MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.244
Heb gewoon hele gevoelige handjes

Sad Baby GIF by Bounce

Maar dan nog.
Bij back squat rust de halter op de schouders.
Bij deadlift ofzo kan ik begrijpen dat je zere handen kan krijgen.
Je houd de halter vast, om zo in balans te houden. Met smith of machine met pads heb je daar geen last van. Allemaal net hoe gevoelig je bent, net als mensen foam rol gebruiken.

Ik vind het prettiger als ik de stang wat breder pak met squats. In de smith zet ik mijn handen dus niet om de knurling ringen heen, maar helemaal aan het uiteinde vd stang.

• #2.247
Je houd de halter vast, om zo in balans te houden. Met smith of machine met pads heb je daar geen last van. Allemaal net hoe gevoelig je bent, net als mensen foam rol gebruiken.

Ja precies dat. En dan zitten er van die vormpjes in en die leiden gewoon af omdat mijn handen dat niet chill vinden. Met deadlift bv verlies je idd grip. Daarom heb ik straps besteld

Die meid begint net met squatten.
Tuurlijk is het nog allemaal wennen en houd ze die paall anders vast dan wij.
Toen ik ooit begon met squatten gebruikte ik bijvoorbeeld een foamroller omdat ik niet echt traps had en het deed pijn.
De squat word niks voor niks de koning van de oefeningen genoemd.
Handschoentjes of niet..
Het begin is er.
Let's Go Snuffie!

Moak oe nie drok. Gaan met die banaan, handschoentjes of niet :whip:

Ik heb stukken erger gezien bij beginners.

• #2.252
Ik vind het prettiger als ik de stang wat breder pak met squats. In de smith zet ik mijn handen dus niet om de knurling ringen heen, maar helemaal aan het uiteinde vd stang.
Jij bent ook 2x zo breed als mij 🤣🤣

• Heart
Waarderingen: AK
Heb altijd los gesquat... zonder pads... alleen handdoek op schouders (mouwloos shirt) geen handschoentjes oid.
Maar gevoeligheid is wel per persoon anders inderdaad.

Toevallig vanmorgen een video gemaakt voor coach om te kijken naar uitvoering dus print screen. En nog druk aan het kijken naar andere schoenen op tip van coach

Screenshot_20240822-183349_Gallery.jpg

Screenshot_20240822-183344_Gallery.jpg
Strenge coach zeg zou die lekker dumpen😜😜! Train soms op de slipper thuis 🤣🤣

Toevallig vanmorgen een video gemaakt voor coach om te kijken naar uitvoering dus print screen. En nog druk aan het kijken naar andere schoenen op tip van coach

Screenshot_20240822-183349_Gallery.jpg

Screenshot_20240822-183344_Gallery.jpg
Je polsen zijn gebogen in de bovenste foto, geen idee of dat met de pijn in je handen van doen heeft. Misschien knijp je te hard?

Rug oogt recht, lijkt ook diep zat.

Ach, je hebt een goede coach, komt goed.

Die meid begint net met squatten.
Tuurlijk is het nog allemaal wennen en houd ze die paall anders vast dan wij.
Toen ik ooit begon met squatten gebruikte ik bijvoorbeeld een foamroller omdat ik niet echt traps had en het deed pijn.
De squat word niks voor niks de koning van de oefeningen genoemd.
Handschoentjes of niet..
Het begin is er.
Let's Go Snuffie!
Even wat veren uit die reet trekken, volgens mij heeft ze ergens in dit log aangegeven dat ze al een paar jaar regelmatig squat.

Even wat veren uit die reet trekken, volgens mij heeft ze ergens in dit log aangegeven dat ze al een paar jaar regelmatig squat.
Jah. Zo lang ben ik nog niet actief op dit forum.
En je dacht toch echt niet dat ik 113 pagina's ga lezen hiero?
In dat geval begin ik alvast met plukken.
Movie Scene Dance GIF by Fandor

• #2.260
Ja ik dacht nog laat het gaan met zijn niet slecht voor een beginner 😑

Aantal jaren geleden een tijd intensief gesport en wekelijks squatten en nu sinds oktober weer wekelijks. Genoeg nieuwe oefeningen die nog genoeg oefening vragen maar mijn squat uitvoering zeker niet ontevreden over. Nu hopen dat coach dat ook vindt😁

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven