Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.965
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je je voetjes wel gewassen voor je in bed kroop ?
Ze kon je kleindochter zijn.
Je hebt wel geluk gehad dat ze vroeg langs kwamen.

De achterkant mist nog, heul belangrijk🤗
Helemaal mee eens. Ook al ziet het er prima uit, het leidt af van het serieus getrainde en getoonde fysiek.De achterkant mist nog, heul belangrijk🤗
Enne kan je niet beter even een sport bra aandoen ofzo😋 het mut geen fans only worden😋
Jij werkt voor Ola/Langnese, dan kom je niet in aanmerkingBen wel heel benieuwd wat de coach voor check in foto's krijgt hoor.
Toch al beetje spijt dat ik me als coach niet heb aangeboden nu ik de check in foto's zie.
Je bent heel dichtbij zichtbare boobs! De contouren zijn er al.
Succes!! Goed luisteren naar de coach dan komt het wel goed
Front double biceps in dezelfde outfitBen wel heel benieuwd wat de coach voor check in foto's krijgt hoor.
Toch al beetje spijt dat ik me als coach niet heb aangeboden nu ik de check in foto's zie.
Klopt 😊 veel te lang man. Moet sommige videos van uitvoering echt vaker bekijken en best zoeken naar de juiste uitvoering bij mijzelf. En mijzelf vaak afremmen omdat ik te snel ga. Neem het allemaal voor lief en horende bij starten met veel nieuwe oefeningen.Neem aan dat je hier alleen je werksets neerzet.
Hoe lang ben je ongeveer bezig met een workout nu?
Tsja al het begin is moeilijk meis. Je moet eerst kunnen kruipen voordat je kan lopen.Klopt 😊 veel te lang man. Moet sommige videos van uitvoering echt vaker bekijken en best zoeken naar de juiste uitvoering bij mijzelf. En mijzelf vaak afremmen omdat ik te snel ga. Neem het allemaal voor lief en horende bij starten met veel nieuwe oefeningen.
Zou je deze kunnen delen ? Als mod sta je toch een beetje boven de wet 😙
Ja precies. Maak mij er ook even niet zo druk om. Kijk er wel naar uit schema goed te kennen en niet meer steeds op mijn tellie te hoeven kijken. Maar alles op zijn tijd is mooi 😊Tsja al het begin is moeilijk meis. Je moet eerst kunnen kruipen voordat je kan lopen.
We zijn allemaal ergens begonnen.
Even doorbijten in het begin. Voordat je het weet, weet je niet beter.
Geloof mij nou.Ja precies. Maak mij er ook even niet zo druk om. Kijk er wel naar uit schema goed te kennen en niet meer steeds op mijn tellie te hoeven kijken. Maar alles op zijn tijd is mooi 😊