AndroidHealthClinic

van bier wordt je homo.

Dat je testosteron minder wordt bij het gebruik van alcohol kan best, maar dat je er vrouwelijk van wordt... :rolleyes:

Bier is iets typisch voor mannen, manwijven, en dames met een goeie smaak. Niet meer niet minder, dat mensen hier nog serieus over door gaan zeg.

Het heeft met hormonen te maken , het verlaagt sowieso al je test en bij hevig langdurig gebruik is er sprake van vervrouwelijking. Net zoals er vermannelijking is van vrouwen op test.

Misschien is het iets om een topic te starten waar je kunt klagen over mensen die bier drinken.
Persoonlijk hou ik niet zo van alcohol en als iemand nu niet wil drinken; laat hem dan gewoon met rust.

Je traint, leeft gezond en je voelt je goed; geen kater of gaar gevoel door drank.

Nu is het helaas zo dat er ook steeds figuren zijn, meestal zeer onsportieve, die menen dat iedereen MEE moet drinken.

NOU MIJ NIET GEZIEN.

Ik zal maar niet opscheppen over wat ik een stupide bierdrinker uit Overijssel (ik meen Nijverdal) in ons nuchtere en sportieve Amersfoort helaas ooit een keer heb aangedaan, maar als je nu zó drinkt dat je niet weet waar je wel mag lopen en waar niet; dan mag je gaan vliegen met je 65 kilo.

Kijk, als je klappen krijgt, dan wordt je door een deel van de vrouwen al homo gevonden en als je om over straat te lopen moet slijmen bij een sterke vriend (die toch niet helpt) dan is het toch bewezen?

GADVERDAMME.

Hoe meer iemand drinkt (of blowt) hoe softer hij wordt. Je wordt er gewoon verwijfd van. Dat is echt zo. Je mannelijke hormonen zoals testosteron gaan er door kapot en je verandert in een zaadetende miet. Alcohol tast iemand's persoonlijkheidsstructuur an volgens psychologen, waardoor je in de waan geraakt dat je een vrouwelijke persoonlijkheid hebt.

2 x GADVERDAMME

Ik denk; ik schrijf het van me af. Alcoholisten verpesten het voor menig sporter. Straks weren ze alle fitness en body builders uit de binnenstad van Amersfoort; dat zou toch een beetje te gek worden? Het lijkt wel of de 'alcoholmaffia' overal iedereen in zijn greep houdt.

NIET ECHT LEUK DUS; DAT BIER.

Zo! Dat is mijn verhaal over bier. Misschien dat anderen ook een negatieve ervaring hebben met bierdrinkers of andere alcohol gebruikers; het zou leuk zijn als je hier je verhaal wilt vertellen en misschien steekt een ander er nog wat van op.

Goed topic, als mensen me raar aankijken omdat ik spablauw drinkt, span ik mijn droog-harde bicep aan voor z'n neus en zeg ik, het is het een of het ander, waarna hij met een beschaamd hoofd en een biertje in de hand wegloopt.

Goed topic, als mensen me raar aankijken omdat ik spablauw drinkt, span ik mijn droog-harde bicep aan voor z'n neus en zeg ik, het is het een of het ander, waarna hij met een beschaamd hoofd en een biertje in de hand wegloopt.

2r5812s.jpg

25hobau.jpg

Je bent gewoon een zielig figuur die anderen hun pleziertje niet gunt. Train je zelf wel? Er zijn zat mensen die gewoon drinken+blowen en daarnaast trainen, waarmee het prima gaat. Je bent een kortzichtig stupide figuur die een bepaalde groep over 1 kam scheert. Je bent echt een figuur wat ik ook in de zeik zou zetten omdat je je blijkbaar nogal snel over dingen opfokt, geweldig is dat.

En TS, het is word niet wordt, op je 40ste mag je onderhand wel weten hoe dat werkt, nog een fail, ga maar gewoon bier drinken knul want van jou komt er toch niks meer van.

Ha,dit topic doet m'n biertje nu nog lekkerder smaken :)

Ok... Toen hij 16-17 was ofzo dan toch?

Om het topic toch nog een beetje interessant te maken en ook heel goed te combineren is met bier en eigenlijk elk soort alcohol en zelfs zonder!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je vergist je ... Het is namelijk als je geen bier drinkt ben je homo

Nee het klopt helemaal. Ik drink me iedere avond de kanker in, en dan ga ik derde beens likken, ballen zuigen, baffen, je kent het. Vervolgens ga ik heel heel hard huilen omdat ik bodybuilders zie met wel 40cm biceps die het niet naar hun zin hebben.

****ing maar dan ook echt ****ing trieste ****ing onzin
in het halve jaar dat ik train heb ik veel bier gedronken, me stats zijn goed omhoog gegaan, en ik vind derde beens van andere mensen nog steeds gedverdekkie bah bah rare snuiter met je vieze stinktopic ga lekker aan het gas

Zo ZO het gaat al een stuk beter, haat scheldwoorden etc EriC jou beurt.......

Terug
Naar boven