Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.308
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze maar naar haar vader luistert, toch

Wat bedoel je daarmee ?
Die zit ook op het forum
net als de intensiviteit van je training. daar verleg je ook grenzen gedurendeAlles moet geleerd worden en op het begin kost het nou eenmaal meer moeite.
Net zoals alles in life word je er steeds beter in 💁
Jij weet ook alles he
@Buttie88 heeft geen grenzen 💁net als de intensiviteit van je training. daar verleg je ook grenzen gedurende
Before and...... (nog even wachten op de after we zijn benieuwd)
Goed bezig.Trainen vanmorgen ging lekker. En ondanks dat ik video's niks vind is het zelfs leerzaam ze zelf terug te kijken. Voornamelijkste leerpunt is mijn snelheid. Moet oefeningen echt langzamer gaan uitvoeren dus doe mijn best daar winst te pakken. De tips van @wovano hierin zijn ook echt van grote meerwaarde dus focus blijft voor nu uitvoering perfectioneren. En daarna intensiteit en gewicht verhogen want weet dat ik laag zit in gewicht 👌. Maar van de 8 opgestuurde oefeningen iig 2 goed uitgevoerd 😎 iets met werk aan de winkel 🤓
Vanmorgen voor het eerst hacksquats gedaan en de veiligheid van dit apparaat is echt heel fijn tov de barbell squat. Geloof zeker dat barbell goed is voor total body, evenwicht etc maar om de grens te zoeken gaat hier mijn voorkeur naar uit.
Voeding gaat ook goed. Dacht gisteren even dat die muscle beer mij wou omleggen met de voeding maar had weer eens niet goed gelezen en 2 onderdelen gemist 😁. Tis even zoeken wanneer wat te eten. Gisteren bijvoorbeeld slecht verdeeld waardoor ik 3 meals in de laatste 3 uur moest proppen. Dat kan ik prima overigens 🤭 maar ga ervan uit eind deze week wel een juiste verdeling te hebben. Voor het idee toch even mijn training vanmorgen. Morgen rustdag en of ik heb nog nooit goed hamstrings getraind of ik heb hem verrekt 😅
Leg extensions
1X17 40kg
1x15 40kg
Hack squat
1X15 40kg
1x13 40kg
Leg press
1x19 100kg
1x18 100kg
Seated leg curl
1x 14 29kg
1x16 23kg
Hip trust
1x 13 70kg
1x11 70kg
Cable kick back
1x23 15kg
1x22 15kg
Standing calf raises incl kramp 😬
1x16 31.5kg
1x14 31.5kg
1x12 31.5kg
1x9 31.5kg
Je bent heel dichtbij zichtbare boobs! De contouren zijn er al.
Je bent heel dichtbij zichtbare boobs! De contouren zijn er al.
Succes!! Goed luisteren naar de coach dan komt het wel goed
Als je eikels aan het zoeken bent...

Geniet van je rustdag babe 😘Lui zweet he 😁 heb rustdag!
3 dagen kracht 1 dag rustdag 2 dagen kracht 1 dag rust schema 👌
En zere billen 😎
Heb je ook sparerib of een bananen ijs ofzo, anders kom ik niet hoor.