Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik dacht nog laat het gaan met zijn niet slecht voor een beginner 😑

Aantal jaren geleden een tijd intensief gesport en wekelijks squatten en nu sinds oktober weer wekelijks. Genoeg nieuwe oefeningen die nog genoeg oefening vragen maar mijn squat uitvoering zeker niet ontevreden over. Nu hopen dat coach dat ook vindt😁
In al die jaren heb ik nog nooit iemand het een PAAL horen noemen. :D
Dus als als jij het een paal noemt dan ben jij voor mij gewoon een beginner hoor.

Ja klopt weer even een periode van weinig zin en wil mij even focussen op kracht de komende tijd plus 10k stappen en 15 minuten cardio loopband na kracht. Goed opgemerkt 😁
Kan ik me iets bij voorstellen. Zo'n nieuwe KT-routine kost ook de nodige tijd en energie (niet meer op autopilot kunnen trainen, lifts filmen, spierpijn van nieuwe oefeningen, etc). Is die 10K stappen per dag een doel dat je zelf hebt gesteld, of maakt dat onderdeel uit van je schema?

PAAL!!! Hoe Squat jij wel niet dan?
want her dj mustard GIF by Worldstar Hip Hop

Dit is niet wat we bedoelen met squatten hier he.....
(zucht)
Alhoewel, als je dat doet met progressive overload, is het best knap!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.265
Kan ik me iets bij voorstellen. Zo'n nieuwe KT-routine kost ook de nodige tijd en energie (niet meer op autopilot kunnen trainen, lifts filmen, spierpijn van nieuwe oefeningen, etc). Is die 10K stappen per dag een doel dat je zelf hebt gesteld, of maakt dat onderdeel uit van je schema?

Ja precies dat inderdaad. En merk ook dat ik op rustdag echt rust nodig heb en geen energie heb om te gaan hardlopen. Daarbij ben ik van 2x LB naar 3x LB gegaan en 2x UB dus het is trainen, herstellen en opnieuw.

10k is inderdaad onderdeel van het plan. Liep dit altijd wel gemiddeld maar nu echt een dagelijks doel van gemaakt en vooral in het weekend moet ik er echt wel tegenaan lopen haha.

Als grip (knurling) pijn doet aan je handen en je ook met deadlift grip verliest, is het handig om aan grip te werken (goh) oa onderarmen trainen (hammer curls werken voor mij goed maar er zijn ook specifieke grip oefeningen), en de knurling, tja dat is gewoon wennen en eelt kweken.
Zeker met squat zou dat geen probleem moeten zijn.

En met @ELTraint eens..'paal'.. sjonge jonge :roflol:

Juist met Squats hoef je toch helemaal geen pijn in je handen te krijgen?
Laat die bar (want zo noemen we dat nou eenmaal) gewoon rusten op je bovenste traps, niet letterlijk op of in je nek maar net iets daaronder.

Vraag je coach eerst, voordat je tips overneemt van ons. Wel zo netjes lijkt me.

Succes!

Laatst bewerkt:
En dan nòg kan je hem high en low op je traps/schouders leggen…
Klopt, en toch blijf je gasten zien die hem zo goed als op hun nekwervel leggen, krijgen ze daar toch een dikke bult, gewoon bizar man, deed ik vroeger toen ik net begon met trainen ook, tot ik er op gewezen werd.

Ik heb liever dat ze wel handschoentjes gebruikt dat ze zachte handen behoud hoor.
Dat zei je niet tegen iemand anders... :p

Op zich een goede reden voor handschoengebruik, maar dat kan prima naast geen "pijn in je handen hebben bij een squat".

• Heart
Waarderingen: AK
Dat zei je niet tegen iemand anders... :p

Op zich een goede reden voor handschoengebruik, maar dat kan prima naast geen "pijn in je handen hebben bij een squat".
Met een mens zoals 🍏stroop ga ik niet spareribs eten maar met buttie wel. Als ze vd ruwe handen heeft dan word ik er bang van!

Jij bent ook gevoelig ventje. nog even en ze heeft zoveel grip, dat ze je cornetto fijn knijpt
Volgens de een ben ik te hard en volgens de ander te zacht 🤷‍♂️

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.280
Euhm zeg nergens dat het pijn doet alleen dat mijn handen het niet chill vinden. Dus thnx voor de tips 😁 feedback coach. Prima uitvoering alleen beneden langer pauzeren en bovenin korter. Case closed 👌

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven