- Waardering
- 7.310
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Wat voor grip🤷?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor grip🤷?
In al die jaren heb ik nog nooit iemand het een PAAL horen noemen.Ja ik dacht nog laat het gaan met zijn niet slecht voor een beginner 😑
Aantal jaren geleden een tijd intensief gesport en wekelijks squatten en nu sinds oktober weer wekelijks. Genoeg nieuwe oefeningen die nog genoeg oefening vragen maar mijn squat uitvoering zeker niet ontevreden over. Nu hopen dat coach dat ook vindt😁

Kan ik me iets bij voorstellen. Zo'n nieuwe KT-routine kost ook de nodige tijd en energie (niet meer op autopilot kunnen trainen, lifts filmen, spierpijn van nieuwe oefeningen, etc). Is die 10K stappen per dag een doel dat je zelf hebt gesteld, of maakt dat onderdeel uit van je schema?Ja klopt weer even een periode van weinig zin en wil mij even focussen op kracht de komende tijd plus 10k stappen en 15 minuten cardio loopband na kracht. Goed opgemerkt 😁
Alhoewel, als je dat doet met progressive overload, is het best knap!PAAL!!! Hoe Squat jij wel niet dan?
![]()
Dit is niet wat we bedoelen met squatten hier he.....
(zucht)
Kan ik me iets bij voorstellen. Zo'n nieuwe KT-routine kost ook de nodige tijd en energie (niet meer op autopilot kunnen trainen, lifts filmen, spierpijn van nieuwe oefeningen, etc). Is die 10K stappen per dag een doel dat je zelf hebt gesteld, of maakt dat onderdeel uit van je schema?
Eerlijk! Top sport!Alhoewel, als je dat doet met progressive overload, is het best knap!

Ja klopt, traps, ik ga het aanpassen.....voordat ik een trap krijg.
En dan nòg kan je hem high en low op je traps/schouders leggen…Ja klopt, traps, ik ga het aanpassen.....voordat ik een trap krijg.
Klopt, en toch blijf je gasten zien die hem zo goed als op hun nekwervel leggen, krijgen ze daar toch een dikke bult, gewoon bizar man, deed ik vroeger toen ik net begon met trainen ook, tot ik er op gewezen werd.En dan nòg kan je hem high en low op je traps/schouders leggen…
Niet helemaal, gaat om het feit dat ze zere handen krijgt, niet om de handschoentjes.
Kan je nagaan als zij een hij was geweest...

Dat zei je niet tegen iemand anders...Ik heb liever dat ze wel handschoentjes gebruikt dat ze zachte handen behoud hoor.
Jij bent ook gevoelig ventje. nog even en ze heeft zoveel grip, dat ze je cornetto fijn knijptIk heb liever dat ze wel handschoentjes gebruikt dat ze zachte handen behoud hoor.
Met een mens zoals 🍏stroop ga ik niet spareribs eten maar met buttie wel. Als ze vd ruwe handen heeft dan word ik er bang van!Dat zei je niet tegen iemand anders...
Op zich een goede reden voor handschoengebruik, maar dat kan prima naast geen "pijn in je handen hebben bij een squat".
Volgens de een ben ik te hard en volgens de ander te zacht 🤷♂️Jij bent ook gevoelig ventje. nog even en ze heeft zoveel grip, dat ze je cornetto fijn knijpt