AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Nee man mijn huis is cheatvrij 😪 op mijzelf na 🙊

Sad Lonely GIF by Pokémon

Laatst bewerkt:

Pakketjes gearriveerd dus nu direct naar bed 😎

20240820_185222.jpg
Je hebt wel geluk gehad dat ze vroeg langs kwamen.
Ik ben ook zo iemand die er vroeg uit moet en als ze dan pas rond 21 a 22:00 komen dan voel je hem wel de volgende dag.
Also...
Je bent de 2de dame die ik tegen ben gekomen op dit fourm die voor het eerst bij muscle meat besteld heeft.
En bijde hebben jullie meer groente dan vlees besteld :D
Is niet erg, viel me alleen op.
Denk (waaronder ik zelf) de meeste mannen meer vlees bestellen dan groentes.
Hoe dan ook...
Let's Goooo! :flex:

De achterkant mist nog, heul belangrijk🤗

Enne kan je niet beter even een sport bra aandoen ofzo😋 het mut geen fans only worden😋
Helemaal mee eens. Ook al ziet het er prima uit, het leidt af van het serieus getrainde en getoonde fysiek.

Ben wel heel benieuwd wat de coach voor check in foto's krijgt hoor.

Toch al beetje spijt dat ik me als coach niet heb aangeboden nu ik de check in foto's zie.

Ben wel heel benieuwd wat de coach voor check in foto's krijgt hoor.

Toch al beetje spijt dat ik me als coach niet heb aangeboden nu ik de check in foto's zie.
Jij werkt voor Ola/Langnese, dan kom je niet in aanmerking

• #2.211
Haha thnx voor de tip. Ik kijk natuurlijk anders dus focus ligt op buik die ik weg wil hebben en die zie ik dus zelf vooral op een foto 😶‍🌫️

• #2.213
Vanmorgen was het weer tijd voor UB. Was een fijne training, veel nieuwe oefeningen dus weer lang onderweg geweest. Begin langzaam wat meer zicht te krijgen op de gewichten dus daar de volgende ronde wat meer de grens zoeken.

Gisteren echt onwijs moe en hongerig van ik denk LB maandag. Wel weer netjes aan de voeding gehouden uiteraard maar het lijkt alsof mijn hersenen vermoeidheid linken aan honger hebben. Vandaag gewoon weer fit en moet er dan juist bij stilstaan tijdig te eten. Weer een dag dichter bij mijn doel iig 🙃

Seat dumbell press
1x12 10kg
1x10 10kg

Lateral cable raises
2X 10 7.5kg

Barbell row
1x13 30kg
1x11 30kg

Close grip pulldown
1x13 40kg
1x12 40kg

Cable pullover
1x20 25kg erg zoekende naar juiste houding
1x11 25kg found it

One arm dumbell row
1x11 8kg
1x9 8kg

Vbar pushdown
1x22 15kg
1x21 15kg

Dumbell preacher curl
1x11 6kg wat een kutoefening en energie raakt op😁
1x10 6kg

Leg raises
1x16
1x14
1x18

2 oefeningen geskipt ivm tijd cardio.
15 minuten loopband helling 2 snelheid 5.5

Neem aan dat je hier alleen je werksets neerzet.
Hoe lang ben je ongeveer bezig met een workout nu?

• #2.215
Neem aan dat je hier alleen je werksets neerzet.
Hoe lang ben je ongeveer bezig met een workout nu?
Klopt 😊 veel te lang man. Moet sommige videos van uitvoering echt vaker bekijken en best zoeken naar de juiste uitvoering bij mijzelf. En mijzelf vaak afremmen omdat ik te snel ga. Neem het allemaal voor lief en horende bij starten met veel nieuwe oefeningen.

• Like
Waarderingen: GruX
Klopt 😊 veel te lang man. Moet sommige videos van uitvoering echt vaker bekijken en best zoeken naar de juiste uitvoering bij mijzelf. En mijzelf vaak afremmen omdat ik te snel ga. Neem het allemaal voor lief en horende bij starten met veel nieuwe oefeningen.
Tsja al het begin is moeilijk meis. Je moet eerst kunnen kruipen voordat je kan lopen.
We zijn allemaal ergens begonnen.
Even doorbijten in het begin. Voordat je het weet, weet je niet beter.

• #2.218
Tsja al het begin is moeilijk meis. Je moet eerst kunnen kruipen voordat je kan lopen.
We zijn allemaal ergens begonnen.
Even doorbijten in het begin. Voordat je het weet, weet je niet beter.
Ja precies. Maak mij er ook even niet zo druk om. Kijk er wel naar uit schema goed te kennen en niet meer steeds op mijn tellie te hoeven kijken. Maar alles op zijn tijd is mooi 😊

Ja precies. Maak mij er ook even niet zo druk om. Kijk er wel naar uit schema goed te kennen en niet meer steeds op mijn tellie te hoeven kijken. Maar alles op zijn tijd is mooi 😊
Geloof mij nou.
Op een geven moment ga je echt denken van...
Gadverdamme! Gaaaaaaan we weeeeeeeeeeer! :D

• #2.220
Waarschijnlijk wel 😁 maar mis wel een beetje dat oordopjes in en gedachten uit 🙊. Morgen LB en mijn eigen vaste oefeningen dus dat is wel even lekker 👌

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven