was. Helaas is dit alweer een aantal weken geleden en ik kan niet echt zeggen dat het minder wordt.
Ik wacht het nog even af en kijk dan of ik naar een medisch sportcentrum kan gaan oid.

hmm, gelukkig ben ik dus niet de enige met een 'zwakke' bouw :P ga ook van blessure naar blessure :rolleyes:

Ik hoor helaas ook in dat groepje :(

a3.
Decline bench smith: 140kg(10/3/3)16RP (140/14RP)
Millitary press: 95kg(7/4/2)13RP (90/16RP)
Push down: 40kg(13/8/6)27RP (55/19RP)
Front pull down: 100kg(11/6/5)22RP (95/23RP)
Deadlifts: x (12x120)

Toch iets minder rustig aan gestart dan ik eigenljk had moeten doen. bench en millitary gingen goed. daarna merkte ik het toch wel weer aardig aan de nek. push down rustig aan gedaan en deadlift geskipt.

b3.
Seated dumbbell curl(2arm): 30kg(8/4/3)15RP (28/19RP)
Reverse grip barb. curl: 17x30kg (12x30)
Standing calf raises: 12x225kg (12x215)
one leg legcurl: 25x30kg (20x30)
squat smith: 5x15x40 extentions

ik ga een aantal oefeningen veranderen. Eigenlijk niet omdat ik ze niet meer kan verslaan maar omdat ik tegen sommige zo op zie omdat ik er zoveel gewicht op moet gooien, en omdat ik nu al 5 cycles dezelfde gebruik.
Nu is het nog niet zo makkelijk geschikte oefeningen te vinden. De dumbbells gaan maar tot 40 bijv.

ga voor borst 30graden smith press doen en voor het eerst in 3 jaar ga ik neckpress proberen. dit ging eerer niet door een te kleine rom maar ik denk dat het nu weer moet lukken. Verder heb ik rackdeadlifts toegevoegd mede omdat ik normale deads haast niet kan doen nu met m'n heup.

a1.
30 gr. smith press: 120kg(10/4/2)16RP -> ff wennen
Neckpress smith: 80kg(9/3/2)14RP -> heel erg wennen viel tegen
Close grip bench: 115kg(8/4/2)14RP (115/13RP)
Chins: +15(9/5/3)17RP (+15/13RP)
Rack dead's: 6x170

moest eigenijk een beetje rustig aan doen omdat ik 's middags een chiro behandeling aan m'n nek gehad had. Ik voelde dat ook wel een beetje. Rack dead's weer ff opbouwen.

Kerel, alsjeblieft doe geen behind the neck press.. je gaat geheid de fout in ben ik bang, gezien jou blessure verleden. Doe dan frontpresses of military presses.

ik doe ze voorzichtig tot halverwege de oren. ik kijk wel beetje uit. als het niet goed voelt kap ik ermee.

Ok dan :) Ik kan ze eigenlijk ook niet doen. Maar ik deed ze soms als widowmaker. Niet al te zwaar en veel reps, dan gaat het wel.

Ff een tussenstand na 7 weken aanpassingen wat betreft de voeding. Ik vind de resultaten zelf vrij opvallend.
Na de meting van gisteren was m'n gewicht exact hetzelfde als het aanvangsgewicht 7 weken geleden.
Maar m'n taille is 6cm kleiner. (nu is een taillemeting niet de meest precieze maar verschil is er zeker).
Ik begin dus steeds meer het idee te krijgen dat die berardi het toch wel aardig bij het juiste eind heeft.
netjes man! volg je massive eating of massive eating reloaded? heb je misschien ook ergens je voedingsschema staan? ben wel benieuwd naar hoe jij het doet ;)

hoeveel kcals eet je nu per dag?

ik scheid nog steeds, op de weekenden na. Alleen doe ik het nu iets meer op gevoel.

Ik op pagina 1 een overzichtje gegeven van de maaltijden waar ik uit kies. ik heb een lijstje met C/P en een lijstje met F/P maaltijden.
op een rustdag kan het er zo uitzien (voorbeeldje):
7:00 banaan, 100gr havermout 0,5lt mag melk, 40gr whey
9:30 150gr tonijn, 20gr olijfolie (1cracker)
12:00 200gr kip 80 gr rijst (3 boterhammen)
14:30 200gr zalm, groente
17:15 200gr varkenshaas, groente
20:00 4 hele eieren 4 wit 1 boterham
22:00 500gr kwark

B1.
Barbell curl: 60kg(10/5/4)19RP
Pinwheel curls: 10x22
Legpress toe press: 10x210kg (12x195)
Lying leg curls: 80kg(14/5/3)22RP (75/25RP)
Legpress: 5x15x40 extentions

deed barbell curl eerst met een licht gebogen kleine stang maar ben nu met een olympische stang gaan curlen.

je volgt dus ook massive eating 1, ik ben er ook zeer tevreden over, maar ga binnekort misschien toch eens wat experimenteren en wat extremer carbcyclen :P

ziet er weer lekker uit je training hoor! wat zijn je stats atm? alweer een beetje herstellende van je blessure?

Dat cyclen lijkt me ook erg effectief. op het moment vind ik het gewoon makkelijk gaan. ik had het niet gedacht maar heb het meeste moeite met mijn carb maaltijden, vooral die na de training omdat ik normaal op dat tijdstip gewoon 6-8 eitjes eet. en een carb maaltijd met weinig vet heb ik dan veel minder trek in.
Met de schouders gaat het goed moet ik zeggen. alleen m'n heup blijft een beetje aankloten. Op extentions na kan ik geen quads trainen.
stats weet ik niet precies, heb me woensdag weer weer eens gewogen sinds 20 december. Aangezien ik 2 weken alles gegeten heb wat los en vast zit en geen cardio gedaan heb viel het me mee. ik was ong. 1kg zwaarder en m'n taille 1cm groter.
In totaal ben ik nu sinds ik begonnen ben ongeveer 1.5kg zwaarder en 5cm van de taille kwijt.

Ur goe bezig. Ongelooflijke gewichten ook. Zit nu in mijn tweede blastfase dogcrapp. Doe jij geen extreme stretchings? Overbodig of andere reden?

Grtz

Nic

Nog geen nieuwe trainingen ^^?

jawel heb er nog 2 gedaan maar is er niet van gekomen te loggen vanavond A3 dan zal ik ze alle 3 even erin zetten.
Morgen nog b3 en dan ga ik ff paar weken wat anders doen. Ik denk volgende week weekje hoog in de reps (split), dan een week rust en dan nog 1 of 2 weken split.
6 weken achter elkaar DC is echt zwaar.

Terug
Naar boven