- Waardering
- 32.509
- Massa
- 160kg
Ik begeleid haar alleen mee naar de spareribs toko, maar niet qua trainen/voeding 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begeleid haar alleen mee naar de spareribs toko, maar niet qua trainen/voeding 😂
verdere factoren hebben ook geen invloed op resultaat behalve trainen...

@Aka had die spareribs ook kunnen injecteren.verdere factoren hebben ook geen invloed op resultaat behalve trainen...![]()
Ik zou haar nooit prikken.
Google: wielrenner doping biefstuk.
Als je alleen al fanatiek traint zou je al iets moeten zien lijkt mij.verdere factoren hebben ook geen invloed op resultaat behalve trainen...![]()
Dat verhaal ga ik ook roepen als ze mij ooit positief testen. Komt door het vlees 💁
Nou 1 ding is zeker. En dat is dat de motivatie er is. (wat aan de andere kant ook heel gevaarlijk kan zijn)Even een samenvattende reactie op alle tips 😎
Ik blijf opwarmen. Kan merken dat mijn lichaam dit prettiger vind dan gelijk naar het volle gewicht te gaan. Met 5 herhalingen per x verlies ik geen energie maar lijkt mijn lichaam wel even te kunnen wennen aan wat er komen gaat. Ga even experimenteren of dit bij iedere rug oefening wenselijk is of ik hier wat kan skippen.
Ik ga ipv 2x12 1x max uitproberen hoe het is op 2x max zonder tellen.
Verder na goed nadenken besloten dat ik stop met huidige begeleiding om de reden dat ik merk dat we op sommige punten erg verschillend zijn. Details laat ik uit respect achterwege. Hierin is dan ook niemand fout in mijn ogen Just like daten, soms wil je verder en soms niet. Ga er dan ook goed over nadenken wat voor mij wenselijk is gezien ik hier ook veel respons en tips krijg.
Vanmorgen lekker een stuk wezen wandelen. Still rest spierpijntjes die geen naam mogen hebben maar wel ervoor zorgen dat ik een rustdagje neem. Gewicht blijft zakken op huidige schema dus hou dit aan tot ik stagneer en pas dan aan. Ben nu 3.3 kwijt tov de beruchte zondag 😁
Mood = positief, zin in het verdere avontuur en self love 👌
![]()
)Als je alleen al fanatiek traint zou je al iets moeten zien lijkt mij.
Voeding weegt uiteraard ook mee maar toch ik vind dit een vrij minimaal resultaat als ik eerlijk ben. Dit had ook met alleen een beetje op je eten letten en zonder trainen bereikt kunnen worden. Dat het gros van de mannen hier zit te slijmen dat het zo goed gaat vind ik dan ook weer typerend.
Nou 1 ding is zeker. En dat is dat de motivatie er is. (wat aan de andere kant ook heel gevaarlijk kan zijn)
Zeker omdat deze sport eigenlijk echt pluris saai is.
Hoop dat je je motivatie vol kan houden en dat je je doel uiteindelijk zou bereiken.
(ondanks ook de 100 verschillende tips en adviezen van mijn mede leden hier)
Ja ga ik ook even over nadenken dankjewel!Is een aantal pt sessies niet wat voor jou om je op gang te helpen?
Zou ik zeker doen! Of een goede begeleider die in je gym werkt kan ook 🤗
Motivatie is het voor mij niet meer maar meer een levenswijze geworden. (leer je jezelf wel aan als je het doet vanaf je 16de. wel met op en af maar ben nu al weer bijna 4 jaar nonstop bezig)Dat zei je al inderdaad. Ik vind zeker dat ik vooruitgang heb geboekt en ga uiteraard voor meer resultaat de komende maanden aka jaren 💪
Ja ben niet echt het voorbeeld van korte tijd snelle resultaten maar steek er mijn inziens genoeg tijd en energie in om er uiteindelijk te komen. Thnx! Ik vind het nog steeds iedere dag leuk en echt even momentje voor mijzelf ofzo. Dus hoop met jou dat het zo blijft 😎

)meestal hanteren die de 3x12 setjes waar we haar juist net vanaf willen hebbenZou ik zeker doen! Of een goede begeleider die in je gym werkt kan ook 🤗

Daarom ook ‘goede’ 🤣 de meeste zijn heath center ingericht met trainen…🤣meestal hanteren die de 3x12 setjes waar we haar juist net vanaf willen hebben![]()

Ik snap je maar bedoel het oprecht goed. Ben niet het type dat mensen naar de mond praat vandaar.Dat zei je al inderdaad. Ik vind zeker dat ik vooruitgang heb geboekt en ga uiteraard voor meer resultaat de komende maanden aka jaren 💪
Ja ben niet echt het voorbeeld van korte tijd snelle resultaten maar steek er mijn inziens genoeg tijd en energie in om er uiteindelijk te komen. Thnx! Ik vind het nog steeds iedere dag leuk en echt even momentje voor mijzelf ofzo. Dus hoop met jou dat het zo blijft 😎
hormonen werken dan ook nog tegen bij een vrouw dusja en een beetje op je eten letten en nog niet optimaal trainen(al doe je het 7 dagen per week) zal weinig tonen in spiermassa.Als je alleen al fanatiek traint zou je al iets moeten zien lijkt mij.
Voeding weegt uiteraard ook mee maar toch ik vind dit een vrij minimaal resultaat als ik eerlijk ben. Dit had ook met alleen een beetje op je eten letten en zonder trainen bereikt kunnen worden. Dat het gros van de mannen hier zit te slijmen dat het zo goed gaat vind ik dan ook weer typerend.
Dank u dank u.. Ik ben hier nog de hele week