AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Goed geslapen niet goed in energie. Bij opstaan een opgeblazen misselijk gevoel. Toch mijzelf naar de sportschool gereden en lb3 voltooid. Squatten blijf ik niks aan vinden en heb hier dan ook niet alles gegeven. Wel pauze onderin en vond het alsnog pittig. Leg press daarintegen vind ik weer heerlijk.

Dacht het schema te kennen maar na de laatste isolatie zag ik dat ik leg extensions was vergeten. Wist niet of het handig was deze op het laatst nog te doen dus zo gelaten.

Baal ik enorm van want icm Squatten niet maximaal geen tevreden gevoel over de ochtend. Tis wat het is dus morgen uitrusten en zaterdag weer knallen 👌

Seat leg curl
1x13 29kg
1x12 29kg

Squat
1x13 60kg
1x12 60kg

Leg press 10kg verhoogd. Zaterdag nog x 10
1x19 110kg
1x18 110kg

Cable kick back 2.5kg verhoogd
1x 22 20kg
1x20 20kg

Hip abductor
1x16 55kg
1x14 55kg

Hip adductor
1x15 45kg
1x13 45kg

15 minuten loopband snelheid 5 5 helling 2

Glutamine, creatine en EAA gisteren gestart. Van alles een smaak gekozen dus smaakt als taksi en mooi kleurtje ook 😁

20240822_055727.jpg

Laatst bewerkt:
Animal 💪

Met een paal squatten 🤔

Laat jezelf niet op stang jagen door een paal, zou ik zeggen.

Reden: p.s. toegevoegd
Laatst bewerkt:
Buttie , jij bent geen katje om zonder handschoenen aan te pakken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.238
Vanochtend dus gepaald met handschoentjes. ;)

p.s.
Ben je gestopt met hardlopen? Ik zie hier al een tijdje geen ochtendloopjes meer voorbij komen.

Ja klopt weer even een periode van weinig zin en wil mij even focussen op kracht de komende tijd plus 10k stappen en 15 minuten cardio loopband na kracht. Goed opgemerkt 😁

Krijg zere handen van die paal met squatten dus daarna direct naar kleedkamer gebracht. Straps zijn binnen dus zaterdag uit proberen 👌
PAAL!!! Hoe Squat jij wel niet dan?
want her dj mustard GIF by Worldstar Hip Hop

Dit is niet wat we bedoelen met squatten hier he.....
(zucht)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven